@gebruiker, jaa echt he. Dat wachten telkens die twee maanden is echt killing. Wij mogen in principe meteen door met IVF, maar dus door vakanties komt het niet uit. Maarja niet zeuren en gewoon weer door, die maanden gaan zoals je zegt vast ook snel vooruit. En met een hele hoop geluk is dan IVF niet eens meer nodig.
@Eefjee, klinkt wel goed! Hopelijk volgende week dan gewoon een lekkere positieve test!
En dankjewel!! Ik hoop ook dat het voor ons zo werkt XD en de laatste IUI poging en minste zaad, zou toch een top combi moeten zijn..
Ik was gister heel nieuwsgierig, 2DPO, 4 dagen na ovitrelle, of je echt nog een dikke streep zou hebben op een zwangerschapstest. Dit was bij mij niet het geval, wel een heel licht streepje. Ik moet wel zeggen dat het niet de ochtendurine was, maar was wel grappig om te zien. Ik ga denk ik volgende dinsdag nog eens testen om te kijken of hij dan helemaal weg is, even een experimentje XD Ik denk dat ik nu zo nieuwsgierig ben omdat het toch onze laatste IUI is. Maarja hopelij volgende week dinsdag gewoon nog een licht streepje die erna alleen maar dikker wordt ??