IUI - ervaringen delen?

@Mijsjes

Dankjewel! Ja, mega spannend. Na alle eerdere miskramen is het lastig het te geloven en positief te blijven. Even volhouden nog tot de eerste echo en hopelijk wordt het daarna beter.

Er komt een hoop nieuwe info op je af, vond ik dan, maar snap wel wat je bedoelt. Het geeft een fijn gevoel iets anders te proberen na mislukte IUI pogingen. En vooral ook weer duidelijkheid krijgen welke kant je op gaat en wat je te wachten staat. Ik ga heeeeeeeeel hard voor je duimen en hopen dat IUI wellicht toch een positief resultaat geeft!
 
@Mijsjes
Ja, ik ook! Dus alleen maar heel erg fijn dat ze in het ziekenhuis er zo relaxed mee om gaan en met ons meedenken.
Hopelijk ervaren jullie dat ook zo straks op de intake in september.

Spanning voor de intake of even "los aan het laten"? Wel met IUI nu bezig in de tussentijd?

IVF staat hier even on hold aangezien we een week geleden een positieve test hadden. Afwachten nu dus. Hopelijk voor jullie ook snel positief nieuws, ga ik heel hard voor duimen!!
Oh wauw wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!! Hopelijk voel je goed!
 
@Dromer ; dankjewel!! Nergens last van, behalve een hoop spanning. A.s. vrijdag de eerste echo, dus heel benieuwd. Hopelijk is alles posities.

Hoe is het met jou?
 
Ik zit as we speak te wachten op de volgende IUI. Het duurde dit keer langer voordat de follikels groot genoeg waren, maar het zijn er wel 3. Heb alleen beetje het gevoel dat mijn eisprong al geweest is. Blijf tegen mezelf herhalen dat de artsen weten wat ze aan het doen zijn, haha.
 
Ik zit as we speak te wachten op de volgende IUI. Het duurde dit keer langer voordat de follikels groot genoeg waren, maar het zijn er wel 3. Heb alleen beetje het gevoel dat mijn eisprong al geweest is. Blijf tegen mezelf herhalen dat de artsen weten wat ze aan het doen zijn, haha.
Wat spannend zeg! Waarom denk je dat de eisprong al is geweest? Heb je geen echo gehad waarop te zien is geweest hoe groot de follikels zijn geweest?
Hopelijk ga je die iui nog wel krijgen. Ik ga weer duimen voor je
 
Wat spannend zeg! Waarom denk je dat de eisprong al is geweest? Heb je geen echo gehad waarop te zien is geweest hoe groot de follikels zijn geweest?
Hopelijk ga je die iui nog wel krijgen. Ik ga weer duimen voor je
Ja had op vrijdag de laatste echo, daar waren 3 follikels te zien van rond de 15 mm. Uitgaande van dat ze ongeveer 2 mm per dag groeien moest ik zondagavond de ovitrelle zetten en dan dinsdag de IUI. Maar ben beetje bang dat mijn follikels na vrijdag een groeispurt hebben gemaakt, had zondagmiddag best wat krampjes wat ovulatiepijn zou kunnen zijn geweest. Maarja, heb geen ovulatietesten gedaan dus weet niks zeker, bij ons ziekenhuis doen ze ook geen echo meer voorafgaand aan de IUI. Het is maar gewoon weer afwachten.

Ben jij nu nog bezig met IUI of aan het wachten op de IVF intake?
 
Ja had op vrijdag de laatste echo, daar waren 3 follikels te zien van rond de 15 mm. Uitgaande van dat ze ongeveer 2 mm per dag groeien moest ik zondagavond de ovitrelle zetten en dan dinsdag de IUI. Maar ben beetje bang dat mijn follikels na vrijdag een groeispurt hebben gemaakt, had zondagmiddag best wat krampjes wat ovulatiepijn zou kunnen zijn geweest. Maarja, heb geen ovulatietesten gedaan dus weet niks zeker, bij ons ziekenhuis doen ze ook geen echo meer voorafgaand aan de IUI. Het is maar gewoon weer afwachten.

Ben jij nu nog bezig met IUI of aan het wachten op de IVF intake?
Ohja dan snap ik wel dat het spannend is inderdaad. Hopelijk dat de timing dan toch goed is gegaan.

Bij ons gaan ze door met echo’s tot de 18 mm, dat vind ik wel een fijn gevoel. Ze melden ons voor meerdere dagen iui aan, omdat wij ook nog met ovulatietesten werken.

Wij zijn nog bezig met iui, toevallig mochten we hier gister weer gebruik van maken, dus nu weer twee weekjes wachten☺️
Wij hebben in september een intake voor ivf.
 
@Dromer oh, spannend!! Heb je gister de behandeling gehad? Hopelijk klopt het qua timing en er maar op vertrouwen dat ze weten wat ze doen, maar hoe spannend..!!

@Mijsjes die wachtweken zijn soms niet te doen. Hopelijk kom je er een beetje doorheen. Ook spannend, ga weer duimen!!
 
Terug
Bovenaan