IUI ronde 1 - mrt 2023

Ja echt stom die inlogproblemen! Wat zijn dat je alsnog drie follikels hebt Geertje, vandaag inseminatie dus? Succes!!

Frasseke: ja ik had het ook, volledige naam hier vermeld, dat vind ik ook erg slordig. Hopelijk lossen ze de inlogproblemen snel op. Vind het wel leuk om met 'lotgenoten' te praten merk ik! Spannend, donderdag weer een echo!

Ik had gister best wel last van m'n buik (8/9dagen na ovulatie) dus kreeg een beetje stress maar nu is het weer normaal. Was ook wel erg vroeg voor menstruatie maar je weet het nooit. 

Pizzas: Ja dat snap ik wel! Ik vind het ook een fijn gevoel dat er aan gewerkt wordt. Bij mij waren de 2 follikels geen probleem, weet niet of dat met 3 hetzelfde verhaal zou zijn. Spannende week ook voor jou!

Mijn ziekenhuis zet in op tenminste 2 a 3 follikels.... dus ze waren heel blij dat mijn lichaam nu zo op de hormonen reageerde, precies volgens plan. Maar het lijkt in elk ziekenhuis anders te gaan? Zo is er op zondag ook geen mogelijkheid voor de IUI en in andere ziekenhuizen wel weer.
Vandaag de IUI gehad. Waar vorige keer het % progressief nog 0 was bij de zaadcellen, was dat vandaag 19!! ?
Voel nu ook rustig mijn eisprong opkomen, dus dat lijkt ook goed te gaan. Nu de daadwerkelijke bevruchting en innesteling nog!
Hoe is de IUI bij jou gegaan Geertje? 
Ik hoorde vandaag dat je voor leuke omstandigheden moet zorgen op de dag van de IUI en veel moet lachen, helaas moet ik gewoon werken de rest van de dag?
Mocht deze poging niet geslaagd zijn, neem ik de volgende IUI dag vrij. Was ook hartstikke zenuwachtig met gevolg dat ik nu gesloopt ben en dus 0 concentratie heb.
Iedereen zit nog volop in spanning lees ik. Heel veel succes meiden! ??

@Eefjee, Aaah ja als ze er 2 of 3 willen is het heel logisch dat ze met 3 doorgaan natuurlijk. Ja bij ons is het 1 en eventueel 2 als je het dan zelf wil door laten gaan. 3 is echt te veel, omdat de kans op meerling dan zoveel groter is. Mij zou het helemaal niet boeie, nu het liefst gewoon een zwangerschap en als het er dan twee zijn ben ik hartstikke blij. 3 wordt wel een beetje veel, maarja liever meer dan geen!!
Jaa inderdaad veel mensen net na IUI of nog weer net ervoor, heel spannend allemaal. (volgens mij zitten we stiekem overal in the cyclus, maar alles is spannend hihi) Ik hoop dat we snel wat positief nieuws gaan hebben van een paar meiden!! En hoop ook heel graaag van mezelf! 
@Pizzas, hahah jaa wat apart. Ik ben altijd blij dat ik niet meer hoef te prikken, maar het zijn dan inderdaad wel de spannende weken. Hierin kun je natuurlijk helemaal niets behalve afwachten, dus ik snap wel dat het dan stom voelt, je wil gewoon iets doen. Die wens wil je gewoon graag vervullen!! Ik duim voor je!! Hopelijk volgende week goed resultaat!
@Jensky, ik heb nu mijn naam in de account ook gewoon aangepast naar voornaam: Frasseke en geen achternaam, dan kan het niet meer mijn echte naam laten zien. jaa echt super fijn om soms even je hart te kunnen uitstorten op zo'n pagina. Mensen die het niet meemaken kunnen wel goedbedoelde opmerkingen maken, maar merk toch dat lotgenoten beter weten wat wel en niet te kunnen zeggen. Echt heel fijn!!

Spannend weer Eef!

Ja hoe is het bij jou gegaan Geertje?

Ik mag zaterdag testen als ik dan nog geen menstruatie heb. Elk toiletbezoek is spannend pffff.

Ik was even traag met reageren, excuses! Maandag dus de inseminatie gehad en dat verliep prima. Zaadkwaliteit was ook goed maar omdat we nu zo "laat" pas aan de beurt waren hebben we wel de dag voor de inseminatie nog gemeenschap gehad en daardoor was de opbrengst maandag wat lager dan andere keren haha. Bij ons in het ziekenhuis gaan ze voor maximaal 3 follikels. Omdat we geen echo meer krijgen voor de inseminatie weet ik nooit wat de status is.  Ik begrijp je gevoel van het missen van prikken wel Pizza's. Het geeft je het gevoel dat je nog wat invloed hebt. En nu is het weer afwachten. Die eerste week gaat nog wel maar die tweede duurt zo lang. Ik ga ook duimen voor ons allemaal!! Ben ook zo blij met jullie en dit forum! Het is echt heel fijn om mijn verhaal bij jullie kwijt te kunnen. :) Dankjewel dames!

Terug
Bovenaan