In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

hoop voor jou en je partner  op een mooi sinterklaascadeau

Spannend joh nog 1 week!!!

xxx

Dank je! En voor jou hopen we dan op een mooi kertskadootje hihi!

groetjes

ben ook nog jarig in die periode dus alle redenen voor kadootjes zijn aanwezig.

Hallo  allemaal

sorry voor de late reactie, maar was even naar de sport school geweest!

flxxrtje: tuurlijk leuk dat je mee kletst.
Bij ons kan je altijd je hart luchten hoor!
Ik had (op 1 vriendin na) ook niemand verteld dat we'bezig' waren. Maar na de mislukte poging van vorige maand (was toen 4 dagen over tijd) heb ik toch snotterend mn moeder gebeld. Verder weet nog steeds niemand dat we een kinderwens hebben. Maar het lucht wel op als je er met iemand over kan praten die dicht bij je staat! Gelukkig kun je hier op t forum altijd je verhaal kwijt en vind je altijd wel een luisterend oor!

Claudine: mijn cyclus is tot nog toe zo'n 30/31 dgn geweest, maar na afgelopen maand (34 dgn) weet ik dat dus ook niet meer zo zeker. Ik merk verder ook niks van andere lichamelijke ongemakken o.i.d. Maar mn stemming kan bij mij ook behoorlijk wisselen. En kan gemakkelijk in een huilbui uitbarsten
Ja dat wachten duurt inderdaad lang en op t moment dat ik nu een positieve test in handen krijg, ben ik gerust gesteld en koop ik ze geen 2e keer meer! Je wordt er niet veel zekerder van. Ik had vorige maand de testen van sensitest gebruikt, maar daar had ik er maar 6 van. Heb nu gewoon de goedkoopste gekocht via internet. Van die simpele strips zeg maar. Ga er zo nog maar eentje tegen aan gooien........

liefs

x

Hoi ikke,

Wat vervelnd dat je last hebt van die stemmingswisselingen. Dit altijd gehad rond menstruatie? Of sinds je begonnen bent met proberen?

Ben natuurlijk net pas begonnen, maar heb wel een nichtje die ook al een poosje aant proberen is met wie ik mn pogingen kan delen. Zij heeft ook aangegeven dat het steeds moeilijker wordt en emotioneler. Merken jullie dat ook?

liefs

Hoi floor

Nee had daar echt nooit last van. Was altijd nogal erg nuchter wat dat soort dingen betreft. Maar het zullen dus wel echt de hormonen zijn!
Ook al ben je pas net begonnen: als de wens er is heb je toch het lefst dat het gelijk raak is! Mijn nod is ws zondag 9 december, dus we lopen aardig gelijk op...spannend!

GGGGGGGGGGGGRRRRRRR  
Test weer negatief en na een aantal gagen 2 streepjes te hebben gezien (waarvan 1 lichter) zie ik nu helemaal geen 2e streepje meer!!!!!!!!!!
Zit ik nou zo raar inelkaar ofzo

zucht....

x Lisa

Hoi Lisa,

Ik ben nog niet zo bekend met de vruchtbaarheidstesten maar begrijp dat je rond de eisprong 2 goed zichbare streepjes zou moeten hebben? Lijkt me dat het testen alleen maar meer spanning met zich mee brengt of niet?

liefs en succes....

klopt ja!
De eerste lijn is de test lijn en de 2e geeft de eisprong aan.
In tegenstelling tot een zwangerschapstest moet de 2e lijn even donker of donkerder zijn. Dat laatste is nu juist mijn probleem. Had donderdag voor het eerst een 2e streep,maar heel licht. Zondag was deze duidelijker en gister ook. Maar nog steeds licht van kleur. En nu...niks dus!
Je wordt er inderdaad in mijn geval niet veel wijzer van!
Nou ja ik laat t maar voor wat het is en klus nog maar even door de komende week
haha je moet wat!
weet t ook iet meer hor!

x

Terug
Bovenaan