IUI ronde 1 - mrt 2023

Frasseke, hier is een tweeling of drieling ook welkom haha. Zeggen ook wel gekscherend dat dat ook net iets voor ons is (bij ons gaat niets normaal namelijk ?).
Geertje, na de eerste inseminatie voelde ik niets. Nu voel ik echt van alles..... ook als ik lang sta dan krijg ik last van mijn (ik denk: bekkenbodem?). Ik voel dingen in mijn baarmoeder samentrekken etc. Hopelijk is dat een goed teken?!
Wat ik wel gemerkt heb is het springen van de 3 eitjes. Pff het was echt even 2 uur lang oorlog in mijn buik, heb alleen maar plat op de bank kunnen liggen maandagmiddag.
Wordt nu alweer gek van het wachten. Ben nu een beetje verkouden en ben direct bang dat dit een negatieve invloed kan hebben op de ontwikkeling en innesteling.
Ook ik ben erg blij dat ik alles met jullie kan delen en ook het emotionele deel. Ik kan gelukkig er goed over praten met familie, vrienden en mijn vriend, maar het emotionele stuk snap je denk ik alleen als je het zelf doormaakt.
Super balen Pizzas. Verdrietig zijn mag he.?

Hier vandaag de eerste follikelmeting gehad en ook meteen weer de laatste. Ik had een mooie follikel van 15 mm. Ik moet nu vanavond nog Meriofert spuiten en dan morgenavond de ovitrille. Ik heb dan zondag om half 1 (pas!!) de inseminatie. Dit keer zat de follikel ook aan de linkerkant ipv rechts :). Ik ben heel hoopvol dat dit hem gewoon gaat worden, drie maal scheepsrecht toch?
Eefjee, ik voel echt nooit mijn eisprong, maar kan me voorstellen dat met drie knoeters het toch wat anders wordt... Hopelijk blijft er op zijn minst 1tje plakken!!
Aaah Jensky, wat balen zeg.. blijft zo klote als het einde er dan weer is. Dikke knuffel voor jou!!
Jaaa echt superfijn om met jullie een beetje te kunnen kletsen. Er is toch wat meer begrip onder lotgenootjes. 

Ik denk dat ik vandaag alvast ga testen. Precies 14 dagen na de IUI en 15 dagen na de Ovitrelle. De spanning stijgt hier!

Aaah Jensky!! Heel benieuwd naar de uitslag! Hoop voor je dat je een positieve test in handen krijgt!! ?
Laat je het even weten als je hebt getest?
Heel veel succes met de inseminatie Frasseke! 3 keer is scheepsrecht inderdaad!
Ik las dus overal dat je nog vals positief kunt testen na 10-14 dagen na de gonasi/otrivelle, dus gisteravond ff testje gedaan en zag echt een mega licht streepje, dus ik denk stiekem dat je opzich al wel eerder kan testen. Dit was namelijk na 5 dagen nu, elk lichaam reageert natuurlijk anders... maar vond het wel interessant om ff te testen?

M'n zwangerschapstest geeft 'zwanger' aan!! 1-2 weken. Wil zondag nog een keer testen maar 15 dagen na Otrivelle hoef ik daar niet zo bang voor te zijn toch?

Dank je wel!! Ik doe voor de zekerheid morgenochtend nog een test maar heb er een goed gevoel over. Dus dan kan ik maandag het ziekenhuis bellen en dan hoor ik wel wat de vervolgstappen zijn. Duurt sowieso nog een hele tijd tot de eerste echo. 

Terug
Bovenaan