In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Haha, ja je leest hier echt allemaal dingen waar je gewoon nog nooit eerder over nadacht.
Heel andere vraag; wat voor soort afscheiding heb je ná je ovulatie? Gezien je de vorige ronde ook testen hebt gebruikt weet je dit misschien nog? Misschien kan ik daar iets van afleiden haha
Spannend!

@WonderAn  jaa inderdaad haha! Maar vind het natuurlijk wel interessant. Moet er idd maar niet té veel over lezen maar toch open ik alle soorten blogs enzo pfff ??. 
Nou, ik krijg dus nu meer afscheiding en het lijkt minder wit te worden. Met de ovulatie vorige keer werd het dus helemaal doorzichtig en echt propjes. En daarna werd het weer langzaamaan wit, en minder. 

@Noeksie Haha nee, wordt je zo lekker onrustig van ? Wel héul herkenbaar ?
Ah dank je wel voor je antwoord! Ik ben nog nooit zó geïnteresseerd geweest in mn eigen afscheiding haha. Ik moet trouwens zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben naar deze ronde.. Want mn ovulatie heb ik overduidelijk niet gevonden.. ?
Jij nog nieuws??

@WonderAn Hmm...nou ik zit met precies hetzelfde. Ik had echt al wel m'n ovulatie verwacht...ik zat ook te denken, misschien is het niet goed geweest om in de ochtend te testen maarja dan zou in de ochtend toch ook wel een smiley komen. Vorige keer had ik m op dag 17/18, dat is morgen bij mij, heb wel soms wat krampjes enzo maar niet zoals vorige keer, toen had ik echt flinke ovulatiepijn. Wij klussen maar sowieso om de dag want ben ook bang dat ik 'm misschien niet vindt, maar hoe dan?? 
Ah jij dus ook nog niet...jij zit op dag 18. Wel raar ook zeg! Jij hebt een nog iets kortere cyclus. Word je daar ook zo onrustig van? 

@Noeksie Jaa, maar ik heb wel overal gelezen dat CB in principe altijd in de ochtend kan omdat hij twee vruchtbare dagen aangeeft.. Maar ik heb zelf ook alleen in de ochtend getest hoor ?.
Ja of de vruchtbare periode (LH-piek) rond de eisprong is echt heel kort, of hij is deze maand gewoon even niet te meten..? Ik lees er wel steeds meer over de laatste dagen (over die LH piek na langdurig pilgebruik).
Jaa ik ben echt super onrustig, en er gaat van alles door mn hoofd. Op 'rustige' momenten zeg ik echt tegen mezelf; doe normaal, je gebruikt die dingen voor het eerst, maak je niet druk. En dat werkt, even.... hahah.

@WonderAn ja daarom dat las ik ook! En vond het ook wel handig in de ochtend gelijk haha. Nouja dan zal het wel goed zijn, maar idd die piek niet te vinden ofzo. Heb wel nog hoop dat ie nog komt. Jij niet meer? Las ook dat nu je cyclus ook weer steeds langer kan worden. 
Snap ik! Ja echt he, je kan je soms heel even rustig houden en loslaten, maar dat duurt niet lang. Logisch ook wel natuurlijk. Zou het graag willen weten omdat je dan de hoogste zwangerschapskans hebt, maarja daarom maar veel gezellig hebben?

@Noeksie en @WonderAn 
Tijdens het proberen van onze eerste zwangerschap had ik echt precies hetzelfde als jullie. Het was soms zo vaag. Snapte er niks van. Daarom zijn wij het gewoon die hele periode die in de kalender aangegeven staat het om de dag gaan doen. En blijkbaar was het na 4 maanden een keer goed gelukt.. 

Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.. 

Terug
Bovenaan