In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn haha ja ik ben wel goed bezig geweest idd, maarja misschien niet echt op het moment van eisprong natuurlijk. Weet nou niet echt meer of ik het de 25e gezellig heb gemaakt pff ? haha. 
Ik zit dan nu op dpo 3, en heb ook echt een beetje die menstruatie achtige krampen en vanmorgen onder de douche kreeg ik last van m'n onderrug. Tja geeen idee wat het allemaal betekent haha. Hou er wel rekening mee dat dan mn eisprong toch al eerder was en ik al verder ben, maar ga echt pas donderdag testen dan 
Hopelijk word je niet ongesteld!! Welke dag van je cyclus zit je nu? 25 en dpo 5? 

Zoo even een paar dagen niet gelezen en nu alles weer even bijgelezen. 
wat vervelend al die onzekerheid @Noeksie
Zoals velen wel alle kwalen herkennen van eisprong en zwangerschap. Heb ik dat echt totaal niet. Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje kwam ik pas na 7 weken erachter dat ik zwanger was. Ik bleef die ongesteldheidsklachten houden en dacht iedere keer, nou nu komt het. Maar het kwam maar niet. Dus het zegt niet altijd iets. Of ik ben gewoon heel naïef ?? 
nou wij gaan nu officieel klussen voor de eerste ronde.. (neem dit niet te letterlijk! Want nu ga ik gewoon lekker slapen ?) maar ben benieuwd.. ik ga er niet vanuit.. komende dagen t/m donderdag gaan we er tegen aan.. en daarna is het afwachten.... 

@Noeksie Nee dat snap ik, ik zet ook geen kruisjes om het bij te houden?. Maar ze zeggen dat 1/2 dagen vóór je eisprong het 'beste' resultaat kan geven...!
Jaa bizar toch, wat je ook al wel allemaal niet ineens nóg bewuster voelt. Een vrouwenlichaam is echt niet te doen ?
Verstandig hoor, dat je pas donderdag gaat testen!? Ik ga zelf ook niet eerder testen, zit inderdaad op 25 / 5, goed van je?. Ik voel nu een voorstadium van mn menstruatie qua buikklachten, maarja 't blijft toch wel een beetje spannend moet ik zeggen. ?? Pfff

@JufSuus hahaha, ik moet wel lachen om je bericht! ?
Wat voor klachten had je destijds, weet je dat toevallig nog?☺️  

Heeeel andere vraag aan alle dames hier; hoe doen jullie het qua het nuttigen van alcohol (mocht je drinken). Ik lust normaal gesproken best op zn tijd een borreltje (geen hele flessen hoor?), maar ben nu heel voorzichtig, zeker na mn eisprong! Benieuwd hoe jullie hier in staan/over denken.

@JufSuus hahaha! ? veel plezier komende dagen! Weet je zeker dat dan de komende 5 dgn je eisprong is? Best wel een korte periode, ik heb het wat langer 'moeten volhouden' uhum haha ?
Wauw, pas met 7 weken!! Maar wist je toen niet wanneer je ongeveer ongesteld moest worden, en dat je dacht, nou nog steeds niet laat ik maar testen? Of was je er toen niet zo mee bezig? Nee dat hoor ik idd meer, dat dat niet zoveel hoeft uit te maken en als je zwanger bent ook menstruatieachtige krampen hebt. 
Nou ik kan het niet echt uitleggen wat voor krampen het zijn, maar het is behoorlijk aanwezig bij mij. Heeel laag zit het in m'n buik aan beide kanten, daardoor ook mn darmen aan het rommelen soms niet heel fijn haha. Fingers crossed voor een innesteling ?? maargoed dat kan volgensmij pas vanaf dag 5, en daar zit ik nu pas. ? ik dacht dat het wachten naar de eisprong stom was, nou dit hélemaal! 

@WonderAn haha nee, ik weet alleen dat we het om de dag hebben gedaan vanaf al een hele tijd terug omdat ik dacht in m'n vruchtbare periode te zitten. Maar als ik nu in de app kijk (met ovulatie op 25-11) begon dat dus later. Maar we hebben het lang kunnen volhouden, zeker tot vlak voor de 25e. Na de ovulatie doen we het gewoon wanneer we er zin in hebben, ik ga er niet perse mee door haha. Beetje raar iets; maar gisteravond ook gezellig gehad, en ik krijg me toch weer lage krampen onderin m'n buik gelijk erna, poepoe. Er is echt iets gaande daar. Hopen op geen menstruatie haha. 
Ja joh ik hou het ook maar bij voor jou! Haha nee maar omdat jij precies 2 dagen verder bent onthou ik het, ook allebei op dag 20 eisprong gehad ?. 
Jou vraag: toevallig was ik daar gister heel erg mee bezig en heb ik het met me vriend daarover gehad. Ik drink niet heel veel en elke week, dus bij mensen zou dat niet opvallen. Maar soms een wijntje wel. Ik denk als ik zeg dat ik er geen zin in heb het heel normaal is. Gisteravond was ik bij m'n schoonouders en we hadden sushi, als ik dán ga zeggen dat ik iets niet hoef of ik ga opletten dat ze genoeg weten haha. Schoonmoeder (en m'n eigen moeder) weet wel af van onze kinderwens, maar zou ook wel verassing willen houden even als ik zwanger blijk te zijn. En toen dacht ik ineens, shit ik zit al na de eisprong! Gister maar besproken dat dit de laatste keer was en nu geen sushi meer ga eten. Bepaalde kan je natuurlijk wel eten. Ik heb wel zoiets; als je ongesteld bent kan het geen kwaad denk ik. Maar daarna ga ik wel echt opletten. Ik ben echt dol op filet amerocain en carpaccio, kerstavond eten we carpaccio. Als ik zeg; ik hoef niet dan weten ze het gelijk. Dus weet nog niet hoe ik dat ga doen stel ik ben zwanger, maar ik denk dan gewoon vertellen met kerst ? had eerst in gedachten vertellen na 1e echo, maar volgensmij is dan 8 weken pas na kerst en net vóór oud en nieuw. 

@WonderAn, ik drink eigenlijk bijna nooit. Dus dat gaat gelukkig niet opvallen. En als ik drink, drink ik vaak een mix drankje dus dat valt al vaak niet op dat er iets in zit. Maar ik hou erg van filet americain en als we met de familie wel eens uiteten gaan ook van een biefstukje. Maar dat eet ik niet altijd hoor dus ik denk dat dat ook niet zou opvallen.

Terug
Bovenaan