In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Joycekg, wat lastig zeg.. snap dat je er mega onzeker van wordt. Misschien even een bellen met je huisarts en vragen over hoe en wat? Misschien heeft die nog tips ofzo. 

Helaas geen positieve ovulatietest, hij is echt niet zo donker. Ik weet niet hoor of ik 'm nog ga vinden...misschien toch al geweest. Vind het allemaal maar raar ?? expres op dezelfde tijd gedaan net zoals gister, op de wc op m'n werk haha. Heb ook dat krampende gevoel niet meer. Ik ga het vnv nog gezellig maken voor de zekerheid, en nu gewoon aftellen naar m'n NOD alleen nooo idea wanneer dat is nu haha. Hou 'm maar gewoon op hoe die staat. 
@Elfje die 2 strepen zijn idd flink positief. Zo zag/ziet het er bij mij niet uit. 
@JoyceKG ah snap ik wel zeg, als je niet zulke fijne dingen hebt meegemaakt. Lastig, heb er ook niet echt een tip voor... mss wat elfje zegt naar de HA. 2 dagen is kort maar ik heb dat ook gehad, wel daar buiten om nog bruin en roze bloedverlies en maar 2 dagen heftiger. 

@Joycekg Jaa precies, je kunt altijd starten met ovulatietesten meid! Wellicht was dit echt een eerste menstruatie. Alleen kan het wel zo zijn dat je een nog wat onregelmatige cyclus hebt deze maand natuurlijk. Zal wel voor je duimen dat je een meetbare eisprong hebt deze ronde ??.
Jeetje wat ontzettend vervelend dat je libido juist zo gedaald is door het stoppen met de pil, dat hoor je niet zo veel.. Misschien heb je er geen behoefte aan, maar je kunt dit soort dingen echt wel heel goed bespreken met een huisarts! Als je een beetje een prettige hebt natuurlijk.. ☺️ 
Wat verdrietig dat je in het verleden nare ervaringen hebt gehad ?. Haha werk je ook in de zorg toevallig?

@Noeksie aaaah meid, ik had zo'n goede hoop dat je hem deze dag ging vinden! ? Zullen we er gewoon vanuit gaan dat hij gewoon niet helemaal goed meetbaar was deze maand? Met 'om de dag gezellig' kun je toch niet missen! Hahaha?
Laten we gewoon duimen duimen duimen ??
Ik heb trouwens sinds vandaag ineens veel meer afscheiding.. Hm, verschilt ook per vrouw bij een aankomende eventuele menstruatie.

@WonderAn ja daar gaan we gewoon vanuit! Heb tegen mezelf gezegd, gewoon positief blijven. Ik kan er toch niets aan veranderen. Even paar uurtjes balen ennnnn weer door!! 
Nee dat lijkt mij ook niet... m'n vriend is veel aan het werk deze 2 dagen en super moe. Heb nu ook zoiets van laat maar hoor dat klussen, vind ik ook zo sneu. ? maarja vlgmij blijven de zaadcellen 4 dgn goed ifzo dus best wel lang. Waar je dan ook allemaal over gaat nadenken he, jaar geleden nooit gedacht ??. 
Nou, ik ook veel witte afscheiding!! Ik heb geen idee...vorige keer werd ik ongesteld maar geen idee of dat toen ook zo erg was.
Hiou jij het nog een beetje uit?

@Noeksie Jaa precies, meer kunnen we niet doen toch! Blijven ademhalen?
Haha, ah ja op gegeven moment is het ook wel even 'goed' toch? Enn wat je zegt klopt; je leest bijna overal dat zaadcellen circa 3/4 dagen in 'leven' kunnen blijven in de baarmoeder, dus dat biedt ook nog perspectief ? Inderdaad; waar je al wel niet mee bezig bent ?
Ja stom hè, dat vergeet je gewoon! Ik weet alleen dat ik vorige cyclus al een aantal dagen van te voren gespannen borsten had en dat is nu nog oké. Alleen er rommelt echt van álles in mn onderbuik, daar let ik nu echt té bewust op?
Nou niet echt, meeeega spanning hier? Bij jou??

Terug
Bovenaan