Ik heb dan weer geen echo gehad op dag 3.... ongesteld is ongesteld zeg maar en dus een nieuwe ronde....?
Zou ik ook doen hoor Pizzas, het is ook echt niet oke dat je niemand te pakken krijgt. Ze weten hoe nauw het komt met al die dagen. En waarschijnlijk kun je gewoon beginnen met een nieuwe ronde dus ik zou die prik dan ook zetten.
Heel herkenbaar, ik ben wel echt een carrièrevrouw zeg maar, maar sinds ik begonnen ben met dit traject merk ik dat ik mijn energie liever in allesbehalve werk steek (echt heel raar, of misschien ook niet). Heb ook echt veel minder concentratie en probeer heel veel houvast te vinden (maar die vind ik niet echt). Overwerken vind ik nu echt onzin terwijl het normaal vaste prik was voor mij.
Ik heb nu een boekje gekocht om het hele traject bij te houden. Vandaag alle feiten van start IUI 1 tot nu toe opgeschreven en daardoor voel ik mij wat rustiger. Wil daar ook dagelijks mijn 'symptomen' in gaan opschrijven. Dan kan ik later daar ook op terug kijken. Ook wil ik het emotionele van mij af gaan schrijven. Kreeg gisteren het boekje, er zat een persoonlijk kaartje bij en ik barste in huilen uit. Mijn vriend zei: huh je krijgt alleen maar een pakketje, waarom huil je? ? ik zei: hormonen....? ? hij vind het een goed idee en wil af en toe ook iets in het boek gaan schrijven. Geeft mij ook wel echt het gevoel dat we het samen doen.
Ik heb nu ineens megasteek links in mijn baarmoeder. Innesteling? Ik hoop het maar, zo gek, eerder vanavond al beetje hoofdpijn...
Nog maar 8 nachtjes slapen en dan mag ik testen.....