In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Aah lief bericht van je! Fijn dat je zo meedenkt! Je hebt ook gelijk, voorlopig nog maar niet te somber in zien☺️
Echt fingers crossed dat het met een kortere LF ook gewoon kan lukken!??
Haha precies, ik hoop dat het afgelopen 4 maanden door het ontpillen kwam en dat ik straks weer gewoon lekker 'normaal' ben?
Gebruik je speciale voedende crêmes en/of toevallig micellair water? Dat laatste werkt wel goed als je er twee keer per dag je gezicht mee reinigd. Já, hormonaal is natuurlijk lastig te ondrukken, maar het kan wél helpen ?
Heb nu echt een laag 'drukkend' gevoel in mn onderbuik, verder nog niets te merken
Pfff wat een zenuwslopende dagen hè ?

@WonderAn nee precies...ik hoop echt voor je dat je iniedergeval dag 9 haalt! Maar je zit er al bijna ? en langer is helemaal mooi natuurlijk. Ik had vorige keer ook 9 dagen ertussen, hoop dat het nu ook iets langer is. ?
Ik gebruik idd micellair water, en een creme want ik heb puistjes maar dus ook méga droog heb gewoon de velletjes op m'n voorhoofd staan dus misschien word het daardoor ook wel erger. En ik gebruik een serum/exfoliant dat is voor puistjes. Het is niet echt veel acne ofzo, maar vooral kin, rond me mond en voorhoofd rode bultjes en kleine puistjes. 
Ja wat jij zegt, dat heb ik ook. Nog steeds niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar wel dat drukkende gevoel! Soms een krampje. Heb ook echt meer last van rommelende darmen dat valt me wel op, ook echt dat je ze hoort ? 

@Noeksie Jaa, ik ook! Dank je :) Ik moet wel zeggen dat ik dan niets meer van mijn cyclus zou begrijpen aangezien het de afgelopen drie maanden zo stipt was.. haha. Voor jou ook spannende dagen nu!
Jaa dat klinkt inderdaad echt puur hormonaal, verdorie ??
Ik vergelijk het altijd met het gevoel van; alsof je een baksteen in je buik hebt die naar beneden drukt... hahah.

@WonderAn haha ja dat is dan wel raar he..ik heb nog maar 1x gehad na stoppen met de pil dus het kan alle kanten nog op gaan, maar wel de laatste keer 28 dgn gehad, zou donderdag zijn.... ben zo benieuwd. 
Ik heb vandaag echt nérgens last van, tenminste vanmorgen vroeg ff maar nu niks meer. Maarja liever dit, dan weet ik iig dat ik niet ongesteld wordt. Dat voel ik altijd wel aa komen, haha. 
Jaa pff het wordt nu wel echt heel spannend hoor... heb het nu heel moeilijk met aan iets anders denken, alleen met werken en kerstfilms kijken lukt het ??

Ik heb het idee dat de test wel langzaam oploopt nu of wil ik dat gewoon zien hahah.
Mijn temp is nu met 0.2 gestegen in vergelijking met de afgelopen 4 dagen. Ik hoop dat die nog verder gaat stijgen hahah dan heb ik hoop dat mijn ovulatie er aan komt. Hieronder de foto van de testen.
https://www.mupload.nl/img/tgwmbw2z1dfv.jpg

@Noeksie Jaa dat is natuurlijk zo! Maar je had gelukkig wel meteen je cyclus terug. Ben ook héél benieuwd voor je. ?
Hahah precies, dit is juist perfect nieuws?
Ik ook, ookal probeer ik het los te laten, elke vrije minuut gaat het tóch ff door je heen. Vooral wanneer ik naar het toilet moet... ?

Terug
Bovenaan