Oooh zo spannend Pizzas & Geertje!! Ik duim voor jullie dat het raak zal zijn deze keer!
Het ziekenhuis MOET ons vragen om veilig te vrijen, aangezien de kans op een meerling te groot kan zijn, maar mijn vriend zei meteen; ja daahaag, we proberen het gewoon zelf.
Aan de ene kant denk ik, ojee wat kan dat teweeg brengen, aan de andere kant, het was al zo vaak niet raak, dus wat is de kans dat dat nu wel zo is en dan ook nog bij meerdere eitjes. Ik ben wel altijd een beetje het braafste meisje van de klas met dit soort dingen, dus misschien moet ik ook maar gewoon dat een keer niet zijn. ?
Mijn eisprong heb ik nog niet gevoeld, die laat nog even op zich wachten, wel vruchtbaar slijm enzo dus heel lang kan het niet meer duren. Ik heb mij er al wel bij neergelegd dat het hem niet gaat worden. Is denk ik in dit geval ook het beste.
Ik ben helemaal niet zweverig ingesteld, maar denk toch om zwanger te raken dat er meer nodig is, dan dat alles goed is. Er kan nog zoveel fout gaan bij zowel de bevruchting, als het innestelen en daarna. Eigenlijk is het een wonder dat er nog zoveel kinderen worden geboren elke dag.
Oja en eigenlijk moeten we onthouding hebben tot 1e dag ongesteld zijn en dan ook direct naar ziekenhuis voor echo om te kijken of mijn lichaam alles heeft opgeruimd of niet.
Maargoed die onthouding daar doen we dus niet aan ??
Vrees wel dat als het raak mag zijn, we iets uit te leggen hebben?
Gebruiker104, gokken doen ze inderdaad nog zeker. Wat ik zeg, er is denk ik toch meer voor nodig dan alleen goede eitjes en goed sperma. Hopelijk kun jij snel beginnen aan een nieuwe poging en mag die wel succesvol zijn!
Oh en Jensky, bijna de echo? ?? ben heel benieuwd en ook ik vind het leuk om verder te horen hoe en wat, want dat is voor ons natuurlijk ook allemaal nieuw. Ook ben ik benieuwd naar als je zwanger wordt van IUI of IVF of je dan beter in de gaten gehouden wordt dan bij een 'natuurlijke' zwangerschap.