In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn ja ik vind het echt een gedoe idd..nooit gedacht. Heb de hele dag vooral vanmiddag flinke steekjes en krampjes gehad nog steeds, dus misschien dat ie toch nog moet komen. Ik ga maar gewoon door testen. Nee dat dacht ik dus ook, vanaf vorige week dinsdag om de dag gedaan dus dat lijkt me wel goed haha. En vanavond maar weer voor de zekerheid, stel hij komt vanavond of morgenochtend. Gelukkig dagje gewerkt (op een kinderdagverblijf) dus heel erg afgeleid behalve met een steek of kramp haha. 
Fijn voor je dat jij 'm iig hebt gevonden! Maar ik snap dat je onzeker ervan wordt of je cyclus wel lang genoeg is ja of te nee. 
Oh ja dan heb je gister je eisprong gehad dan, of vannacht! Misschien heb ik m dan morgen, zelfde dag als jou, dag 20. ?

@Noeksie Ja kun je voor de zekerheid zeker even blijven doen, kun je in ieder geval vergelijken. Én mocht ie ineens afnemen, dan weet je ook wel dat je afgelopen dagen je eisprong hebt gehad. Want als de action test vandaag ineens weer lichter is?
Ooh dat is heel fijn! ☺️ Ik heb tijdens mijn werk er inderdaad ook écht geen tijd voor om er over na te denken, dus dat werkt haha.
Jaa precies! Of van zondag op maandag nacht, dat kan natuurlijk ook, daar hoop ik dan eerder op.. haha. Maargoed, ik hoop zo dat het iets eenmaligs is. Alhoewel ik ook weer goeie verhalen lees dus ja.. ?

@joyceKG  ik hoop het ook! Dankjewel. Tsja aan het gezellig maken kan het niet liggen ? hopelijk komt je menstruatie nu echt door! Lijkt me ook wel lastig, is dit het nu wel of niet? Ook zo onduidelijk. Ik heb nu 1 gehad na de pil en 1 uit mezelf zegmaar, en de laatste was dus ook mega lichte menstruatie zo raar! Had ook veel minder buikpijn etc. Maar het kan dus steeds erger worden. 
@WonderAn waar lees je positieve verhalen over, dat dan iemand toch zwanger is?  Ik heb echt zoveel klachten wat op ovu pijn duidt pfff...hoop zo erg dat ik morgen gewoon positieve testen heb, dan weet ik het gewoon preciés snap je. Vnv maar weer eens gezellig gemaakt haha ?. M'n vriend heeft echt de beste tijd van z'n leven. Met de pil had ik echt nooit zooó veel zin ?? schijnt dus dat je meer zin krijgt ook echt als je in de vruchtbare week zit, ik kan dat wel echt merken en nu ook rond mn ovulatie. Grappig hoe dat werkt 

@Noeksie Ooh nee haha, ik bedoel dat ik gelukkig ook nog wel wat positieve verhalen lees van vrouwen met een wat kortere luteale fase. Sorry beetje onduidelijk?
Ik hoop het ook écht voor je! Zal voor je duimen morgenochtend. ?
Hahaha, heel goed! Meer kun je niet doen toch. En jaa, wat betreft de pil; dat klopt écht. Ik heb ook een heeel ander libido nu. Ik begin  nooit meer aan de pil denk ik??. Voor dit, maar ook over het feit hoeveel beter ik mij voel. 

@WonderAn oh haha, of ik was al zo slaperig dat ik het niet snapte! ? ja klopt, ik ook!! 
Nou bij mij nog steeds niet een smiley, jaag al die testen er door heen maar nog steeds niet pfff. Ben nu maar met action aan de gang, mss moetie dan nog echt komen. Hij is steeds al wel donker. Jij zit nu al op het wachtbankje! 
https://www.mupload.nl/img/22diu891vgyb.jpg

@WonderAn oh haha, of ik was al zo slaperig dat ik het niet snapte! ? ja klopt, ik ook!! 
Nou bij mij nog steeds niet een smiley, jaag al die testen er door heen maar nog steeds niet pfff. Ben nu maar met action aan de gang, mss moetie dan nog echt komen. Hij is steeds al wel donker. Jij zit nu al op het wachtbankje! 
https://www.mupload.nl/img/22diu891vgyb.jpg

@Noeksie Hahaha!
Inderdaad zeg, hij is echt heel donker nu! ??
Jaa klopt, al voelt het niet echt zo. Ben helemaal onzeker geworden door mn luteale fase... ?

@WonderAn ja donker is ie he! Ik denk dat het morgen zover is, maar dat denk ik elke dag ?? verschrikkelijk zeg dit. Hahaha. Maar eerst dacht ik hij is al geweest, maar nu denk ik euhhhh nee nog niet. 
Blijkbaar heb ik dus een paar dagen vóór de eisprong al klachten en pijntjes, had ik vorige maand ook, dan denk ik dat dat het al is maar komt het paar dagen later pas. 
Ahh snap ik!! Ik voel je echt want heb precies hetzelfde...ook wel bizar toevallig dat we allebei 'last' van hebben he 

Terug
Bovenaan