Pfff Pizzas wat enorm verdrietig dat je nu moet wachten, en Geertje wat onzettend kan balen dat deze poging ook niet is gelukt.
Ik begrijp jullie zó goed. Waarom is het ons niet gegund?! Ik durf ook echt geen hoop meer te hebben, de dag dat ik een positieve test in handen ga hebben, ga ik een lot kopen bij de staatsloterij.
Heb nu ook echt zoiets van, nouja aangezien ik nu toch al in de hele rollercoaster zit, laten we dan maar direct doorgaan voor IVF. Maargoed zo werkt het helaas niet en stiekem denk ik dat IVF mentaal gezien nog zwaarder is.....
Wil graag beginnen aan een nieuwe poging IUI, maar zie nu alweer op tegen de wachtweken. Enorm dubbel al die gevoelens.
Nu verlies ik al 3 dagen bruin bloed.... het zet niet door en heb ook 0 krampen, maar aangezien ik mijn eisprong dus niet heb gevoeld, heb ik geen idee waar ik zit in mijn cyclus. Ik heb alleen nog nooit 3 dagen bruin bloedverlies gehad voor ik ongesteld werd, dus vraag mij echt af wat dit is. Ben ook supermoe en vaak misselijk (alleen misselijk ben ik vaker als ik te weinig slaap heb gehad....).
Zo verwarrend dit. Laat mij dan maar gewoon in één keer ongesteld worden, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben...
Welkom Geeb! Hopelijk ben je snel zwanger!! Ik begin hier op dag 3 met Gonal-F spuiten tot ongeveer 36-48 uur voor de IUI. Utrogestan heb ik nog niet van/over gehoord.
Jensky, wat fijn om te lezen dat alles goed is, nogmaals Gefeliciteerd!? Besef je het al dat je mama gaat worden? ? krijg je nu ook meer controles vanwege de IUI of dat niet?