Innesteling of niet?

Hee dames!
@klaproos bedankt voor je reactie! :)
ja, ik ben benieuwd. Vanmorgen wel krampen gehad alsof ik ongesteld moet worden maar tot nu toe nog niks gebeurd en hoop ook dat dit wegblijft natuurlijk! en ik ben eerlijk gezegd niet echt bezig geweest met mijn eiersprong. Moet zeggen dat ik het nooit echt gemerkt/gevoeld heb!
Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! Ben heel benieuwd wie van jullie allemaal positief test dus blijf gezellig mee lezen! Gun het jullie allemaal van harte en hoop dat onze lichamen ons niet voor de gek houden! 
@Klaproos, heel veel plezier gewenst met je weekendje weg! Hoop dat je de zenuwen een beetje kan bedwingen en je er lekker van gaat genieten! 
@redbone al getest? ? hoop echt voor jullie dat jullie allemaal positief testen!
xx
 
Heee allemaal,
 
ik heb gisteren echt ontzettend heftige buikkrampen gehad. Heb het nog nooit zo heftig gehad. Ik denk dat er iets mis is gegaan met het mogelijke vruchtje en dat ik helaas maandag of dinsdag gewoon weer ongesteld ga worden. Ik hoop het niet maar mijn gevoel zegt van wel. Ik baal zo enorm ookal weer ik niet eens of het raak was. Morgen en dinsdag voor de zekerheid nog een test doen. Welke test is heel erg gevoelig? 
Hoe staat het met jullie er voor?
Groetjes,
Rosly
 
@Rosly, wat onwijs balen zou dat zijn... het kan ook zijn dat het er gewoon bij hoort allemaal. Er gebeurt zo vreselijk veel in je lijf dat moet je niet onderschatten hoor!
@Redbone, heb je al getest? Ik hoop zo dat het positief was! 
Ik merk dat ik er een btje genoeg van krijg, van dat wachten... vandaag echt flinke buikkrampen, anders dan als ik ongesteld moet worden. Ook een metaal achtige smaak ik mijn mond, ik realiseerde me dat ik dit precies zo had bij mijn zwangerschap van mijn zoontje, het gekke is dat ik me dit symptoom pas herinnerende toen ik het ineens proefde. Toch merk ik dat ik onzeker blijf en veel twijfel, ik vrees voor zelfde situatie als Rosly, als ik negatief test en ongesteld word weet ik in elk geval zeker dat er iets gaande is geweest want er gebeurt van alles (of dat ik mijzelf wel heel erg gek kan maken :p) . Ik zal het nog even af moeten wachten. Ik denk wel dat ik morgenavond al ga testen, misschien dat ik dan nog geen positieve test heb omdat het te vroeg is maar ik wil het toch vast proberen. 
 
Ik sluit me bij jullie aan dames... hier 7/8 dagen na de eisprong.. sinds 2 dagen last onderin m’n buik, rommelende darmen.. borsten gevoelig, rare smaak ik m’n mond.. stemmingswisselingen... mijn nod is 13 september.. m’n verjaardag.. hoop dus op een heel mooi cadeau, het enigste cadeau wat ik wil krijgen eigenlijk? 
hoop voor jullie allemaal positieve testen!!
denk dat we er allemaal teveel mee bezig zijn.. ik wil dat helemaal niet, maar overal zie ik zwangerschapsaankondigingen, reclames van zwanger zijn.. heel frustrerend?
 
Hi Allemaal,
Ik heb na de eisprong ook allemaal klachten gehad. Hoofdpijn, krampen, zwaren benen en onwijs moe. Eerste weekeinde na me eisprong voelde ik me alsof ik een paar dagen niet geslapen had. 
Vandaag me NOD. Vanochtend getest. Was negatief, menstruatie is niet gekomen en het voelt ook niet alsof die komt.... 
 
@kelltessa,
 
Weet je al meer? Hoop zo dat hij toch nog positief wordt voor je!!
 
ik heb vandaag test gedaan, morgen NOD, weer negatief. Heb er geen geloof meer in dat ik zwanger ben... Hoop het wel maar ga maar van uit van niet. Hoe is het met de rest?
 
Hey Klaproos,
heb getest maar helaas negatief.. ik ben toevallig vandaag net wezen plassen en zag een veegje roze dus of het is een verlate innesteling of word gewoon ongesteld. Word hier zooo moedeloos van. Heb twee kindjes die allebei binnen de eerste ronde zijn verwekt dus misschien omdat ik wat ouder ben duurt het wat langer. Ik hou jullie op de hoogte. Ga even deze zondag heel down doen.. 
groetjes redbone
 
Hee Redbone,
Een innesteling duurt 3-9 dagen volgens het internet... Hoop voor je dat het niet doorzet. Laat je ons weren morgen of het doorzet? Ik ga morgen weer testen, op mijn NOD. 
 
Groetjes,
Rosly
 
Terug
Bovenaan