In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn,
Gelukkig heb ik wel een hele prettige huisarts. Alleen de assistentes zijn niet altijd je van het. Maargoed als het nog een tijdje zo blijft misschien toch maar eens langs gaan.
Jaa ik werk inderdaad in de zorg hahah. In de gehandicaptenzorg met emb cliënten.  Dus vandaar dat ik op rare tijden soms hier of het forum ben?. Ik ga gewoon starten met ovulatietesten om toch te kijken of ik het kan vinden.  We blijven gewoon positief en we zien wel wat het gaat worden. Gisteren zat ik er echt even doorheen hoor. Ik snap gewoon niks van mijn lichaam en soms ben ik gewoon even boos dat het altijd van die rare dingen heeft en nooit eens iets "gewoon" wat je bij meerdere mensen hoort. Altijd weer afwijken van het gewone, maarja dat hoort ook wel bij mij?

@Noeksie, ja mijn ongesteldheid is nog niet zo heftig dat ik veel bloed verlies. Het is wel zichtbaar maar niet dat je denkt wow wat veel zoals ik bij de pil had. Mocht dit nou wel mijn ongesteldheid zijn mag ik niet klagen bij hoe ik me voel hahah

@joyceKG  haha echt he! Dat dacht ik dus ook. Had echt bijna geen krampen meer, zo fijn. Zo anders dan de menstruaties met pil. 
@WonderAn  jaa daar ga je natuurlijk heel erg op letten, ik ook al wel hoor. Vorige ronde werd ik dag 28 ongesteld, nu is het al dag 22 voor mij, dacht net echt van huh zo snel al weer als ik dan weer ongesteld zou worden. Dan ga je natuurlijk over elk dingetje wat je voelt nadenken. 
Net weer even balen..had nog 1 CB test liggen ik dacht nouja dan doe ik die ook nog maar. Maar geen smiley, en gister dus weer waziger de streep. Óf helemaal geen eisprong, óf al geweest. Ben zo bang dat het nu allemaal niet 'goed werkt' in m'n lichaam pff.. nu helemaal geen krampjes enzo meer en afgelopen dagen wel, dus ik dacht echt van dit moet m'n ovulatie zijn. Had ik vorige maand ook, zelfs dat ik pijn had bij 't lopen. 

Update: in dec groep zeggen ze ook dat ik gewoon van de 25e moet uitgaan, cd 20 dus, want dat is de donkerste streep net als vorige ronde. En waarom die CB niet positief werd geen idee maar wss bij mij niet goed te meten...ik ga dan ook maar kijken naar gevoeligere testen eventueel volgende ronde
https://www.mupload.nl/img/73vg2p1bm2.jpg

@Joycekg Haha, nou logisch toch! Leuk die doelgroep, zeker een uitdaging kan ik mij zo voorstellen.. ?
Wat betreft je boosheid op jezelf... heeeel begrijpelijk en ook wel herkenbaar. Het feit dat ik nu bang ben dat ik een te korte LF heb roept allemaal dingen op me af van; "hoezo werkt het niet gewoon ff lekker NORMAAL". Maar weetje, het veranderd de zaak niet, ookal willen we het liefst heeel veel invloed hebben? Na hormonen moeten onze lijven gewoon weer ff helemaal up-to-date worden (en ja, dit moet ik mijzelf ook 100x per dag zeggen hoor?)
Je wordt ábsoluut weer 'gewoon' ongesteld in een 'normale' cyclus, daar ben ik van overtuigd ?
Dus laten we voor jou nu duimen op een vruchtbare ronde ??

@Noeksie Ahh meid, snap dat je hier van baalde ? Ik ben er eigenlijk ook echt van overtuigd dat je je eisprong gewoon hebt gehad maar dat hij niet helemaal meetbaar is. Je leest hier zó veel over op internet!! 

Mócht het nodig zijn, maaaar daar gaan we dus voor nu ff lekker niet vanuit wánt jij bent lekker bezig geweest??, kun je altijd overstappen op die gevoelige ovulatietesten. Ik was er inderdaad ook al naar aan het zoeken vorige week toen ik dacht mijn eisprong niet te vinden ?
Niet dat ik er nu lekker content mee ben, want ik krijg met de dag meer stress over de luteale fase ?. Maargoed??
Ik had gister heel erg het bekende - ik moet ongesteld worden - gevoel, maar dat is vandaag weer weg (en ja ik maak mezelf gek hahahah)

@WonderAn,
Ja mijn werk is zeker een uitdaging, maar wel heel leuk!
Gelukkig ben ik dus niet de enige die daar last van heeft. Ik zeg ook regelmatig van je moet lief zijn voor je lichaam en het komt echt wel goed. Dit werkt niet altijd helaas maar goed. 
Ik heb vanochtend een ovulatietest gedaan. Hier was al wel een streepje op te zien dus wel blijven de komende tijd gewoon door testen. Hieronder de foto van de test.
https://www.mupload.nl/img/f9pwysk.jpg

Ik dacht dat ik al een reactie had geplaatst maar heb af en toe het idee dat die ineens verdwenen is?

@Joycekg Haha nee hoor, dat ben je zéker niet☺️

Jaa ik zie het; alleen lees ik wel overal dat ovulatietesten áltijd wel een licht streepje geven omdat er altijd wel iets van LH gemeten wordt. Maar we gaan voor een uiteindelijke dikke streep deze cyclus ?.
Ik zit op de wachtbank maar heb wel het idee dat ik ongesteld ga worden.. Qua klachten in mn onderbuik.. 

@WonderAn
Ja klopt dat heb ik ook gelezen over die testen. Alleen zie ik bij mij vaak wel een verschil qua hoe duidelijk het streepje is. Ik heb zelfs ook gehad dat het test streepje gewoon helemaal wit was maar de controlestreep wel zichtbaar.

Ahh wat een spannende periode weer zeg op het wachtbankje. Ik hoop natuurlijk dat je niet ongesteld wordt! Maar vaak geeft je gevoel wel goed aan wat er gebeurd helaas?

Terug
Bovenaan