Ik wilde net gaan schrijven dat ik nog steeds niet gebeld ben, maar ik werd net eindelijk gebeld! En ze komt maandag al langs, dus daar ben ik blij mee. Ik ben dan wel al 36 weken, wat mij betreft best wel laat, maar goed, de afspraak staat nu! Ik ben benieuwd. Mijn ouders hebben ook gisteren het wiegje gebracht, dus dan kan ze die ook even gelijk bekijken. Het ledikantje staat al helemaal klaar, maar de wieg komt de eerste weken bij ons op de slaapkamer.
Wij doen wel 's avonds bezoek. Het wordt ons ook wel afgeraden, maar ik vind het bij de eerste toch wel leuk. Mijn man ziet anders ook niemand, omdat hij overdag werkt. Ik had er zelf ook altijd een hekel aan als je 's avonds niet op kraambezoek mocht, omdat ik daardoor bijna nooit kon ivm fulltime baan. Het kwam er dan regelmatig op neer, dat ik maar een kaartje stuurde.
Een kraamfeest lijkt ons ook niets. Het draait dan niet meer om de baby en je kan je verhaal helemaal niet kwijt, omdat het zo druk is. Maar ik kan me indenken dat het voor sommige juist een voordeel is.