In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Ik heb mijn Mirena spiraal afgelopen vrijdag laten verwijderen. Vind het echt super spannend.  Wij willen mijn eerste menstruatie afwachten en dan willen we ervoor gaan. 
De eerste nacht na het verwijderen, bijna geen oog dicht gedaan. Het is toch een hele happening
Het is fijn om verhalen van anderen te kunnen lezen. :) 

@WonderAn hahaha, tsja dat is nu het enige wat je kunt doen toch ? gewoon de hele avond hoppetee. Haha nee zonder gekkigheid, ik hoop oprecht dat de cyclus dan wat langer is! En voor mezelf ook, want ik zit ook al op dag 10 en morgen zou dag 9 zijn..is ook niet dat je zegt; wat lekker lang! ? 
Wat goed dat je toch nog hebt getest, van t weekend niet meer las ik? 
Ja bij die van jou is dat streepje echt wel fel blauw idd, mijne is daar niks bij. Alleen aan die van de action kan ik zien dat het bijna net zo donker is en aan m'n krampjes denk ik toch dat hij bijna moet komen. 
Ah snap ik zo goed dat je zenuwachtig er van bent, dat ben dat ook! Niet normaal zeg pffff.. en ik dacht dat ik het oh zo goed los kon laten ?? ik ga het vanavond ook maar weer gewoon gezellig maken en dan zien we wel weer. 

@SLK hoi! Haha heel herkenbaar. Toen ik stopte met de pil was dat ook wel even een momentje hoor om 'm niet meer in te nemen. Veel succes! ??

Noeksie, ik test ook met de van de action maar die is bij mij echt niet heel duidelijk! Gelukkig heb ik die van cb. 

Noeksie en wonderan: we lopen een beetje gelijk. Hopenlijk hebben we straks allemaal mooie testen in ons handen ?

@Noeksie Hahaha ja, het leid tenminste wel even lekker af denk ik?
Ooh ik hoop het ook voor je, ik duim gewoon echt voor ons allebei goed? ??? Op een iets langere cyclus deze maand ??
Jaa inderdaad hè, nee ik heb zaterdag en zondag niet meer getest. Zou mijn test gister dan ook al positief geweest kunnen zijn? Niet dat het veel uitmaakt denk ik... pff ?
Já ik heb hem ook even vergeleken, maar het ziet er goed uit voor je! ? Geniet er maar goed van vanavond hahaha. 
We hebben al stress zat.. bah. Wat je zegt, dacht het ook makkelijk los te kunnen laten.. eh niet dus. 

@SLK Welkom!! Spannend, de eerste ronde. Heb ik ook nu, dus ik voel met je mee☺️
@Elfje- Jaa! Écht hè, op een heel mooi decembercadeautje ??

Ooh ik word echt helemaal gek hier.? nu 2 weken na mijn laatste eenmalige bloeding weer opnieuw bloed.. dit keer lijkt het iets meer maar ik juich niet te vroeg.. toch hopen dat die dan mijn eerste echte menstruatie gaat zijn nadat ik gestopt ben met de pil. Ben er wel aan toe hahah. Ik had niet het idee dat ik ongesteld zou worden want voelde wel wat krampen maar dacht zal wel niks zijn. En ineens vanmiddag begon het te bloeden. 

Na 60 dagen hopen dat dit mijn menstruatie is dan kunnen we hopelijk echt gaan beginnen?

Ik was een tijdje afwezig want het was mega druk op het werk ( werk in de gehandicaptenzorg met mensen met een ernstig meervoudige beperking), maar super leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Hopen dat ik snel kan meepraten over de ovulatie en hoe dat voelt

Terug
Bovenaan