In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn hahaha, oh super fijn! Dan kan je makkelijker kiezen! 
Haha ja....heb ik nu al weleens als ik langs een winkel loop; wanneer zou ik dáár nou voor het echie naar binnen kunnen lopen of de afdeling in gaan, voor mezelf! ?  Snap ik, je wil toch nog even afwachten he! Maar we gaan er vanuit dat het allemaal goed blijft gaan. ? ❤
Precies, terwijl ik ook wel weet dat je nog ná je NOD positief kan testen. Maar dat is dus het probleem, ik snap nu zo niet meer wáár ik zit, is m'n NOD al geweest of niet? Want als ik een langere LF heb van 14 dgn, dan duurt het nog 4 dagen. Dus ik hou voor nu maar gewoon m'n NOD op 9 december... maargoed ik blijf wel om de 2 dagen testen haha! Precies, ben ik heeel blij om dat ik al op 10 zit. ?
En als ik een ronde door moet, dan ga ik extra gevoelige ovulatietesten halen ?
Heb nu zoiets; geen bloed is moed....net weer ongesteld gevoel, maar ook weet niet helemaal kan het niet echt peilen. En nu is het weer zo goed als weg ?
Welke testen gebruikte jij eigenlijk, early? Action? 

@Noeksie Jaa haha! Ik duim voor een hele voorspoedige zwangerschap en gezonde baby???

Jaa het is toch super ingewikkeld. Maar ik weet hoe je je voelt omdat ik ook zo onzeker/onrustig werd van wél of geen NOD, wel of geen kortere LF, je was er getuige van? Je kan echt heeel goed ná je NOD nog positief testen, want ik testen ook op 3 december (officieel twee dagen na NOD) met een early een méga licht streepje. Dus.... we houden de moed er in! Wat je zegt; geen bloed houdt moed! ?
Wat dit betreft kan je lichaam én je hoofd je totaaaal voor de gek houden?
Ik heb inderdaad getest met de early van de Action! Heb er 4 gehaald, maar uiteindelijk niet nodig gehad haha?

Hier gaat het helaas niet goed. Ik heb bloedverlies maar weet niet of het ongesteld is of van de ovulatie.. voel wel meer een apart gevoel in mijn buik, beetje krampen en niet helemaal lekker. Frustrerend dit hahah. Ik ga er maar van uit dat het wss toch ongesteld is en dat dit gewoon nog het ontpillen is helaas. We wachten nog even af

@WonderAn  ja precies daarom, ik vind het toch gek want ik zou dan wel echt een langere cyclus hebben ineens. Maargoed dat kan natuurlijk, en gunstig qua eisprong ? 
Weet nu echt niet meer wat ik moet gaan verwachten, voel me ook zo anders dan normaal voor m'n menstruatie pff. Vanavond lekker eten en cadeautjes met de schoonfam, en morgen heerlijk kerstfilmpjes kijken en rommelen in huis. Hopelijk niet zo héél veel aan denken! Makkelijker gezegd dan gedaan ?
@Joycekg ahnee...is het wel wat meer helderrood bloedverlies? Ja dat blijft natuurlijk nu de vraag... kan ook innesteling zijn, hoeveel DPO zit je nu? Wat is dat ontpillen toch *&%**!! Leef echt met je mee...ookal gaat het bij mij tot nu toe prima (ben net pas gestopt, 6 oktober) ik besef echt dat ik in m'n handjes mag knijpen, want het is echt niet leuk ? lekker rustig aan doen en lief zijn voor jezelf ? 

@noeksie, ik zit helaas pas op 2dpo dus dat kan het niet zijn.. ik vermoed dat ik ongesteld ben. Is wel helderrood en ook meer dan afgelopen keren. Ach ja we gaan gewoon weer opnieuw beginnen☺. Ik vind het ook niet zo heel erg want het is ook erg lastig omdat ik geen cyclus in beeld heb. Het bloedverlies wat ik nu heb komt wel redelijk overeen met het bloedverlies als ik aan de pil ben. Het begon gisteren met licht roze en een klein beetje en vanmiddag zette het ineens door naar helderrood en wat meer. Misschien dat die bloeding van de vorige keer dan gewoon van het ontpillen. En wat je zegt dat ontpillen is echt shit. Wel fijn voor jou dat jouw cyclus gelijk goed in beeld was! Ik ben gestopt op 13 september met de pil en dit is dan pas de eerste echte menstruatie na mijn onttrekkingsbloeding.

@Wonderan super gefeliciteerd!! Sorry voor mijn late reactie maar hadden een Sinterklaasfeestje. 
Jaaa je wilt nu ineens van alles kopen maar durft het niet. Had ik ook hoor. Pas na de 12 weken echo heb ik heel voorzichtig iets gekocht en na de 20 weken echo was ik niet meer te houden ?
Ik heb trouwens geen foto's gemaakt van mijn testen.. als er een volgende ronde nodig is.. waar ik wel van uit ga, zal ik dat even doen. 

@Noeksie Het is sówieso gunstig, laten we dat voorop stellen. Zo maken we ons zorgen om een te korte LF, en zo hebben we er toch niets mee te maken? Maargoed, zo begint de volgende onzekerheid; dus dat houdt ons lekker bezig?. 
Ik vind het zó spannend voor je. Hoe voel je je nu? ❤️
Heeel fijn dat je lekker even afleiding hebt gehad! Ga vandaag lekker rommelen; ik doe met je mee! ?
Eh ja; veeel makkelijker gezegd dan gedaan! ??

Terug
Bovenaan