In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Ja voor mij is in de ochtend ook handig, wánt lang niet geplast en gedronken én op mijn werk kan dat écht niet, haha. Maargoed, wellicht als het nodig is, de volgende ronde in de avond testen..?
Nou eigenlijk heb ik niet het idee dat ik hem nu nog vind.. ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik na 4 maanden ineens een langere cyclus heb, het kán natuurlijk wel.. Tja het maakt me wel een beetje onzeker. Zo van; huh heb ik helemaal geen eisprong ofzo?
Exact, heeel regelmatig gezellig hebben. Leid ook een beetje af ?
Weet jij al weer ietsje meer? Of aan de hand van je klachten/afscheiding?

@JufSuus Ja precies, dat ga/wil ik ook maar zo gaan doen denk ik.. Want ik lees zo veel over het niet vinden van je ovulatie en dat kan echt allerlei oorzaken hebben.
Wel fijn om jouw kant dan even te horen, haha ?

@WonderAn nee snap ik, dan heb je 'm toch gemist, maar dat is wel raar want dan zou je m voor dag 10 gehad moeten hebben. Dus inderdaad misschien LH piek niet goed gemeten. Ik nog steeds niks ook, nu een keer tussen de middag getest maar geen smiley. Die streep is wel wat donkerder...dus misschien morgen? Ik voel ook niks en eigenlijk is m'n afscheiding nog niet héél erg veranderd. Pfff, m'n vriend zei al net tegen me, stoppen met het erover hebben anders niet meer testen! Was er echt ff chagrijnig om, dat ik het er de hele ochtend over had haha. Hij snapt gewoon niet zo goed wat ik allemaal voel en hoe het voelt voor mij. Hij is verder wel lief hoor hahaha 

@Noeksie Jaa ik denk het dus ook.. en ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ik op dag 8/9 al mijn eisprong heb gehad.. Maarja dit zou natuurlijk óók weer kunnen? Ik weet het niet pffff haha.
Jaa controleer jij ook de test zelf nog wanneer je hem verwijderd? Ik had per dag wel duidelijk wat verschil in de duidelijkheid van het streepje. Dus zou dat dan wat zeggen? ?
Ah meid, ik begrijp je hierin écht. Ik denk dat mannen (over het algemeen) echt geen idee hebben wat er soms in ons hoofd omgaat en ook echt niet weten dat het moment van de daad zó alles bepalend is. Mannen willen die daad niet plannen, het moet allemaal 'spontaan' blijven, maarja, wij voelen toch die druk om éxtra ons best te doen.. én als je het daar dan over hebt voelen ze zich geloof ik ongemakkelijk worden haha. Oké lang verhaal kort; het blijft dus écht een vrouwending, daarom is het zo fijn om dat hier gewoon te kunnen vertellen merk ik hahah. En ja, ze blijven ondanks dat ze het niet begrijpen wél heel lief ??
Wij hebben het soms gewoon heel kut? Qua hormonen, qua lichamelijke onzekerheden, qua  ván alles. Zo voelt lekker om ff te zeggen hahaha. 

Hier ook voor het eerst een eisprong gehad vorige week na het verwijderen van mijn spiraal. Werd de eerste weken gek van de spanning en nu denk ik aan alles te voelen dat ik zwanger ben ? Mijn 'klachten' nu: veel afscheiding, gisteren steken in mijn lies en lichte kramp die doortrekt tot aan het schaambot, veeeel honger en pijnlijke borsten. Ik kijk ook serieus elke keer heel gestoord snel naar wc papier in de hoop op een innestelingsbloeding. Gekmakend vooral omdat we nog even moeten wachten met testen. herkent iemand dit? Voel me echt een dwaas, vooral omdat het pas de eerste ronde is ?

@WonderAn nee, dat kan ik me ook niet echt voorstellen...volgensmij zou dat wel heel vroeg zijn. Haha ja dan ga je echt denken, zou het dan toch wel geweest zijn ? heb nu echt wel wat krampjes in m'n onderbuik dus heb m'n fingers crossed dat het toch morgen zal zijn of dinsdag. 
Ja dat doe ik idd! Heb vergeleken met gister en hij is echt wel wat duidelijker, krijg nu steeds meer het gevoel dat ie toch nog echt moet komen.. als het morgen en dinsdag niet zo is dan geloof ik het niet meer dat ik m ga vinden. 
Nou precies dat! Ze begrijpen het idd niet helemaal, snap ik aan de ene kant ook wel, maar dan denk ik, ik mag het toch wel éventjes erover hebben. Het zal idd dan voor hem wat ongemakkelijk worden, wat jij zegt ja ?. Hij is wel oprecht geinteresseerd in hoe het werkt enzo. Maar ik was echt even gepikeerd van wanneer komtie nou!? Dat begrijpen alleen wij vrouwen haha. 
Hahaha heeerlijk he dat je het hier allemaal kan zeggen, gooi het er maar uit meid ? voor jou is het nog maar 1 week wachten ongeveer! Zou je vroeger testen of niet? 

@LotteLot hoi! Wat goed dat je je eisprong hebt gevonden, fijn he. Haha heel herkenbaar, vorige cyclus was na het stoppen met de pil, had ook wel een eisprong gevonden maar wel nog wat meer losgelaten dus zie het nu meer als een échte ronde. En ik was ook echt overal op aan het letten! Werd gek van mezelf. Maar heel logisch als je het mij vraagt. Wilde op dag 28 gaan testen en toen ongesteld. Nu zit ik weer in de vruchtbare week opzoek naar m'n eisprong ?.  Succes op t wachtbankje. ?

Hoii allemaal,
Ik ben sinds september gestopt met de pil. Leuk om hier mee te lezen.
zal me kort even voorstellen:
ik ben 27 jaar oud en mijn vriend 29 we gaan voor ons eerste kindje! Super spannend allemaal! Zit nu op mijn 18de dag van mijn cyclus vorige maanden duurde mijn cyclus 32 dagen. Sinds deze maand druk aan het testen met ovulatie tests maar helaas nog geen eisprong gevonden. Wel sinds vandaag meer afscheiding dus hopenlijk komt het in deze dagen nog. 

succes allemaal! 

Terug
Bovenaan