IUI - ervaringen delen?

Eey dames

Bij mij was afgelopen keer ook weer mis gegaan met 8 dagen erna al wat wel erg vroeg was 14 augustus weer inseminatie gehad ging allemaal heel erg snel met weer 3 follikels

gefeliciteerd @Mlotje
@Dromer ook weer in de wacht weken hopelijk nu een positief eind ook voor jou @Mijsjes
 
@Mlotje opzich wel ook mooi weekje op vakantie geweest net terug wel wat menstruatie achtige krampen soms we wachten af heb vrij korte cyclussen meestal rond 24 25 dagen
 
Ohja dan snap ik wel dat het spannend is inderdaad. Hopelijk dat de timing dan toch goed is gegaan.

Bij ons gaan ze door met echo’s tot de 18 mm, dat vind ik wel een fijn gevoel. Ze melden ons voor meerdere dagen iui aan, omdat wij ook nog met ovulatietesten werken.

Wij zijn nog bezig met iui, toevallig mochten we hier gister weer gebruik van maken, dus nu weer twee weekjes wachten☺️
Wij hebben in september een intake voor ivf.
Ooh voor jou ook weer duimen dus!! We lopen gelijk :)

Eey dames

Bij mij was afgelopen keer ook weer mis gegaan met 8 dagen erna al wat wel erg vroeg was 14 augustus weer inseminatie gehad ging allemaal heel erg snel met weer 3 follikels

gefeliciteerd @Mlotje
@Dromer ook weer in de wacht weken hopelijk nu een positief eind ook voor jou @Mijsjes
Jammer dat de vorige ronde bij jou ook niet gelukt is. Je loopt inmiddels een stuk voor! Maar 8 dagen is idd wel kort, heb je het met de arts er wel eens over gehad?

Ik heb inmiddels weer een klein beetje vertrouwen gevonden in een goede afloop deze ronde, maar wat blijft het toch spannend allemaal!
 
@Mini vervelend die krampen, maar hopelijk zet het niet verder door. Komende week wordt spannend dus..

@Dromer fijn dat je weer wat vertrouwen hebt. Dat vond ik het meest lastige. Mensen die in je omgeving roepen dat je positief moet blijven, maar was altijd bang dat het alleen nog maar een grotere teleurstelling werd. Maar goeie instelling… en spannend dus ook!!!
 
Ik ben afgelopen vrijdag weer ongi geworden ben zelf de moed wel aan het verliezen deze maand slaan we ook even een ronde over gaat wel heel snel zo de artsen zijn met elkaar om de tafel geweest volgende ronde moet ik een ander middel gaan spuiten (meriofert) nog niet eerder van gehoord dus moet me nog even inlezen

Hopelijk voor jullie blijft de ongi uit
 
@Mini ach nee, wat ontzettend verdrietig. Hele dikke knuffel voor jou! Snap dat je de moed even helemaal verliest. Hopelijk helpt het even een maandje rust om dan weer positief verder te gaan. Meriofert ken ik helaas niet, maar hopelijk online mensen met ervaring hiermee. Even lekker aan jezelf denken!! Sterkte!!
 
@Mini Oh nee, wat jammer weer geen positieve test. Ik leef met je mee. Het kan soms zo ontzettend zwaar zijn om weer een teleurstelling te moeten verwerken. Veel sterkte en knuffels!
 
Terug
Bovenaan