is dit mogelijk????

quote: droppy1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 19:21:49'));

hey dre,

nou ik voel namelijk helemaal niks,ik heb nergens last van dus vandaar dat ik dat zeker weet.

wel ben ik al een 6 dagen enorm moe,maar volgens mij kan je niet goed zwanger worden als je moe bent,want ik heb gelezen dat je lichaam en geest uitgerust moet zijn om een zwangerschap aan te kunnen,en ik voel me wel extreem moe,dus dan zal het wel niet raak zijn

weet er misschien hier iemand een antwoord op? over t moe zijn bedoel ik he?

hoi,
"breek ff in" bij jullie om te reageren op vraag van droppy over moe zijn: ik wil je niet blij maken met dode mus, maar bij mijn beide zwangerschappen was ik al vroeg moemoemoe!! En een nicht van mij wist daaraan te herkennen dat ze zwanger was, omdat het zo'n ongekende moeheid was die ze alleen tijdens zwangerschap heeft (heeft 3 kindjes). Dus niet teveel hopen, maar ook niet te negatief zijn he. Duim voor jullie!
Groetjes Mira

HAA,
#@##%%^^!!!!!!!!!!! GRRRRR!!!   temperatuur vanmorgen 36,6....dus ik weet al genoeg! Laat die rd-tjes maar komen dan, des te eerder ben ik er weer vanaf! Op naar ronde 7!?!

Mijn mannetje gaat nu wel naar de huisarts (op mijn verzoek natuurlijk)..we hebben allebei een andere huisarts, de mijne weet wanneer ik mijn spriraaltje heb laten verwijderen, dus die stuurt me toch weer naar huis....vind het wel een fijn idee om te weten hoe het met mijn vriend zijn sperma is gesteld...als het niet goed is kunnen we verder en als het wel goed is heb ik wat meer rust....alleen nu is zijn huisarts met vakantie tot volgende week donderdag...even geduld dus!

Droppie, ik dacht ook bij moe....klinkt als kwaaltje, maar wil je niet te veel hoop geven. Moet zeggen dat ik ook  veel moe was afgelopen tijd, na GTST wou ik al naar bed..maar denk dat het bij mij komt door er te veel mee bezig zijn...(kop zit vol...) Dus tijd voor actie, zo gaat het ook niet goed..ik maak mezelf helemaal gek. Toevallig hoorde ik vandaag een erg verhaal van een jong meisje met kanker in de botten...ik dacht toen, zo zie je maar dat er echt wel ergere dingen zijn dan in ronde 7 zitten van poging tot zwangerschap...ik probeer hier maar even kracht uit te halen...Het klinkt allemaal erg dramatisch, maar ik baalde ook zoooo vanmorgen, moest echt huilen (en werken...). Nu gaat het wel!

Ik spreek jullie snel en ik duim voor jullie dat januari jullie meer geluk opleverd!

KUS XX

quote: mamamira reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2009 13:01:09'));

hoi,
"breek ff in" bij jullie om te reageren op vraag van droppy over moe zijn: ik wil je niet blij maken met dode mus, maar bij mijn beide zwangerschappen was ik al vroeg moemoemoe!! En een nicht van mij wist daaraan te herkennen dat ze zwanger was, omdat het zo'n ongekende moeheid was die ze alleen tijdens zwangerschap heeft (heeft 3 kindjes). Dus niet teveel hopen, maar ook niet te negatief zijn he. Duim voor jullie!
Groetjes Mira

hey mira,bedankt voor je reactie,erg lief van je
nee ik snap dat je mij niet blij wil maken met een dode mus maar t geeft me even goed een goed gevoel dat t dus wel mogelijk is dat ik misschien wel mogelijk zwanger zou kunnen zijn.enne t is niet erg dat je ff inbreekt hoor,je mag ook gewoon mee kletsen als je wilt,en zoniet dan begrijp ik dat ook.
groetjes droppy

hey suzy,
nou ik ben er al een hele tijd TE veel mee bezig dus dat zal voor mij de reden niet zijn.
ik wordt al een hele week s'nachts een paar keer wakker om te plassen,ik snap er niks van want ik ben zow moe,dan zou je juist zeggen dat ik door moet slapen,en afgelopen maandag lag ik om 20.15 in bed en ik sliep rond 21.00 maar ik werd wakker om 1.00
en toen om 4.00 weer.en dat heb ik dus zo'n beetje de hele week al,misschien wordt ik wel weer ziek net als vorige week,hu...zucht.nou ja we zien wel,meer kunnen we toch niet doen.

wel *** dat je temperatuur gedaald is,maar misschien is het wel een dipje?
ik hoop niet dat je ongesteld wordt natuurlijk,ik duim me suf voor je lieverd.

en suzy? en en en zijn die stomme rdt-jes al gekomen?
en RIS hoe is het met jouw? zijn bij jouw ook de rdt-jes al gekomen?

nou ik weet wel zeker dat het bij mij niet raak is,mijn temperatuur is nog steeds 36.88
plus dat ik weer een kl*** nacht heb gehad,ik ben nog steeds stront verkouden waardoor ik het erg benauwd heb s'nachts,dus man lief heeft mij vannacht nog in gesmeerd met dampo zodat ik weer een beetje lucht kreeg.
vervolgens werd ik weer om 5.00 wakker en heb daarna niet meer geslapen,nou dan kan ik de zwangerschap wel op mijn buik schrijven.

sorry ik heb dus weer een baal dag.

groetjes droppy

HAA,
Ja hoor de rd-tjes zijn er..grrggrrr...voel me beter dan gister, gister baalde ik echt super erg! Droppy wat rot dat je temperatuur ook gedaald is! Ik weet hoe je je voelt! In welke ronde zit je eigenlijk? (ik kan nu niet terug lezen als ik een bericht typ, lastig...)

Dan gaan we samen maar een nieuwe ronde in! Positief blijven...(-:

Ik ga me eens verdiepen in ovulatietesten, ookal ben ik super regelmatig maar misschien helpt het....

Lief dat je voor me geduimt hebt! Ik zal ook voor jou duimen dat het misschien toch een temperatuurdip is...

Slaap lekker en hopelijk hoef je er vannacht niet zo vaak uit...toch raar hé...stomme lijf van ons...

XX

Terug
Bovenaan