In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn as we speak best wel menstruatiekrampen gekregen...denk dat de red flag kan uit gehangen worden vandaag. Maarja dan is er iig duidelijkheid, wel echt balen. Maar nog steeds geen bloed. 
Jou NOD is eigenlijk ook verschoven toch omdat je eisprong pas op dag 20 was? Maar jij wist natuurlijk niet hoelang je LF was na het stoppen met de pil... dus ik denk eigenlijk dat je wel voor je NOD positief hebt getest. ? maar misschien denk ik heel raar haha, belangrijkste is dat het raak is!! ?

Hier net wat slijm met bloed verloren.. denk dat mijn menstruatie wel gaat beginnen. Vorige keren ook eerst slijm met oud bloed en dag daarna slijm met bloed en de dag daarna echt bloed. Zou misschien ook nog de innesteling kunnen zijn? Dpo 11. Even afwachten dus! 

@WonderAn, hier gaat het niet zo goed.. mijn lichaam geeft aan dat ik de max heb bereikt. Dit kan ik merken omdat ik gisteren tijdens het werk bijna mn schouder uit de kom trok? ik heb mijn schouder al 2x eerder uit de kom gehad dus niet gek dat dat kan gebeuren. We moeten veel extra werken op het werk omdat ze met bosjes uitvallen. 
Qua ongesteldheid snap ik er echt geen biet meer van?? gister wat helderrood bloed verloren dus dacht doe een tampon in. Maar toen ik die ging verwisselen zat er bijna geen bloed aan(sorry voor de details?) en vannacht dus zonder iets geslapen en vanmorgen geen bloed meer.. zelfs niet een beetje licht roze. Wat een f*ck lichaam heb ik zeg? zo kom ik er nooit achter of het echt ongesteld was

Kortom ondertussen word ik geestelijk helemaal gek van mijn lichaam

Grrr.. heel verhaal getypt. Druk ik alles weg ?
@Noeksie als 25 nov nog doker was kan het zomaar zijn dat je pas 27 november je eisprong hebt gehad. Dat betekent nod rond 11 dec. Vanaf wanneer heb je die steekjes? 
Ik doe geen ovulatietesten omdat ik het dan al helemaal niet los kan laten. Plus ik ben bang dat seks dan zo'n verplicht nummertje wordt. Ik probeer op de natuur te vertrouwen. Heb meestal wel de meeste zin rond de eisprong en mijn vriend trouwens ook ?.
Ik denk dat mijn eisprong tussen cd 13 en 19 is geweest. Denk dat ik vanaf cd 29 (as. maandag) of cd 35 (volgende week zondag) kan testen. 
Ik heb "symptomen" die ik mijn vorige zwangerschap ook had. Maar ik heb geen krampjes.. ? en dat had ik toen wel. Maar weet je.. zwanger of aankomende menstruatie.. veel klachten kunnen door beiden komen. 

@ Elfje ah ja als dat vorige keer ook zo was herken je het wel he... ik heb dag van te voren heel erg krampen en had met afvegen oud bloed en later rood bloed. En de nacht/dag erna zet het door. Maar dat oude bloed heb ik nog niet gehad...alleen nu krampen. Maar dat heb ik al een paar dagen haha, alleen heb ik het idee dat het nu wel eraan zit te komen. Wanneer heb jij ovulatie gehad? En welke ronde? ?

Heel misschien was het dan toch een ovulatiebloeding of misschien als wel innesteling. Ik heb namelijk het vermoeden dat ik ipv op 3dpo al op 4dpo zit. Zoals ik mijn ovu testen nu terug kijk was die op 1-12 en 2-12 net zo donker en daarna nam het al lichtjes af. Misschien dan als ik de eisprong op 2-12 heb gehad dat ik nu op 4dpo zit. En aangezien ik dan mijn eisprong al op cd 9 pf 10 heb gehad zou ik het niet raar vinden dat het wellicht al innesteling kan zijn. Wat een raar lichaam heb ik ook als ik op cd10 al mijn eisprong heb gehad

@MLena stom is dat he!! Pas ook een keer gehad haha.  https://www.mupload.nl/img/al7l1kz4w1u.jpg Ik heb alleen deze foto nog op m'n mobiel staan, na de 25e werd de streep dus weer lichter alleen heb niet daarna nog langer door getest maar ga er vanuit dat hier m'n eisprong is geweest. Maar dat kan dus ook idd de 26e of 27e. Ik kreeg echt een menstruatie gevoel op dag 28 en toen dacht ik ohnee..want vorige maand werd ik toen ongesteld. En daarna heeft het wel een beetje aangehouden steeds. Ook wel een paar dagen minder of amper geweest. Dusja het zou ook maar kunnen dat ik mn ovulatie gewoon gemist heb en nu nog veel langer moet wachten ? maar had wel idd wat jij zegt op die dagen zin in seks, dat merk ik zo erg. Doorzichtige/waterige afscheiding en echt dat gevoel onderin mn buik. 
Deze nog gevonden met de laatste eronder, wel andersom geloof ik ? 
https://www.mupload.nl/img/ublil5q.jpg

@noeksie, jaa klopt vind het zo lastig en spannend allemaal. Normaal begint het bij mij ook met oud bloed maar nu ook nog niet. 25 ste had ik mijn eisprong! Dit mijn 2 de ronde. In september gestopt met de pil. 

super lastig dat jij je eisprong niet 100% zeker hebt gevonden. Nu weet je ook niet wanneer je nod is! Hopenlijk kom je er snel achter.. 

Terug
Bovenaan