IUI ronde 1 - mrt 2023

@Frasseke wat vervelend! Wat goed dat je er zo positief in staat. Ik zal ook hard voor jullie duimen!
Wij hebben vorige week zaterdag onze eerste inseminatie gehad. Ik heb me voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn, maar uiteraard lukt dat al een paar dagen niet? denk van alles te voelen maar probeer m'n hoofd rustig te houden. Verwacht donderdag m'n menstruatie als ik uitga van m'n normale cyclus. Ff doorbijten nog dus 

Fijn dat de IUI door kan gaan Frasseke!
Hoe gaat het bij jou Gebruiker1042...? Heeft het doorgezet of toch nog goed nieuws?
Ik had vanochtend de eerste echo van ronde drie IUI en had links een follikel van 16mm en twee rechts, eentje van 12mm en eentje van 13mm. Helaas rechts ook een cyste van minstens 30mm dus waarschijnlijk deze ronde geen inseminatie. Morgen weer een echo bij de gyn dus dan horen we meer. :(

Volgens mij gaat het niet alleen bij mij fout met inloggen (dit lukte dagenlang niet), zie nu ook bij anderen hun volledige naam. Slordig! 

Hoe gaat het met jullie? Binnenkort weer testen? Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste IUI gehad. Donderdags waren m'n eitjes 20 en 17.7 mm dus toen gelijk 's ochtends Ovitrelle gespoten. 25 uur later de IUI. Het zaad was heel goed, na bewerking nog bijna 12 miljoen dus de duimen draaien volop hier.

Zo op mijn telefoon lukt het nog steeds niet om in te loggen, maar op een computer wel. Ik zag dat mijn naam inderdaad ineens mijn volledige naam was. Nou moet er niet aan denken dat iemand er zo achter komt dat wij al zo'n tijd aan het proberen zijn. Dus maar snel gekeken of ik het kon aanpassen via een desktop.
Ik ben vandaag bij de eerste echo geweest. Geen cyste meer!!! Ik mag dus vanavond weer mijn eerste spuit gaan zetten. Ik moet nu wel een lagere dosis spuiten, 37.5 iu ipv 52.5 iu, omdat ik dus de vorige keer bijna te veel had en een cyste had gekregen. Dus niet meer dan logisch natuurlijk. Ben wel beniewd hoe snel ik dan klaar ben voor de ovitrille! Maar dat zullen we volgende week wel weer zien.
@Jensky, spannend weer, dus nu nog een week wachten en dan hopelijk die positieve test!
@Geertje, ik had dus ook een cyste en mocht niet beginnen. Maar het is natuurlijk een ander verhaal als hij tijdens het spuiten ontstaat ipv erna pas. Hopelijk heb je toch door mogen gaan, want dat zal ondertussen wel al besloten zijn.

Ik moest even bijlezen. Wat stom dat de site niet meer werkte, gelukkig nu wel weer!
Wat balen Geertje!
Fijn Frasseke dat je weer bent begonnen met spuiten.
Welkom Jensky, hopelijk snel een positieve test.
Hoe gaat het bij jou Pizza B?
Hier is de eerste ronde IUI mislukt..... al 2 dagen voor ik mocht testen verloor ik bloed. Moest mijzelf echt er even overheen zetten om weer moed te krijgen voor de tweede ronde.
Nu alweer bezig met ronde 2, i.p.v. 75, moest ik nu 100 eenheden gaan spuiten. Vandaag echo gehad en ze zien 3 mooie follikels, de IUI is gepland voor maandag! 
Hopelijk verhoogt dit ook de kans op zwanger worden, alhoewel ik veelal lees dat dit niet het geval is.

Hier ook problemen met inloggen, heel vreemd!
Na een hele week echo's gelukkig een slinkende cyste en alsnog drie follikels! Toch bijzonder dat zo veel van ons dat al eens gehad hebben, stelt wel gerust dat het er een beetje bij hoort ofzo. 
Het plan was om de inseminatie op zondag te hebben maar omdat er maar plek is voor 1 stel is het verplaatst naar maandag. Hopelijk niet te laat ??
Dus dan gaan we gelijk op Eefje! 
Zo fijn dat de cyste weg is Frasseke! Een hele opluchting dat je weer door kunt gaan. 

Klinkt goed Jensky! Hopelijk blijft het bij 1 x IUI! ?
Fijn weekend!!

Nou log ik weer in staat er weer mijn gewone naam overal... Echt niet oke dit, heb nu mijn naam in de account ook aangepast, maar weet niet of dit goed gegaan is. Maargoed. Inloggen op de telefoon gaat ook nogsteeds niet..
@Geertje, wat fijn dat de cyste aan het slinken is!! en dat je vandaag dan je Inseminatie hebt. Maar hoe groot zijn je follikels dan. Bij mij mag het niet doorgaan als ik er 3 groter dan 14 mm heb, dan is de kans om een meerling te krijgen te groot.
@Eefjee, voor jouw de zelfde vraag eigenlijk ;). Ik dacht dat het eigenlijk altijd max 2 waren, dus ben nu nieuwsgierig.
Ik ben nog aan het prikken en heb donderdag mijn eerste echo om te kijken hoe groot de follikels zijn. Hopelijk hoef ik dan niet lang meer door te prikken!!

Terug
Bovenaan