In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Ja meer kun je toch niet doen.... En klussen is ook erg leuk en lekker dus dat verzacht het ongenoegen misschien een beetje hihi   .
Zover ben ik nu nog niet... Heb nu het idee om in ieder geval een half jaar dingen gewoon op zn beloop te laten en het elke maand maar aan te kijken, maar merk wel dat het elke keer vlak voor de NOD begint te kriebelen... Ook hou ik nu bij wanneer ongeveer de eisprong zou moeten zijn. Dus wie weet denk ik er volgende maand wel weer anders over....

Merk wel dat ik me al heel bewust ben van elk borreltje en krampje in mn buik... Nu heb ik de afgelopen niet zo heel goed gegeten dus kunnen het net zo goed hardwerkende damren zijn maar toch.... Altijd dat gevoel: 'stel nou dat..." Wel spannend  hoor...

x  

Hoi Floortje, hartstikke leuk dat je met ons meekletst !! Het is super fijn als je even bij elkaar terecht kunt met vragen, onzekerheden en verdriet of gewoon om even lekker te kletsen. Vooral als je niet iedereen wil vertellen dat je graag zwanger wilt raken. En tja, we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje dus dat praat dan wat gemakkelijker.

Ikke: Het is me wat he met die testen ?! Misschien dat er in je urine minder LHhormoon aanwezig is ?! Of dat het 's nachts sterk aanwezig is net als je niet test. In ieder geval heb je wel een licht streepje, beter dan helemaal geen  ! Heb je niks gemerkt van je eisprong aan je afscheiding ?

We zitten allemaal in spanning de komende week. Ik hoop maar dat het forumzwangerschapvirus ons allen aansteekt ! Het is een ware babyboom hiero.

Ik ben mijn humeur en huilbuien wel weer te boven; gelukkig. Ik heb er nog nooit zoveel last van gehad. Misschien dat ik nu ontpilt ben en er PMS voor in de plaats heb gekregen . Maar de teleurstelling wordt ook steeds heftiger naarmate je bezig bent om zwanger te raken.

Verder heb ik gewoon de kwaaltjes die ik normaal ook heb. Ik probeer er niet al te veel op te letten en mee bezig te zijn, want ik wordt er wel eens gek van. Mijn lichaam kan me goed voor de gek houden. Omdat mijn temp  vorige week flink  gezakt is heb ik geen hoop voor deze maand. Sinds gisteren is tie weer gestegen: is snap er maar helemaal niks van !

Hierbij mijn kwaaltjes: moe ( maar nu ben ik een paar dagen laat naar bed gegaan, dus....). Lage rugpijn ( verkeerde houding en veel achter de pc ), af en toe ongi gevoel, lekkere trek en honger ( heb ik altijd voordat ik ongi wordt ), koud ( het is ook koud buiten ! ), sinds vanmorgen met fleugjes iet wat misselijk ( heb gisterenavond heeel veel gevulde speculaas gegeten en ik beeld het me denkelijk ook in ).

Ik heb geen pijnlijke borsten of witte afscheiding en merk of zie ook verder niks wat kan wijzen op een eventuele zwangerschap.

Ik ga er gewoon van uit dat het NEE is,maar stiekem hoop ik er toch op.....toch een sprankje hoop. Volgende week om deze tijd weet ik meer. Hoop wel dan mijn dip te hebben gehad en dan met frisse en volle moed op te gaan naar poging 6.

Liefs, Silvia

Hallo,

Kunnen jullie mij vertellen wat de verschillende bijverschijnselen kunnen zijn van de zwangerschap? Ik heb namelijk last van gevoelige borsten maar alleen van de zijkant en witte afscheiding en dat zie ik geregeld staan bij anderen als signalen dat je misschien zwanger zou kunnen zijn. Waar moet ik nog meer op letten?

Thanks alvast!

Hoi Floortje,

Dat is heel erg moeilijk aan te geven. De een heeft helemaal geen kwaaltjes en is zwanger en de ander stikt ervan en is niet zwanger. Zelf heb ik de afgelopen 4 pogingen diverse kwaaltjes ( jeukende/brandende/pijnlijke borsten, moe, misselijk, rugpijn, buikpijn/krampjes/steekjes,  droge ogen en stemmingswisselingen )  gehad en  iedere keer  weer anders. Ik denk dat je niet meer kunt dan wachten tot de dag dat je ongesteld moet worden en dan te testen als je niet kunt wachten.
Sorry, dat ik je niet veel verder kan helpen, aan mij heb je niet veel he.... Misschien is het wel raak !! Dat zou natuurlijk super zijn voor je, maar ik weet ook dat je je soms een beetje gek kunt maken omdat we allemaal heel erg graag willen en je lichaam kan je nu wel eens voor de gek houden.
Ik denk dat mijn lichaam heeft moeten ontpillen en dat ik daardoor klachten heb gehad: dat hoor en lees ik wel eens vaker. Deze maand zijn die klachten minder hevig en iets anders, dus ik zal nu wel ontpilt zijn.
We wachten het maar af: als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik testen.
Dat is ook het moment dat jij ongesteld moet worden he ?! Spannend.

Groetjes, Silvia

Thanks Sylvia,

Merk dat ik nog veel te leren heb haha....

liefs floor

Hallo allemaal

Fijn dat je je weer iets beter voelt nu Sylvia. Ja tis om gek van te worden die kwaaltjes.
Ik heb ook al zo'n voor gevoel dat ik me klaar moet gaan maken voor poging 6 (misschien is dat wel dat je bang bent voor weer een teleurstelling) Niet alleen van die testen raak je in war, van dat temperaturen ook geloof ik.
Hoop zo dat jullie volgende week ook met glitters kunnen strooien. spannend hoor!
Heb zelf gister bijna krom gelopen van de buikkramp. Na het middag eten op mn werk begon het plotseling. van die verschrikkelijke steken. Niet normaal!
Heb vaak last van buikpijn vlak voor mn menstruatie, maar dat duurt nog   1 1/2   week!
S avonds na het eten ook misselijk en erg last van brandendmaagzuur. Geen idee waar dat nu weer vandaan komt!
Om op je vraag terug te komen Sylvia: Aan mijn afscheiding merk ik wel verschil. Het is de ene keer anders dan de andere keer. Maar wanneer het er hoe uit ziet???????
Wanneer wil jij starten met een test? En floor heb jij al een zwangersschapstest in huis of wacht je rustig af?
succes allemaal hoor!

xxx Lisa

Hi,

Nee heb nog geen zwangerschap test in huis. Leek me voorbarig op de een of andere manier. Heb toch in mn hoofd dat het vast nog even gaat duren. Maar nu ik allemaal vage klachtjes krijg en ik het er meer over heb, door het forum, merk ik wel dat ik mij begin te beseffen dat het ook snel raak kan zijn. Ik ging dus uit van het omgekeerde.

Dus ja... Hoop dat ik volgende week inderdaad de slingers (in mn hoofd) uit kan hangen haha... Ben bang dat als ik nu een zwangerschapstest thuis had liggen ik m zou gebruiken... Je hoort zoveel verhalen van mensen die ongesteld blijven tijdens de zwangerschap. Ik ben dan zon typje dat dan denk dat dat mij wel eens kan overkomen hihi... Dus voor eigen geruststelling wacht ik daar nog maar ff mee.

Julllie wel al zwangerschap tests in huis? En al gebruikt?

Liefs floor

Hoi Ikke: oooo spannend zeg ! Die kramp ruim 1,5 week van te voren: heb je dat wel eens eerder gehad ? Misschien een innesteling of een eisprong ?!!
Maar inderdaad op een gegenven ogenblik speelt de teleurstelling/angst mee en ben je ook steeds weer bang/teleurgesteld en mega sip als het weer niet zou zijn gelukt. Vandaar mijn grote dip na die tempdaling. Daar snap ik niks meer van: die schommelt op en neer.

Verder steekt mijn pokkehumeur af en toe weer de kop op. Mijn man zei vanmorgen nog dat ik deze maand wel extreem veel last van heb ! En dat merk ik zelf ook.
Ik kan niet zeggen dat ik me extreem anders voel dan anders. Merk wel kleine dingen, maar die kunnen allemaal heel goed wijzen op een komende ongesteldheid.
Zo merk ik tot nu toe: af en toe vleugje misselijk ( heb ik wel eens eerder gehad ), lage rugpijn ( ook niet onbekend ), mega slecht humeur( nieuw ), moe ( eerder ook wel eens gehad ), koud ( ook niet de eerste keer ), geen trek in chocolade ( heb ik wel eens eerder gehad ), geen gewichtstoename ( heb ik normaal altijd ), steken/trekkend gevoel in buik en af en toe ongi gevoel ( minder last als normaal, maar toch ok heb af en toe een ongi gevoel ), meer honger/trek, drogere ogen ( of dat ik er nu meer op let dan anders.....)

Maar ik niet heb/merk wat andere zwangeren wel hebben: geen witte afscheiding, geen pijnlijke borsten &  geen donkere/grotere tepels, rare smaak ik mijn mond, sterker kunnen ruiken, eten wat me niet aan staat  en noem maar op.

Al met al merk ik wel een paar kleine andere dingen, maar dat heb ik iedere maand.
Ik hou er gewoon rekening mee dat ik gewoon ongesteld wordt gezien mijn ongibuikpijn en PMS.

Als ik het zondag nog steeds niet ben, ga ik langzaam twijfelen, maar of ik dan al een test ( heb ik al in huis )durf te doen.............
Ik denk persoonlijk niet dat het zover zal komen en dat we gewoon door gaan naar ronde 6: snif snif.

We gaan voor het ultieme kerstkado !!!!

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte en jullie heel veel succes !!!

Liefs, Silvia

Terug
Bovenaan