IUI ronde 1 - mrt 2023

Haha, blij dat ik niet de enige ben die benieuwd was of wat er gezegd, ook echt zo is. Dus volgens mij kun je best safe testen al eerder zonder vals positief te testen.
Hier geen bloed meer gezien gelukkig! Hoop echt dat het innestelingsbloed was en dat de innesteling ook daadwerkelijk gelukt is! ☺️ 
Voel nog wel dezelfde onrust in mijn buik dus dat is denk ik een goed teken.

Oef, ik heb al veel berichten gemist! Haha. Toch eens proberen wat beter bij te blijven..
@Eefje: dat zou toch top zijn als dit een goede innesteling was!! Ik ga voor je duimen! ??
@Frasseke: Wat spannend die laatste IUI, toch wel echt een momentje lijkt me.. Hopelijk mogen jullie in de vakantie al lekker genieten van je zwangerschap!! Begrijp goed dat je nieuwsgierig bent, ik raak na vorige keer even geen testen meer te vroeg aan. ?
Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren!
Ik mag maandag weer testen en vind het wachten echt elke ronde erger worden. De eerste week is voorbij gevlogen maar ik heb altijd symptomen van de Ovitrelle (buikpijn en gevoelige borsten). Deze week ben ik echt zó chagrijnig en heb ik nergens zin in. Ik werk normaal ook altijd over en heb veel sociale activiteiten maar kan me echt niet meer motiveren. Het interesseert me allemaal gewoon minder. ? Ben dat echt niet van mezelf gewend. Ik weet dat dit gevoel weer wegebt maar nu vraag ik me echt af hoe lang ik dit vol ga houden.. 
Maar goed, toch maar weer positief blijven!! En geduldig afwachten... ??

Spannend Eefje! Hopelijk kan je begin van de week gaan testen. Fingers crossed!

Haha ja begrijpelijk Geertje, ik kan me ook slecht concentreren en vind een hoop dingen nu al compleet onbelangrijk haha. Betrap me er ook wel op dat ik soms al babykamers/-spullen aan het kijken ben haha. Beetje voorbarig maar dit is zo'n langgekoesterde wens!
Fijn dat je maandag mag testen! Ik duim voor jullie. 

@GEERTJE en Eefje succes super spannend de laatste wachtdagen. Wij zitten nu in de 2 weken wachttijd. Inseminatie ging deze ronde erg moeizaam helaas. De baarmoedermond of holte was niet te vinden, hij lag beetje hol en dan gebruiken ze een tangetje maar dat was dit keer niet voldoende.
?.na een tweede arts erbij geroepen te hebben, was het gelukt maar het was allemaal erg pijnlijk. Hoop dat we het ergens voor doen.?

Let goed op jullie zelf. Ik kan op mijn werk niet meer functioneren. Ik ben dan ook ziek gemeld voor bepaalde uren. Ik heb een pschyoloog waar ik mee praat. Kortom grijp op tijd in, het is eenmaal een heel zwaar traject wat invloed heeft op je omgeving/relatie/werk etc en jezelf.

Ahh wat klote dat je zo'n ervaring hebt gehad Gebruiker. Zeker als je je al niet top voelt. Goed dat je hulp hebt gezocht en jezelf de rust gunt. Het is allemaal niet niks wat we meemaken. Je kunt je er van tevoren niet op voorbereiden en niemand begrijpt echt hoe jij je voelt. Sterkte ??

@Geertje, heel herkenbaar. Had vandaag echt de concentratie van een goudvis, chagrijnig en 0 motivatie. Wilde het liefst slapen, want ik ben moe van de hoop, de twijfel etc.
@Jensky had gehoopt dat als je dan eenmaal die positieve test in handen hebt, dat dat allemaal een beetje terug komt, maar dat valt dus tegen? ?
@Gebruiker, jeetje wat heftig allemaal. Lijkt mij erg pijnlijk. Mijn baarmoedermond bloedt al van een hele makkelijke IUI.... makkelijk is wel een woord wat het ziekenhuis gebruikte, zo 'makkelijk' voelde het namelijk niet.?‍?
Goed dat je het zegt, ik merk dat het mentaal veel met mij doet, terwijl ik normaal iemand ben die zegt: niet zeiken, doorpakken, maar dat gaat niet in deze situatie, want je hebt de controle niet in eigen handen. Zwaar frusterend. Gelukkig kan ik goed terugvallen op mijn vriend en vriendinnen. Maar dat maakt niet dat de constante onzekerheid weg gaat.
Ik durf nu als ik ga plassen niet meer te kijken.... Ben zo bang dat ik bloed zie, ga echt instorten als dat gebeurt denk ik....?

Hier is de buikpijn en het lichte bloedverlies alweer begonnen.. Ik ben er echt zo verdrietig van. We hadden echt goede hoop deze ronde. Wat is het toch oneerlijk. ?

Hier is ook het lichte bloedverlies begonnen Geertje. Ik weet precies hoe je je voelt. ?
Heb zo eigenlijk een vrijgezellenfeest maar ik zie even niet in hoe ik nu gezellig kan zijn. Blijf maar huilen (top die hormonen?).
Had gisteravond ook weer een aankondiging van iemand die zwanger is van haar 3e. (De 2e in tijd dat wij al bezig zijn, zo enorm frustererend)
Het is ontzettend gemeen en oneerlijk dat het ons niet gegund is en dat wij ook nog steeds die hele molen door moeten. 
Sorry voor het depri bericht, maar zit er ook zwaar doorheen, weet dat je niet alleen bent in deze, ook al voelt dat misschien wel zo.❤

Terug
Bovenaan