In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@SaarvH Ooh spannend!! Veel succes deze ronde ☺️ 

@Noeksie Nee, vanmorgen weer geen smiley. Word er toch een beetje onrustig door merk ik.. terwijl tja, het is niet zo gek.. Maar ik denk dan; hoezo kan iedereen het vinden en klopt mijn 'kalender' niet etc.. ?

@WonderAn hmm ja snap ik wel, welke dag zit je nu? 15? Nou, die LF wist ik eerst ook niet maar het is dus niet goed als de periode tussen je eisprong en menstruatie korter is dan bijv 9 dagen. Dus ik ga dan zitten tellen van de eisprong mag uiterlijk op dag 19 zijn ofzo bij mij met 28 dgn cyclus haha..ga ik niet vanuit dat ie zo laat komt maargoed. Ja die app is echt het gemiddelde en het kan elke cyclus wel weer anders zijn, die van mij morgen aan maar dat is precies dan dag 14. Heb ook nog niet genoeg cyclussengehad wat ik kan invullen en waar de app dan vanuit kan gaan 

@wonderAn 
ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook die testen heb gebruikt en ook de kalender en dat ik er soms helemaal niks van snapte. De ene keer stond er wel zoals de kalender aangaf een smiley en de andere keer niet. 
Ik heb toen flink wat testen verbruikt ?

Hier sinds eind van de middag flinke last van onderrugpijn, een teken dat ik ongesteld ga worden. We gaan het zien morgen. 

@Noeksie Ja ik zit vandaag op dag 16 van mn cyclus. ☺️
Och ja, wat betreft van je LF klinkt dat eigenlijk ook wel logisch. Ik ga me er eens wat meer over inlezen. Aan de andere kant niet te veel, want daar word ik ook weer zenuwachtig van denk ik, hahah. En je hebt gelijk, je kalender is natuurlijk het gemiddelde en kan steeds een beetje verschillen..
Heb jij al positief getest inmiddels? Ben benieuwd!

@JufSuus Haha, ja dat is toch raar..
Mag wel een geldboompje planten dan ?
Heb jij uiteindelijk wel een beetje regelmaat gekregen in je ovulatie en uitkomst van positieve testen of geen idee?
Benieuwd of je ongesteld bent geworden....

@WonderAn ja een geldboom is wel handig. Maar dat is sowieso welkom hoor zodra je zwanger bent en een kindje hebt. Geef meer geld uit aan mijn dochter dan aan mezelf ? 
Maar het bleef bij mij wel wisselend hoor. Daardoor ook geen idee op welke datum ze is verwekt ? sommige mensen weten dat precies.. nou ik niet ? 
jaa precies zoals ik had verwacht vanochtend ongesteld geworden. Ergens wel fijn, want dan kunnen we vanaf nu serieus starten. En weet ik zeker dat ze sowieso niet in dezelfde maand jarig zullen zijn.. tenzij we nog een naar bezig zijn.. maar goed.. laten we hopen dat dat niet het geval zal zijn. 

@JufSuus Haha, dat geloof ik direct. Denk dat ik zelf ook zo ben. Ben bij mezelf al geobserdeerd door kleding, haha. Dat is dan in ieder geval klaar, zal m'n partner blij mee zijn?. 
Ooh dat stelt me toch een beetje gerust, dat soort verhalen haha.
Ah toch ongesteld! Ja helemaal waar, zo moet je het ook gewoon bekijken. Op héél veel geluk deze ronde ??

@WonderAn  ohja idd net 2 dgn verder dan ik! Nou ik lees er ook niks over maar heb het een keer opgezocht omdat heel veel het erover hadden in de november groep haha, ik dacht wat is dat toch. En toen begreep ik dat het niet te kort moet zijn. 
Ik heb ook nog geen smiley gehad vanmorgen, maaar heb dus wel het idee dat ie eraan zit te komen, krijk weer wat krampjes en meer afscheiding. Maar ik denk niet morgen al 

Terug
Bovenaan