In de wachtweken

<p style="text-align: left;">Ik snap je angst.. maar het zegt helemaal niets! Mijn laatste zwangerschap had ik ook eerst helemaal geen kwaaltje.. was dus zeer verbaasd  zwanger te zijn, niet veel later kwamen de kwalen 10 x zo hard!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb nog steeds gevoelige borsten, doen niet heel zeer maar voel ze wel.. Gelukkig is er weer een dag (bijna) voorbij!</p>
<p style="text-align: left;">Succes en houd me op de hoogte!!</p>
 
FH84, wat duren die dagen inderdaad lang. Ik wil het weten, zijn we van het wachtbankje af? Of moeten we weer opnieuw beginnen...

Ben ben of wij een nieuw gesprek mogen beginnen : uitgerekend in Juli.

Ik heb een goed gevoel, maar durf niet te hopen op goed nieuws. En anders ben ik bang dat de zwangerschap weer afgebroken wordt door mn lichaam binnen een paar dagen/weken.

Wachten en hopen

Ik hoop dat jij ook goed krijgt Gebruiker 554168, ik hoop het voor iedereen, ben benieuwd!
 
Ik hoop idd dat we straks de juli groep mogen worden! Niet voor even maar voor 9 maanden!!!

Nu lekker sister act kijken en weer een avond door komen..



 
@FH84



even antwoord op je vraag, over gekke tekens...?

type je eerste wat je wilt zeggen ergens anders b.v. op een notities app ofzo? en dan plak je het hier? zo ja? dan dat ligt het probleem :)

plakken is het probleem...
 
FH84, Morgen de dag dat je het gaat weten?! Ik ben erg benieuwd. Laat je het weten?
Ik ben inmiddels gewend, dat bij mij de test pas na 8/9 dagen overtijd pas positief is, dus ik zal zaterdag wel testen, maar waarschijnlijk negatief zijn. Ben benieuwd, ik wacht maar rustig af. Alhoewel rustig? Ik vind het te spannend, dat ik niet echt rustig kan zijn.
Heb jij al veel symptomen?
 
Terug
Bovenaan