Innesteling of niet?

De krampjes blijven hoor. Wordt er echt gek van. Ben er nu wel klaar mee!! Heeft iemand van jullie bij vorige zwangerschappen innestelingsbloeding gehad en zo ja wanneer was dat? Hoeveel dagen voor NOD of hoeveel dagen DPO?
 
Nikkkiii spannend! Welkom leuk dat je mee kletst hopelijk lukt het allemaal snel ?
Ik had dit dus niet verwacht. De ovu test was gister zo licht dat ik niet geloofde dat volgens me app (cyclus van 28d) morgen me ovulatie zou zijn.
Op werk merkte ik wel dat ik meer afscheiding had en wat dunner. Dus nu net thuis na een lange dag en doe ik een ovu test... had nog sensitive van sensitest gekocht en had 2besure ook nog in huis dus maar 3 gedaan ? je weet nooit welke voor je werkt. En volgens mij is dit weldegelijk me LH piek toch? Daarnaast kan ik een beetje draad trekken van me cervix slijm en morst ik nog meer moeite doen om me BMM te vinden. Wij gaan het iig gezellig maken vanavond!
 
Feyre Denk het wel hoor. Je lijn is in ieder geval heel goed te zien en donkerder dan de andere lijn op de onderste ovu test! Spannend hoor! Veel plezier vanavond haha!
 
Rosly ja dat dacht ik dus ook bovenste en onderste sowieso middelste lijkt iets lichter maar als ik goed kijk in het echt dan is die hetzelfde. Indicatie streepje is zelf ook wat lichter.
Hoe is het verder me je krampen? Ik kan je helaas niet verder helpen aangezien ik nog nooit zwanger ben geweest ? sorry!
 
Dames! Het wordt drukker hier ;)  vast de spanning!! 
Rosly...pfff wat retespannend voor jou zeg!! Een kleine kans en dan deze symptomen...hoop het zo erg voor je! Nog 7 dagen! 
Hier alles ok. Ik schrijf op nod oktober maar hier korte versie.
Een week ovutestje gebruikt maar ze werden naar niet donkerder, vorige maand wel en had toen de gevoelige, miss zijn die beter voor mij. 
Ik denk gister toch eisprong (miss piek gewoon gemist, dat hij snachts was?) Gister daalde mijn temp ineens van 36.8 naar 36.6. Dus daarom denk ik het en ook diepe bmm en open en cervix. 
Vandaag weer terug naar 36.8. Als hij morgen nog meer stijgt dan weet ik het zeker. 
Zoniet...volgende ronde hoor, beetje klaar met het gemoet. Ik moet weer even opladen ?
 
Citrus, het is inderdaad retespannend! Maar ben ook nu wel echt klaar met die krampen. Ze nemen wel een beetje af maar ben ook echt uitgeput! Als het deze ronde niet gelukt is dan ga ik aankomende maand er proberen niet te veel mee bezig te zijn en gewoon plezier hebben in bed haha! Ik moet ook echt even opladen. Heb echt zo veel emoties hier door. En dan nog iedereen die vragen stelt: ben je al zwanger, zijn jullie bezig etc! 
 
Nog een weekje geduld helaas!
 
Noujaaaaa
schiet mij maar lek!
 
zit ik eerst te vertellen dat ik geen piek heb gevonden maar waarschijnlijk wel eisprong gehad....krijg ik net een bijna knaltest te zien! Ik snap er niks meer van. Dan miss morgen eisprong dag 19!?! Dat gaat natuurlijk nooit goed komen met een cyclus van 28 ?
 
Citrus ik las het wel apart maar fijn dat je hem nu ook ziet op de ovu test! Miss toch maar gezellig maken?
Ik praat ook in meerdere topics. Vind het wel fijn haha
Ik kon net me bmm niet meer voelen dus behoorlijk hoog. Slijm is dun maar kan er niet echt draden van trekken. Verder nog geen zeurende pijn. Ovu test uurtje terug was nog mega positief dus vanavond nog een keer gezellig maken. Ben benieuwd wat me temp morgen doet of dat het morgen nog een piek is.
Denk dat me cyclus rond de 30dagen zit dus zou me NOD rond de 20e is. Vind het nu al spannend ?
 
Terug
Bovenaan