In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Joycekg  jammer zeg! Maar dan weet je iniedergeval dat dat het niet is, en waarschijnlijk dan dus van het ontpillen komt. Snap ik, gewoon echt wel shit dat je dan zo lang moet wachten... oh ja precies, zo sta ik er ook in hoor, ben 24 dus als het langer duurt is het niet erg, maar toch wil je het natuurlijk snel haha! 

Hoi, Ik ben 1,5 weken geleden gestopt met de pil na jaren lang de pil doorslikken.
Wanneer mijn NOD moet ik nog ondervinden/ uitzoeken.
Gezien mijn vriend en ik elkaar op latere leeftijd tegen kwamen na en die lang alleen te zijn geweest, hoop ik zo dat het lukt

@Joycekg Ja ik herken je verhaal! Ik ben zelf ook 11 jaar geleden op mn 15e begonnen met de pil vanwege menstruaties waar ik verging van de pijn (ben vorige maand 26 geworden☺️). Dus ik was erg bang om dat terug te krijgen.. Gelukkig nu al drie maanden een redelijk prima menstruatie met krampen die ik goed aankan haha. :) Dus dat is fijn. Jij dus ook @Noeksie, ook toevallig alledrie haha. 
Ah toch jammer een negatieve test... maar wel goed dat je het nu zeker weet. Op een hele hoop geluk de komende periode. ?
Jaa meiden, zeker waar! Hartstikke jong nog, maar als je eenmaal samen besloten hebt dan kan het niet gauw genoeg ??

@WonderAn @Noeksie ja het is wel even balen maar inderdaad fijn dat ik weet dat het van het ontpillen komt. We wachten rustig af.
En idd als je er eenmaal voor gekozen hebt kan het je niet snel genoeg gaan! Fijn om te lezen dat de krampen toch zijn afgenomen ook nu je met de pil bent gestopt.  Dat geeft al goede moed, hopelijk ga ik het ook zo ervaren. Sinds vanavond wel wat verkrampingen onderin mn buik dus wat mij betreft mag de ongesteldheid nu wel komen. Eerder dacht ik van nou liever niet maar nu hahaha laat maar komen.

Ook veel succes voor de komende periode! Hopen op positieve tests☺

@Joycekg Ja absoluut, hoop dat dat voor jou ook geldt!
Haha, kan ik mij voorstellen! Alles voor een duidelijke cyclus ? 
Succes!! ??

@JufSuus  welkom! Fijn dat je cyclus regelmatig is. Nee vaak niet het geval maar het zou zomaar kunnen de 1e keer! 
@SaarvH hoi, welkom! Hopelijk mag het snel lukken! 
Ik zit nu op dag 13, nog geen smiley te zien oo de ovulatietest. Voor de zekerheid maar gewoon om de dag klussen. ? ben benieuwd wanneer ie komt. 
Jij al een smiley gehad deze ochtend @WonderAn? 

Terug
Bovenaan