IUI ronde 1 - mrt 2023

Thanks Gebruiker104! Ik probeer er volop van te genieten. Vandaag 9 weken! 

Hopelijk komt het geluk ook snel jullie kant op allemaal. Succes bij de 'wonderdokter' Geertje! Alles doen wat kan helpen!

Veel updates! 
Hier nog niet veel wijzer, donderdag voor het laatste bruin bloedverlies gehad bij het afvegen daarna niets meer/gewoon helder slijm....
Ziekenhuis geeft aan dat dit geen menstruatie geweest kan zijn dus het wachten gaat door.... Wel heel moe en hoofdpijn, maar kan ook door de werkdruk en warmte komen. Oftewel ik weet nog helemaal niks, misschien morgenochtend toch maar eens testen? Ik durf niet want wat als het negatief is...
Ikzelf heb niet veel verandert qua dieet/ritme/gewoontes. Alleen alcohol volledig geschrapt (met uitzondering van de afgelopen 2 weken).
Ik ben zelf niet zo van de accupunctuur, massages etc., maar mocht het bij jullie doorslaggevend zijn, dan ga ik het ook doen, dus houd mij vooral op de hoogte!
Voor nu iedereen heel veel sterkte met een nieuwe poging of met wachten. We kunnen het!! Probeer vooral te ontspannen en je niet druk te maken, is het veel te warm voor deze dagen! ?

Ja gisterochtend en vanochtend, maar beide testen negatief helaas.?
Ik denk nu dat ik misschien wel geen eisprong gehad heb deze ronde? Omdat alles zo abrupt gestopt is en mijn lichaam geen idee had wat het toen moest doen?
Dus wellicht was dan toch vorige week een soort van menstruatie en zit ik nu in een nieuwe cyclus?
Ik heb geen idee en hoop maar dat het allemaal goed gaat in mijn eierstokken en baarmoeder. Weet niet zo goed wat de risico's hiervan kunnen zijn. Ik wil het liefst nu een echo om even de staat te checken zeg maar...
Zal van de week het ziekenhuis eens bellen over wat normaal is en hoe lang het mag duren allemaal.
Hoe is het bij jullie? Het warme weer overleefd?

Aah Eefje wat naar dat je test negatief was en je nog onduidelijkheid hebt over je menstruatie. Mocht het helpen ik denk dat je dat een pil moet aanvragen om je menstruatie op gang te zetten, ben even de naam kwijt maar het ziekenhuis weet wel hoe het heet. Je hebt namelijk wel ovutrille gespoten en bent eingelijk midden in de behandeling gestopt dus je lichaam zou in de war kunnen zijn nu.    

Nog steeds een negatieve test vanochtend. Ik ga zo toch maar weer een mailtje sturen naar het ziekenhuis. Heb wel het idee dat de afscheiding weer wat meer wordt enzo, dus wellicht zit ik al in een volgende cyclus. Beetje jammer want dat betekent dat we dus nu een ronde moeten overslaan. Mijn vriend baalt ook ontzettend van deze situatie.
Hoe is het bij jullie?

Mijn vorige reactie is niet geplaatst zie ik. Wat irritant. Moet ook nog even wennen aan dit nieuwe forum. Gelukkig is ons topic zo populair dat het bovenaan stond haha.

Wat vervelend Eefje!! Moet echt frustrerend zijn dat je deze rondes nu over moet slaan, het duurt allemaal al zo lang.

Ik had woensdag echt een baaldag. Eerst naar de huisarts voor, blijkbaar, een cyste in m’n borst. Had al een tijdje wat last maar door hormonen erger geworden. Daarna de echo bij de gynaecoloog en op de weg er naartoe zag ik allemaal moeders met baby’s. De ene dag is dat toch meer confronterend.. Maar uiteindelijk een goed gesprek en echo gehad en vanochtend de inseminatie. Dus nu begint het lange wachten weer!

Hoe is het met de rest? Fijn weekend weer! X

Oh jeetje Geertje, ik hoop dat vanaf nu die cystes je bespaard blijven. Wel fijn dat je volgende poging inmiddels onderweg is. Ik zal weer voor je duimen!
Afgelopen vrijdag gehoord dat ik toch maar snel moest komen voor een interne echo. Dus vanochtend geweest en ze weten eigenlijk niet waar ik in mijn cyclus zit....
Ze zien 1 eitje, maar weten niet of die oud of nieuw is. Dus heb bloed laten prikken en ze bellen vanmiddag als het goed is om te laten weten hoe nu verder. Ben benieuwd.....

Terug
Bovenaan