Heee!
Nou welkom bij ons haha!
Wat rot voor je zeg dat je je niet helemaal happy voelt, kan het me wel voorstellen ja!
Wat leuk dat je man en jij ervoor gekozen hebben om ervoor te gaan! En wat was je alweer snel ongesteld nadat je spiraaltje verwijderd is,.. en dat je al die maanden gewoon regelmaat had met je cyclus je hoort van genoeg vrouwen hier dat het alles behalve regelmatig is, dus wat dat betreft heb je wel geluk gehad daarmee.
Wat minder dat je vanochtend bloedverlies hebt gehad, ben je echt ongesteld geworden? Ik weet ook niet of je misschien te vroeg getest hebt? Je hoort namelijk weleens dat het ook een innesteling kan zijn...
Kan me echt voorstellen dat je je rot voelt, en tuurlijk er zijn mensen al maanden of jaren bezig maar dat neemt niet weg dat je je niet rot mag voelen. Ik kan het me best voorstellen, als je toch het gevoel en idee hebt dat je zwanger bent en het dan toch niet zo blijkt te zijn, dan kan ik me voorstellen dat je alles behalve happy bent!!!!
Jammer dat je er opt moment met niemand over kunt praten, maar je weet het he, hier op het forum praat er altijd wel iemand met je hoor, en je kunt altijd je hard luchten!!!
Hier gaat t allemaal goed,.. mag eindelijk in januari gaan stoppen met de pil, en gelukkig komen de feestdagen eraan dus des te eerder is het januari!!!!
Verder druk bezig, ben een verrassingsreisje voor mij en mijn vriend aant organiseren, hij is jarig 15 januari en dacht van hee tis wel leuk om een weekje met z'n 2tjes weg te gaan... maar mijn mond dichthouden poeehhh dat word wel moeilijk, maar ach, geef het als een soort van kerstcadeautje dan hoef ik niet tot het einde mijn mond te houden haha!
Ben benieuwd hoe hij reageerd!
Nou tot horens en kop op!
Liefs, Maaike.