IUI - ervaringen delen?

Ben vandaag ongesteld geworden… wel vroeg maar het is we zo veel dat het volgens mij geen innestelingsbloeding meer kan zijn. Zo op naar de apotheek voor nieuwe clomid + ovitrelle. Flink balen :(
 
Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer. Ook heb even alles naast mij neergelegd. De emotionele rek was er zo’n beetje uit. Op de achtergrond wel af en toe mee gelezen. Wat balen voor jullie dat er tot op heden nog geen zwangerschap heeft mogen zijn.

@Dromer dit zal een verdrietige dag zijn, mega veel knuffels vanuit hier. Hopelijk weer met positieve moed naar een volgende ronde.

@Jssiem hoe staat het met jullie aanmelding voor de ivf? Mag ik vragen wat de reden voor jullie doorverwijzing is?

Wij zijn inmiddels ook aangemeld voor ivf. Na 10 rondes iui vonden we het wel eens tijd om door te gaan. Hoewel het ziekenhuis nog steeds ervan uit gaat dat we met iui zwanger kunnen worden, ben ik wel toe aan een volgende stap. Vandaag weer ongesteld geworden. We mogen iui blijven proberen tot de ivf wordt gestart.
 
@Mijsjes
Fijn dat je er weer bent! Af en toe even lekker je rust pakken is het allerbelangrijkste. Al hoopte ik inmiddels op positief nieuws voor je en dus mega balen die menstruatie weer vandaag. Dikke knuffel!!!

Snap goed dat je verder wilt na 10 rondes, maar wel een spannende beslissing. Weet je al wanneer jullie kunnen starten?

Voor ons werkte IUI niet omdat mijn vriend erg veel last had van de druk om iets in te moeten leveren op een bepaald tijdstip en dat dus bepaalde of de behandeling wel/ niet door zou gaan. Na overleg met de arts kwamen we terecht bij IVF of IUI (ingevroren). Haalt de druk weg, werkt veel fijner en dat werkt blijkbaar ☺️
 
@Mijsjes
Fijn dat je er weer bent! Af en toe even lekker je rust pakken is het allerbelangrijkste. Al hoopte ik inmiddels op positief nieuws voor je en dus mega balen die menstruatie weer vandaag. Dikke knuffel!!!

Snap goed dat je verder wilt na 10 rondes, maar wel een spannende beslissing. Weet je al wanneer jullie kunnen starten?

Voor ons werkte IUI niet omdat mijn vriend erg veel last had van de druk om iets in te moeten leveren op een bepaald tijdstip en dat dus bepaalde of de behandeling wel/ niet door zou gaan. Na overleg met de arts kwamen we terecht bij IVF of IUI (ingevroren). Haalt de druk weg, werkt veel fijner en dat werkt blijkbaar ☺️
Wat fijn dat de arts daar rekening mee houdt. Is natuurlijk een super lastige situatie. Snap best dat sommige mannen daar moeite mee hebben.

Wij mogen in september op intake komen.
 
@Mijsjes
Ja, ik ook! Dus alleen maar heel erg fijn dat ze in het ziekenhuis er zo relaxed mee om gaan en met ons meedenken.
Hopelijk ervaren jullie dat ook zo straks op de intake in september.

Spanning voor de intake of even "los aan het laten"? Wel met IUI nu bezig in de tussentijd?

IVF staat hier even on hold aangezien we een week geleden een positieve test hadden. Afwachten nu dus. Hopelijk voor jullie ook snel positief nieuws, ga ik heel hard voor duimen!!
 
@Mijsjes
Ja, ik ook! Dus alleen maar heel erg fijn dat ze in het ziekenhuis er zo relaxed mee om gaan en met ons meedenken.
Hopelijk ervaren jullie dat ook zo straks op de intake in september.

Spanning voor de intake of even "los aan het laten"? Wel met IUI nu bezig in de tussentijd?

IVF staat hier even on hold aangezien we een week geleden een positieve test hadden. Afwachten nu dus. Hopelijk voor jullie ook snel positief nieuws, ga ik heel hard voor duimen!!
Wauw wat een fijn nieuws een positieve test, gefeliciteerd. Vind je het spannend?

Ik heb geen spanning voor de intake. Vooral omdat ik toe ben aan een volgende stap of in ieder geval dat iemand ons duidelijkheid en weer vertrouwen kan geven. We gaan in die tussentijd inderdaad wel door met iui.
 
Terug
Bovenaan