IUI ronde 1 - mrt 2023

@geertje wat fijn dat je er weer met veel moed in stapt. Heerlijk he dat lang weekendje en als het goed is met veel zon dus geniet ervan. Ik hoop dat je moeder snel aansterkt en geen blijvende schade overhoudt.
Succes Frasseke hoop zo dat het raak is voor jullie! Zoek lekker veel afleiding de komende daagjes zodat je snel weet waar jullie aan toe zijn.    Bij ons doen ze niet aan bloedprikken als je menstruatie is doorgezet moet je op dag 2 verder met gonal f.

Dankjewel dames, heel lief!
Succes Frasseke, nog een paar dagen! Hopelijk heb je wat leuks gepland dit weekend zodat het zo voorbij gaat. Het is in ieder geval heerlijk weer. Ik vind het zo spannend voor je! We duimen!! ??
Dat klinkt goed Pizzas! Succes vandaag!
Hoe gaat het met jou Gebruiker? 
Hier ook geen bloedtest. Als er geen menstruatie is na 14 dagen na inseminatie dan een zwangerschapstest, maar ik ben steeds na 12 dagen ongesteld. Hier starten we op dag 3 weer met Gonal f. 

Sorry, ik ben even offline geweest (even rust gepakt en een paar daagjes weg geweest). Inmiddels gaat het wel weer met mij, ben goed opgevangen door mijn lieve vriend en vriendinnen (zelfs een heel groot boeket met bloemen thuis gestuurd gekregen, superlief?)
Jeetje Geertje wat heftig van je moeder. Hoop dat ze ondanks alles toch zo snel mogelijk weer hersteld. Ik ben net als jij dinsdagavond weer begonnen met spuiten, aanstaande dinsdagochtend heb ik de eerste echocontrole om te kijken hoeveel eitjes er groeien en hoe groot deze dan zijn. Hopelijk reageert mijn lichaam weer goed op de hormonen alhoewel ik nu nog steeds een beetje spotting heb? Heel vreemd, had ik de vorige rondes niet.
Een vriendin van mij vroeg ook nog of er iets aan nazorg gedaan wordt na elke poging vanuit het ziekenhuis. Vanuit mijn ziekenhuis niet, heeft 1 van jullie ziekenhuizen dit wel? 
Zo herkenbaar dat al deze ziekenhuis afspraken moeilijk te combineren zijn met werk. Ik voel mij zo ontzettend bezwaard dat er vergaderingen verplaatst moeten worden, omdat ik naar het ziekenhuis moet. Aan de andere kant zegt iedereen om mij heen dat dit traject op 1 staat en dat werk nu echt even moet wachten.
Tweestrijd alom, draagt niet echt bij aan het geen stress hebben.
Is er al nieuws vanuit jullie kant Gebruiker en Frasseke?
Zo benieuwd!! 
Voor de andere dames, nieuwe ronde, nieuwe kansen! 

Hier helaas geen goed nieuws. Gister zijn de dammen weer gebroken. Ik ga de komende drie maanden proberen alles uit mijn hoofd te zetten om dat in augustus aan IVF te beginnen.

Ahh dat is balen Frasseke, wat een teleurstelling! Hopelijk komt het geluk jullie straks in het IVF traject wel helemaal tegemoet en kan je toch een beetje van de zomer genieten.

Ja super lastig is dat, werk en deze afspraken combineren, Eefje! Maar inderdaad, dit is het allerbelangrijkste. Hopelijk snel goed nieuws voor jullie!

Hier ben ik aan het aftellen voor de eerste echo maar duurt nog zooo lang haha. Nog twee weken en twee dagen. 

Ah Frasseke, wat ontzettend balen en verdrietig! ? Het zou zó mooi zijn geweest. Nu even afschakelen en tijd voor jezelf en je geliefden nemen. Sterkte meisje en weet dat we er voor je zijn als je daar behoefte aan hebt! Dan kun je erna weer met vol goede moed aan jullie volgende stap beginnen die jullie een wondertje gaat brengen! 
Ik had vandaag de eerste echo en meteen de laatste want morgenochtend volgt de inseminatie. Rechts had ik er 2 (waarvan 1 evt een cyste ivm vorige ronde) en links 1. Dus 2 of 3 die meedoen. Zo gaat het wel snel, 2 x per maand inseminatie. ? Nu weer hopen dat het de laatste is! ??
Hier ook geen nazorg maar heb een tijd terug wel zelf hulp gezocht bij de praktijkondersteuner en dat heeft me toen goed geholpen. Verder huil ik als ik wil huilen en ga ik wat vaker wandelen om m'n hoofd leeg te maken. Wel met een muziekje op luisterboek want anders blijf ik malen.. 
Jullie al een echo gehad Eefje? *Ik zie nu dat je die morgen hebt, succes alvast!*

Met mij gaat het redelijk, ik ben erg bang dat het toch een deze dagen gaat doorzetten . Vandaag is dag 12 en ben ontzettend prikkelbaar en zo begint het vaak bij mij. 

@Frasseke ernorm balen voor jullie. Ik hoop dat je drie maanden kunt genieten en daarna rustig met IVF kunt beginnen ( of hopelijk niet).
Succes Eefje, bloemen kunnen toch veel betekenen op zo een moment. Heel lief van ze dat ze je daarmee verrast hebben. 
@Geertje succes met de inseminiatie. Hoe groot waren de eitjes dit keer?

Terug
Bovenaan