In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Gek hè, dat je dan toch een beetje uit gaat van wat je kalender zegt.. Vanmorgen hier ook nog geen smiley..
Volgens kalender zou vandaag officieel mn eisprong moeten zijn.. Maar het heeft geen zin om met CB twee maal daags te testen dacht ik..?

@WonderAn  ja he! Ik kijk er toch steeds naar dan haha. Ik had een menstruatie van 5 dagen, en cylus van 28 dagen en nu geeftie aan eisprong op dag 13, dat is woensdag. Ben benieuwd of dat zo is maar ga er niet vanuit hoor. Hoop het natuurlijk wel dag 13/14. 
Hmm nee volgensmij geen zin..omdat CB altijd 2 dagen sowieso een smiley aangeeft zou ik het zonde van de test vinden! Je weet toch niet als je de smiley hebt wanneer nou preciés de eisprong is...of je moet het voelen, als ik een smiley heb ga ik denk gewoon 2 dagen achter elkaar het gezellig hebben haha, maar als je het deze week om de dag doet is het ook goed 

@Noeksie Ja inderdaad, ze zijn vrij prijzig ook..  Zou heel mooi zijn als jij rond de 13e/14e dat zit! ?
Ik moet zeggen dat ik sinds vanmiddag steekjes links onderin mn buik heb, ter hoogte van mn eierstokken. Benieuwd of dat het is. Let er nu bewuster op
Haha, ja ik heb mij ook voorgenomen om het vanaf gister een paar dagen érg gezellig te maken in de slaapkamer! ?

@WonderAn  oh ja zou heel goed kunnen hoor! Ik heb dat ook, dat ik dan steekjes en krampjes voel. De dag zelf heb ik altijd doorzichtige afscheiding dus daaraan kan ik het goed zien. 
Haha ja precies! Dan zit je eigenlijk altijd goed! Iedere dag schijnt ook niet goed te zijn, dus wij doen dan gewoon om de dag. 

@Noeksie Jaa precies! Ik hou inderdaad het verschil in afscheiding nu ook beter in de gaten. Jeetje wat een bewustwording ineens haha.
Nee inderdaad, ivm de kwaliteit van de zaadjes ? Benieuwd naar de test van morgenvroeg!

Hee Allemaal,   Ik ben sinds 13 september gestopt met de pil. Ik heb op 15 september een onttrekkingsbloeding gehad van 5 dagen. Nadien rond 12 oktober een lichte bloeding gehad. Heel licht roze en alleen bij het afvegen. Rond 21 oktober weer een bloeding gehad met iets meer rood bloed, dit was ook maar 1 dag... In het weekend van 7/8 november voelde ik wat verkrampingen dus hoopte dat ik ongesteld zou worden. 9 november weer wat helder rood bloed en nu is het afwachten of ik ongesteld ga worden. Die tussen bloedingen waren mij totaal niet opgevallen haast, je moet wel echt goed kijken wil je het zien. Ik hoop dat op 9 november het een innestelingsbloeding was en dat ik over een paar dagen kan testen. Heb al wel ovulatietesten gedaan en op 7 november was die bijna even helder als de controle streep. Iemand die ook regelmatig zo'n lichte bloeding heeft gehad of ben ik echt de enige?

Ohja en natuurlijk helemaal vergeten te zeggen, op 2 en 4 november hebben we het gezellig gehad, dus hopen dat het raak was

@Joycekg Hoi en welkom! :) 
Oei dat vind ik lastig te zeggen, ik heb zelf nadat ik gestopt ben met de pil eigenlijk direct een regelmatige cyclus gehad van rond de 25/26 dagen met telkens een menstruatie van ongeveer 6 dagen. Maar dit kan natuurlijk bij iedereen anders zijn! Het is natuurlijk vrij normaal dat je lichaam in de eerste maand een beetje in de war is haha. Wanneer is je NOD in deze cyclus? Want dan zou ik zeker even een testje wagen, haha. Je hebt dus sinds je ontrekkingsbloeding geen 'normale menstruatie' meer gehad van een paar dagen?

Terug
Bovenaan