In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn haha ja het leid zeker af. Het voelt bij mij nog niet als een 'moetje' gelukkig, aan de ene kant wel maar ook totaal weer niet, misschien ook omdat wr nog zo kort bezig zijn.  Ja zou best kunnen dat ie gister al positief was!! Morgenochtend weer testen dan weet je het. 
Ik duim ook zo hard!! ???

@Noeksie Denk ook dat dat het is hoor, ik kan me voorstellen dat dat veranderd als je maanden bezig bent.. Maar hoop dat dat gevoel niet veranderd. ☺️
Jaa inderdaad! Maar het veranderd in principe niets aan de tijd dat mn ei eventueel bevrucht wordt en een eventuele eerste dag van een nieuwe menstruatie toch..? God wat een gedoe ?
Spannende dag voor jou morgen! Laat het weten! ??

@Joycekg Oh spannende dagen dus voor jou. Hoop dat je ongesteldheid nú echt begint ?
Zal op jouw werk ook wel druk zijn inderdaad!! Welkom terug voor nu in ieder geval ?

@WonderAn  geen smiley...en action test iets lichter. Ik weet het ook niet meer hoor. ? Ik word hier ook gek en onzeker van dus ik laat het denk ik zitten voorwat het nu is. Gewoon om de dag gezellig maken en dan zien we het wel.. baal er wel van. Misschien toch nog morgen want de krampjes blijven wel echt aanwezig. Zou toch een giller zijn als mn ei allang is geweest haha en dat gister die action test daar nog donkerder van was. 
En was ie bij jou nog positief? 

@WonderAn,
Ja laten we het hopen, tot nu toe wel wat lichte krampen en licht bloedverlies. Maar geen idee of het echt ongesteld is. Ik ben echt de heftige ongesteldheid gewend met veel bloedverlies en echt zware krampen, zelfs toen ik aan de pil was? dus zou heel bijzonder zijn als het nu zo blijft en het bloedverlies wel iets meer gaat worden. Dan ben ik er van overtuigd dat het dan eindelijk mijn menstruatie is. Ik heb wel last van andere symptomen die ik altijd heb als ik ongesteld ben, namelijk regelmatig de hik hebben, last van mijn rug, vaak moeten plassen etc. 

@Noeksie,
Ach jeetje wat vervelend van die testen zeg... ik hoop voor je dat het snel gaat lukken, want die testen kunnen je heel gek maken idd. Ik snap hoe lastig dit is! Toch wens ik je veel sterkte en vooral regelmatig gezellig maken en wie weet is het dan toch binnenkort raak

@Noeksie Hè jeetje! Wat een gedoe hè.. Snap heel goed dat je er onzeker van wordt want dat ben ik ook echt. Ondanks dat ik hem wel gemeten heb nu. Laten we er gewoon vanuit gaan dat je hem al gehad hebt maar dat hij niet goed meetbaar was. Met om de dag gezelligheid kun je niet mis zitten toch?? Gewoon vol blijven houden!?
En het kán maar zo dat je précies goed  'gepland' hebt toch? Hahahah
Ik heb indd tóch maar getest vanmorgen enn; negatief. Dús dat betekent hoop ik dat ik zondag al positief was wat eventueel weer gunstig is.. Maar ik duim wel voor het feit dat ik een langere cyclus heb deze maand... ?

@Joycekg Jaa begrijpelijk! Het kan maar zo dat die menstruaties zich nog moeten opbouwen hoor, ik was de eerste maand na de pil veel lichter ongesteld dan nu. Dus dat is vrij normaal ? Wel benieuwd hoe lang je bloedingen nu duren!
Laat het weten ☺️

Terug
Bovenaan