In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Jaa niet te doen toch? Je kunt er zo toch geen touw aan vast knopen? Lichaam wát is diiiiiit?
Bijna weer de volgende dag, ik blijf benieuwd naar je uitslag! Zeker nu hij zó donker wordt. 
Nou écht hè. Zou er iets in de lucht hangen? Hoop dat we allebei een 'veel' langere cyclus hebben deze maand... ????????

@WonderAn nee pff echt niet hoor. Zoals nu heb ik een dag vrij, en dan ben ik er zo erg mee bezig. Aan de ene kant denk ik is logisch want het duurt nu zo lang, terwijl ik aan de andere kant denk, stel ik heb nu een cyclus van 31/32 dagen, wat zou kunnen want het kan steeds langer worden, dan is er niks aan het handje dus maak je niet druk. Maarja...ga je dan toch wel doen he. 
Ook had ik zoiets van we zijn nog zo kort bezig dus ik moet niet piepen. Maar je wil het toch liever vandaag dan morgen he. ?
Ik hoop ook zo erg morgen...dan kan ik ook eindelijk het wachtbankje op pff. En idd dat we allebei langere cyclus hebben! ????

@Noeksie Kan ik mij heeel goed voorstellen hoor, ik ben er in de avonden ook veel meer mee bezig ? En wat je zegt; klopt. Dan ben je met je éérste ronde bezig, gaat nergens over. Maar ik weet nog goed, dat een goede vriendin tegen mij zei: 'Zodra we er voor wilden gaan was ik liever gister dan vandaag zwanger'. En toen dacht ik; oh echt?! En nu denk ik; ja dat klopt dus écht. Aan de ene kant willen we het samen 'loslaten' omdat we natuurlijk geen haast hebben, maar toch.... je bent er zó mee bezig ?
Denk dat ik met een paar dagen niet eens meer naar het toilet durf..?Blijven duimen ???

heel veel herkenning dames ( noeksie en WonderAn). Haha
vandaag mijn eisprong gehad! Joepieee. zelf me action test is helemaal een donker streep. Dacht eerst die doen het niet goed bij mij. Hij liep namelijk niet mooi op.
Super spannend nu. Wat mijn tijd tussen de eisprong en me nod is 12 dagen.. das net op het randje.. hopenlijk genoeg tijd om in te in te nestelen. Of dat mijn cyclus nu misschien toch langer word.. Nu maar hard duimen dat het raak is! duim ook hard voor jullie ❤️

@Elfje Ah wat fijn dat je hem gevonden hebt!☺️ Nog héél ff jullie best doen en dan afwachten!??
Jaa dat vind ik ook heel spannend, hoop ook op een langere cyclus, anders heb ik maar een LF van 8/9... Eerste ronde én dus ook eerste keer ovulatietesten, dus nog geen idee of dit voor mij normaal is óf een uitzondering.. Blijft nog even spannend.
Ik heb nog steeds lichte krampen in mn onderbuik, maar ik let er nu veel bewuster op, haha. ? Ook heb ik normaal een week voor mn ongesteldheid al gespannen borsten, maar dat voel ik nu niet. Maarja ik maak mezelf onbewust gek, dus ik laat het voor wat het is ?

@WonderAn precies dat! Je hebt er geen haast mee, maar toch...je gaat er toch niet niet voor niks voor he en proberen haha. 
Haha dat snap ik heel goed dat je bijna niet durft dan!! Duimen duimen en hopen ?
@Elfje ooh super goed! Heb je toevallig een foto van die action test? ? jij hebt dus ook hetzelfde qua LF, zo spannend he. 
Pff ik hoop toch echt morgen m'n ei te ontdekken... 

@WonderAn @Noeksie,

Nou mijn bloedingen heb ik deze keer 2 dagen gehad... dit is al wel meer en langer dan anders. De vorige keer was het maar een 1malige bloeding en deze keer echt wel 2 dagen maar niet noemenswaardig veel. Ik word er ondertussen giga onzeker van of het nu echt zo was. Ik beschouw deze denk ik echt als een menstruatie en ga gewoon beginnen met ovulatietesten... denk dan maar kan het altijd proberen. 
Helaas werkt het stoppen met de pil averechts op mijn libido? ik heb er totaal geen behoefte aan helaas. Het voelt ondertussen haast meer een moeten. Als ik het eenmaal gezellig heb is het ook wel prettig. Misschien ook wel mede door een niet al te prettig verleden qua intimiteit dat ik de behoefte niet zo heb.
Oh en terwijl ik dit typ zie ik nu pas de tijd waarop ik dit schrijf, niet dat ik een nachtbraker ben maar ik kom net terug van mijn late dienst hahah

Terug
Bovenaan