In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Jaa daarom, en als ik in mn hoofd ga halen dat dat vast het geval is bij mij maak ik mezelf echt helemaal gek in een te vroeg stadium van het proberen om zwanger te raken ?
Ooh, ik ben ook écht zo benieuwd naar jou! Het klinkt wel alsof het er aankomt, aan je klachten te horen☺️ En anders hangt er gewoon iets in de lucht deze periode ?
Precies, we hebben elkaar hier allemaal hahah. En dat voelt écht bevrijdend.
Nouu ik denk steeds; neh ga ik niet doen. Maar mezelf kennende zie ik mij er zo voor aan dat ik toch een sprintje naar de drogist trek om een vroege zwangerschapstest te halen hahah. Maar ik wil het bij voorbaat niet halen en hoop dat ik mezelf in bedwang kan houden? En jij??

@LotteLot Oh neee hoor, helemaal niet gek. Ik zit mezelf al gek te maken over klachten rondom mn ovulatie haha, laat staan dat ik de komende dagen eventuele klachten ga linken aan een bevruchting ?. Maargoed, je wil ook geen valse hoop hebben ofzo, dus het is zó dubbel... Veel succes deze ronde ?
@Elfje Welkom!! Oh wat spannend, hier het zelfde! Benieuwd naar jouw ervaring met ovulatietesten, laat het vooral even weten☺️ veel succes deze ronde!! ?

WonderAn: 
Joepiee vandaag eindelijk een knipperde smiley op de cb ovulatietest! Nu nog een vaste smiley en dan ben ik helemaal blij.  Pff wat een opluchting dacht dat die niet kwam of dat ik hem gemist had. 
Ben wel heel benieuwd als ik mijn eisprong nu ook ga voelen. 
nu lekker vaak gezellig maken. HAha 
Hoe gaat het bij jou/ al de andere meiden? 

Oké er is iets heel raars gebeurd.. Ik had gisteravond en vanmorgen behoorlijke krampjes in mn onderbuik dus vanmorgen dacht ik; ik test toch nog eens met een CB ovulatietest met ochtendurine. En jeetje; een dikke smiley. 
Echter zou ik volgende week ongesteld moeten worden volgens mijn kalender, wat betekent dat mijn LF te kort is.. toch? 
Ik word er helemaal zenuwachtig van..
Iemand een idee, tips? ☺️

WonderAn:
fijn dat je eisprong heb gevonden!! Misschien is je cyclus deze maand langer?  Dan de vorige maanden... ik heb geen idee hoe dat allemaal zit eigenlijk.

@Elfje ah super, dat is fijn! Nu nog ff gezellig maken. ?
@WonderAn meen je niet! Wauw op dag 20!  Super goed meis, had je dan ook niet meer verwacht eigenlijk he. Ja snap ik...als je meestal een cyclus van 27 dagen hebt is je LF wel kort, maar het kan idd dat je cyclus nu wat langer is!! Flink klussen vandaag ??
Nou Ladies, ik heb dus steeds krampjes, en as we speak, behoorlijk... ik denk dit moét 'm zijn! Heb er ook een action test tegen aan geknalt en een CB en weeeeer een lege smiley...maarja als ik die action test zo zie is het al behoorlijk tegen het positief aan...mss is dan vnv wel m'n piek ofzo pff... vorige ronde waren ook de strepen op z'n donkerst hoe die nu is...nouja hij komt er iig aan. 
https://www.mupload.nl/img/umnffkg6.jpg
Dit is de streep van CB, hoe was die gister bij jullie?  https://www.mupload.nl/img/ka8vn7.jpg  

@Noeksie Haha ik schiet wel even in de lach door je berichtje over het klussen, dat doet me dan weer even goed?. 
Neee, ik had het álles behalve verwacht. Maar door mijn klachten (waar ik nu zo mega op let) voelde ik toch de drang van; ik test nog eens.. Ik hoop nu zó erg dat mn cyclus wat langer is deze ronde. Hóe zenuwachtig kan iets je maken..
Ooh wat spannend meid!! Ik moet zeggen dat als ik er zo naar kijk, het er inderdaad op lijkt dat hij er heeeel erg aan gaat komen! ?
Ik heb zelf ook foto gemaakt van mn test van vanmorgen. Dan kun je hem even vergelijken! Hoe plaats je die??

Terug
Bovenaan