In de wachtweken

Elizabeth, wat een geweldig nieuws! Ondertussen al kwaaltjes aan het krijgen? Hopelijk valt het mee  en kun je genieten van een hele mooie tijd!

 
Dank jullie wel! Is nog zo onwerkelijk... ook omdat ik helemaal niks voel. Bij de eerste voelde ik het aan mijn borsten maar nu voel ik helemaal niks. Heb vanochtend weer een test gedaan en gelukkig weer positief. Nu maar gewoon vertrouwen op mijn lichaam!

Ik ga verder kletsen bij de juni groep. Heel veel succes voor iedereen. Bij ons was het ronde 9 raak dus heb vertrouwen als het niet meteen raak is!

 
Ook ik zit in de wachtweek, zaterdag zullen we het weten. Pfff wat spannend, zal heg gelukt zijn? Wachten duurt zolang!!

Van het weekend buikpijn gehad, misselijk met vlage en moeier. Mn man zei het inderdaad ook tegen mij FH84, laat het los, je let er teveel op. Ik zou wel willen, maar dat kan ik niet! Ik wil te graag.

We zullen wel zien.

Gefeliciteerd bij wie het al gelukt is! En hopelijk blijft alles goed gaan! Sterkte voor de gene die ook nog zitten te wachten, op dat ene streepje, plusje of tekst :)
 
Mooi lullen die mannen! Kan best zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt....maar toch is de kans aanwezig dat het hier raak is!

En Zoniet. .. najaa dan beginnen  we weer opnieuw.

Ik wacht en duim met je mee blijemama
 
Ik wil ook graag meedoen. Ik heb geen NOD (i.v.m. ICSI) maar testdatum is 1 november.

Geen enkel zwangerschapsymptoom, dat is aan de ene kant heel fijn na de maandenlange hormonen, maar ook heel eng. Ik ben erg bang dat deze poging weer mislukt.

Het is dus afwachten... En wat is dat toch moeilijk...
 
Terug
Bovenaan