Hallo allemaal
sorry voor de late reactie, maar was even naar de sport school geweest!
flxxrtje: tuurlijk leuk dat je mee kletst.
Bij ons kan je altijd je hart luchten hoor!
Ik had (op 1 vriendin na) ook niemand verteld dat we'bezig' waren. Maar na de mislukte poging van vorige maand (was toen 4 dagen over tijd) heb ik toch snotterend mn moeder gebeld. Verder weet nog steeds niemand dat we een kinderwens hebben. Maar het lucht wel op als je er met iemand over kan praten die dicht bij je staat! Gelukkig kun je hier op t forum altijd je verhaal kwijt en vind je altijd wel een luisterend oor!
Claudine: mijn cyclus is tot nog toe zo'n 30/31 dgn geweest, maar na afgelopen maand (34 dgn) weet ik dat dus ook niet meer zo zeker. Ik merk verder ook niks van andere lichamelijke ongemakken o.i.d. Maar mn stemming kan bij mij ook behoorlijk wisselen. En kan gemakkelijk in een huilbui uitbarsten
Ja dat wachten duurt inderdaad lang en op t moment dat ik nu een positieve test in handen krijg, ben ik gerust gesteld en koop ik ze geen 2e keer meer! Je wordt er niet veel zekerder van. Ik had vorige maand de testen van sensitest gebruikt, maar daar had ik er maar 6 van. Heb nu gewoon de goedkoopste gekocht via internet. Van die simpele strips zeg maar. Ga er zo nog maar eentje tegen aan gooien........
liefs
x