Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat fijn dat de arts daar rekening mee houdt. Is natuurlijk een super lastige situatie. Snap best dat sommige mannen daar moeite mee hebben.@Mijsjes
Fijn dat je er weer bent! Af en toe even lekker je rust pakken is het allerbelangrijkste. Al hoopte ik inmiddels op positief nieuws voor je en dus mega balen die menstruatie weer vandaag. Dikke knuffel!!!
Snap goed dat je verder wilt na 10 rondes, maar wel een spannende beslissing. Weet je al wanneer jullie kunnen starten?
Voor ons werkte IUI niet omdat mijn vriend erg veel last had van de druk om iets in te moeten leveren op een bepaald tijdstip en dat dus bepaalde of de behandeling wel/ niet door zou gaan. Na overleg met de arts kwamen we terecht bij IVF of IUI (ingevroren). Haalt de druk weg, werkt veel fijner en dat werkt blijkbaar
Wauw wat een fijn nieuws een positieve test, gefeliciteerd. Vind je het spannend?@Mijsjes
Ja, ik ook! Dus alleen maar heel erg fijn dat ze in het ziekenhuis er zo relaxed mee om gaan en met ons meedenken.
Hopelijk ervaren jullie dat ook zo straks op de intake in september.
Spanning voor de intake of even "los aan het laten"? Wel met IUI nu bezig in de tussentijd?
IVF staat hier even on hold aangezien we een week geleden een positieve test hadden. Afwachten nu dus. Hopelijk voor jullie ook snel positief nieuws, ga ik heel hard voor duimen!!