In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Haha precies, zó exact hou je dat in eerste instantie nu ook weer niet bij.. Én het moet samen wel leuk blijven natuurlijk, állerbelangrijkst ?.
Jaa mijn hemel, je gaat het toch echt aan van alles linken hè, die lichamelijke klachten. Ik duim voor ons beide geen menstruatie ???? 
Hier nog rustig, maar wel steeds wat lichte krampen en steken. Géén gevoelige borsten, die heb ik normaal wel, dus dat is vreemd. Maargoed, dát kan natuurlijk 'n keer afwijken hahah. 
Én ik had vanmorgen in de badkamer ineens spontaan een bloedneus, dat vond ik vreemd. Maarja, dat kan ook weer met eventueel temperatuurverschil qua klimaat te maken hebben☺️ manmanman ?
Haha, nee snap ik hoor? Geeft CB echt áltijd twee dagen achter elkaar een smiley? Want dan zou ik op de 19e eventueel ook al positief getest kunnen hebben.. (ja sorry, het blijft toch in mn hoofd?) 
Ah opzich wel leuk en mooi dat ze afweten van jullie kinderwens natuurlijk, maar wat je zegt wél moeilijker om het te verbergen. Alhoewel dat misschien niet eens zo veel uit maakt, want als wij in het weekend een dinertje hebben met familie en vrienden neem ik wel altijd een wijntje, dus het zou direct wel opvallen, en wéken keer op keer smoesjes verzinnen is natuurlijk lastig? 
Ik sta er eigenlijk een beetje hetzelfde in als jij, rond menstruatie kan af en toe best maar daarna let ik weer op (dus niet rond de eisprong en daarna). 
Het is ook meer van; stel dat het nog een tijdje duurt voor ik zwanger zou raken... hoe ga ik dan steeds om met dat soort situaties bij familie/vrienden.. Zou het lastig vinden om het daar over te hebben. Maargoed, dat is nu al speculeren. ?
En ja ik ben ook geeeeek op rosbief, biefstuk, carpaccio, tartaar, filet etc ?? 

Nog zo'n lastig ding. Ik doe aan handbal en ben ook keepster, mocht ik zwanger raken en het sporten natuurlijk weer is opgestart heb ik echt een probleem.. ik vind het heel vervelend om al heel vroeg in de zwangerschap te vertellen dat ik zwanger ben want er kan natuurlijk nog van alles mis gaan.. maarja als ik weet dat ik zwanger ben wil ik echt niet meer keepen, ik krijg namelijk regelmatig een bal in mijn buik. Vond het een tijdje geleden toen ik net gestopt was met de pil al heel eng want ja wie weet groeide er toen al wat. Wat een struggles ook allemaal he

@WonderAn ja zeker dat is idd echt het aller belangrijkste! Mijn vriend zei dus vanmorgen ook van, hmm nou ik snap niet dat je dit al ronde 2 noemt want we zijn eigenlijk nog niet écht aan het proberen toch. Hij ziet het heel anders dat is wel grappig haha. Hij dacht dus dat we het echt niet om de dag hebben gedaan, dus ik zei nou jawel hoor. Heerlijke he die mannen ??. Maar het komt ook omdat wij het tot nu toe nog niet echt op het eisprong moment hebben geprobeerd, deze keer omdat het niet kon natuurlijk. (Denken we dan, misschien wel) 
Ik krijg ook echt best wel last van veel puistjes op m'n voorhoofd en kin, pfff stom dat ontpillen en die hormonen. 
Oh dat is idd wel raar zeg! Niet doordat je je neus snuitte of iets? Hoor wel dat zwangeren dat hebben, maar dan later in de zwangerschap. Ik heb nooit gevoelige borsten, maar heb ook niet zo denderend veel daar zitten misschien daarom ?. Bij mij is het ook wel prima te doen nu, als ik kramp ofzo voel is het wel echt laag. Heb je het ook veel gezellig gemaakt of alleen met eisprong? 
Ja precies! Dat kun je toch niet vol houden met die smoesjes.... Maar stel ik ben zwanger, dan moet ik met kerst wel iets heel goeds verzinnen vanwege de carpaccio ?Maar idd met menstruatie ga ik er niet zo op letten, alhoewel m'n vriend dus vanaf nu niet meer sushi en filet americain wil eten haha. 

@Joycekg oeh dat snap ik heel goed!! Tja misschien moet je het dan wel tegen je trainer zeggen, en samen iets verzinnen ofzo zodat niet je hele team het weet? Wel lastig idd! Ik ga het ook wel als eerste aan m'n leidinggevende vertellen en pas later aan collega's denk ik. Stel ik kan niet werken dan weer zij iig waardoor het komt (wel met 8 wkn pas als het goed gaat) 

@WonderAn volgensmij hoef je niet altijd 2 dagen een smiley te krijgen, en volgensmij heb je dan de dag erna of de dag van de 2e smiley je eisprong. Dus in jou geval zou ik wel uitgaan van de maandag denk ik.. 

@Noeksie Haha, nou heerlijk toch, die nuchterheid van de man ?? Jaa, ik snap je, alleen maar fijn hoe jullie er in staan!
Ooh lekker ja die hormonale toestanden, haha. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit (ik klop het even af) last heb van onzuiverheden of puistjes. In mn jeugd niet, niet tijdens pilgebruik en ook niet tijdens het ontpillen. Denk wel dat dat vrij uniek is.. Zal mn karma wel zijn, mocht het mij ooit gegeven worden om zwanger te zijn, dat ik dan helemaal onder zit ??. 
Ik heb vooral erg last van schommelde emoties, vol hoofd en kan om de kleinste dingen ineens heel verdrietig worden of boos/onrustig zijn.. Ook zo lekker irritant.
Scheelt dat mn vriend tegenwoordig wel weet hoe hij hier mee om moet gaan, hebben we het gelukkig veel over geha, haha. :) Nee, ik snuitte niet eens mijn neus. Kreeg gewoon ineens een waterval aan bloed, lekker. Jaa klopt, had ik inderdaad gelezen. Ik vond het alleen frapant, maar ik denk ook dat het toeval is hoor haha. We hebben het de laatste tijd regelmatig gezellig gemaakt, en toevallig ook dat weekend van mn eisprong. Verder laten we het maar een beetje op zn beloop.. heb bij deze ronde niet zo veel hoop vanwege mn korte LF... Echt fijn hoe zoiets je meteen onzeker maakt. Ik wil het voor nu wel een beetje loslaten, omdat we pas nét begonnen zijn. Maarja makkelijker gezegd dan gedaan hè haha, je kent het ?
Ah wel kei lief dat hij met je meedoet hoor! haha

@WonderAn heb ook even wat dingen gelezen zoals oude forums over korte LF. En heel veel zijn gewoon zwanger geraakt omdat het al vanaf dag 7 na eisprong zou kunnen. Alleen onder de 10 zou de kans ietwat verkleinen...maar lees veel positieve dingen! 
Ik zou als ik jou was niet nu denken dat het 'm niet wordt, want het kan dus maar zo! Als je een LF van 9 of 10 haalt, dan is dat helemaal prima. En zelfs 7 of 8 dus las ik dat er vrouwen zwanger zijn geraakt. Maar ik snap dat het moeilijk is hoor..als je al zo'n voorgevoel hebt. Ik zit ook met ieder krampje van shit zou dit menstruatie betekenen. Maar kan ook innesteling zijn, dus je weet het toch niet.. 
Oh dat is ook niet fijn idd..dat kun je ook zo erg krijgen door hormonen. Haha arme vent van je ? nee precies dat scheelt dat hij weet hoe mee om te gaan haha. Ik had juist stemmingswisselingen met de pil, ben ik nu wel vanaf. Maar die puistjes pff vreselijk. 

Terug
Bovenaan