In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Joycekg Ooh jeetje, toch die rode gloed?? Je kan er ook écht geen touw aan vast knopen hè.. 
Het is echt rot als je zwanger wilt worden maar eerst nog die verekte pil uit je lichaam moet stoten... pfff
Máár we gaan het positief inzien; als dit je eerste échte menstruatie blijkt heb je daarna sowieso een eisprong én kun je veeel makkelijker testen met ovulatietesten? Veeel meer kans!!!
Hoe is het nu bij je?☺️

@JufSuus Haha ja precies dat! Ik sta er precies hetzelfde in hoor, ik durf écht pas iets als ik weet dat het goed zit❤️ Kan het nog steeds niet eens bevatten zelfs ?
Jaa, altijd leuk om een beetje mee te kijken en mee te denken bij het testen! Maar we duimen dat het niet nodig is natuurlijk ???

@Noeksie wanneer was jouw ovulatietest nou het donkerst? (Geen smiley gevonden toch) Max. 48 uur na donkerste of positieve test is je eisprong. Je hebt pas 1 eigen cyclus gehad dus het is best lastig voor jou te bepalen of 28 dagen normaal is. Mijn cyclus is de ene keer 29 andere keer 33, maar ik heb zelfs de 42 aangetikt. 
Ik zit nu op cd dag 28. Ik vind het echt heel lastig om te bepalen wanneer ik nou ga testen. Wil niet voor nod testen, want als hij wit is blijf ik hoop houden en als er wel een streepje is kan er nog zoveel mis gaan voor nod. Maar probleem is dat ik niet weet wanneer mijn nod is ondat ik geen ovu testen doe en een onregelmatige cyclus heb. 
Geduld geduld hihi

Kon het toch niet laten om te testen vanmorgen 1 dag voor nod. helaas was die negatief..  als ik woensdag nog niet ongesteld word ga ik weer testen. Dan zit mijn dpo op 14 dus zou zeker nog kunnen denk ik 

@WonderAn ja dat is echt super fijn, ik ben er echt zó veel mee bezig. Eigenlijk ook niet gek in deze spannendste dagen maargoed... 
Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld. En ik heb wel soms wat krampjes en steekjes maar echt niet zo erg zoals vorige keer vóór een menstruatie. Dat voel ik wel echt heel erg aankomen, en dat kan natuurlijk nog ineens komen maar tot nu toe niet gehad. Ik zit nu op CD 32.. dus idd qua LF echt super!! Dus we wachten het af...morgen nog steeds nietz dan ga ik wel weer testen want ik kan dat echt niet volhouden om het niet te doen ?
@Elfje ah jammer!! Woensdag is voor mij ook DPO14...maar ik ga morgen wel weer testen als ik niet ongesteld ben haha. Zou zeker nog kunnen ja!! 

@Mlena klopt, ik heb geen smiley gevonden. Dus ja...ik was ook wel even bang dat ik mijn ovulatie gewoon pas véél later heb gehad dan dat ik weet. Maargoed de action testen, waren 2 dagen wel echt flink donkerder (net zoals vorige maand en toen werd ik wel na 10 dgn ongesteld) en daarna liep het weer af. Ik ga er vanuit dat ik 25 nov eisprong heb gehad, 26 nov zou dan ook nog wel kunnen. Omdat het op 25 nov nog wel donkere streep was en daarna afliep. Had ook geen testen meer daarna dus dacht laat maar. ? dat was op dag 20/21. Zit nu op dag 32. Nee klopt zeker! Dat merk ik nu wel, dat ik een hele andere cyclus heb/krijg, ik was pas dat m'n LF zo kort zou zijn maar dat valt dus goed mee. Want ik zit nu al op 11, als ik reken dat dag 22 DPO 1 zou zijn. Ik ga echt hele gevoelige ovulatietesten halen als ik ronde door moet. 
Oh wat knap dat je geen ovutesten doet! Heb je wel een vermoeden wanneer je eisprong was? 

@Noeksie Neee helemaal niet. Afleiding zoeken is het enige wat een beetje helpt, maar elk vrij minuutje gaat het toch weer even door je hoofd. Manmanman, waarom heeft dat lichaam geen gebruiksaanwijzing..
Merk dat ik gewoon in de zenuwen zit voor jullie ?
Haha nee snap dat je wilt testen! En je moet ook doen wat goed voelt toch ☺️ Wie niet waagt, wie niet wint?

@MLena Oooh wat blijft het dan spannend hè! ??? 

@Elfje- Kan zeker nog hoor! Ik heb twee dagen na mn NOD positief getest met een heeeel licht streepje, dus denk niet dat ik eerder positief getest zou hebben (zegt mn gevoel).
Blijft spannend??

Terug
Bovenaan