IUI ronde 1 - mrt 2023

Ik heb gisteren weer IUI gehad, nu beginnen de lange wachtweken weer.
Het zaad van mijn man was stukken beter dan vorige keer. 1 miljoen tegenover 12 miljoen. Bizar dat het zo kan verschillen. Ook de beweeglijkheid was zeer goed, zei de arts. Nou kom op, dan moet er toch wel eentje tussen zitten die de finish bereikt :D

Hoi allemaal. Hier helaas niet gelukt. Menstruatie is nog eerder dan normaal gekomen ook. Morgen weer bellen en hoop dat ik gelijk weer doorkan.

@Pizzas jaa klopt ik ga het idd nie meteen zeggen. Vooral omdat het eerder een bbz was en 2e keer een missed abortion met 2ling.

Hoop word minder bij mij . Succes allemaal

Hi allemaal,
Hier even wat stiller geweest. Inmiddels is de 5e IUI poging ook niet gelukt en ben ik gisteren weer gestart met hormonen voor ronde 6.
We zijn vorige week naar de osteopaat in Goes geweest. Lang verhaal kort: hij vertelde dat mijn nieren en darmen niet goed lagen waardoor er te veel druk op mijn baarmoeder staat. Hij heeft alles nu weer “los gemaakt” en stelt dat 50% van de stellen na zijn behandeling binnen 3 maanden zwanger is. Ik vind het nogal een statement, maar we gaan het wel zien..
Na deze poging hebben we vakantie en in overleg met de gynaecoloog hopen we dan nog een 7e IUI poging te kunnen doen voordat we doorgaan naar IVF.

Fijn dat er nog een aantal dames dit forum hebben kunnen vinden! Altijd fijn om ervaringen en gevoelens met elkaar te delen. :)

Helaas begon ik ineens maandag bruin bloed te verliezen wat heel raar is aangezien een week daarvoor geconstateerd was dat ik in een nieuwe cyclus zou zitten. Dus donderdag echo gehad en het blijkt dat het eitje gestopt is en zelfs helemaal weg was. Echter leek alles verder rustig, het lijkt erop dat mijn lichaam volledig van slag is, dus nog steeds geen menstruatie. Ik slik nu Provera om het op te wekken. Hopelijk binnen nu en 2 weken een bloeding, dan kan ik weer beginnen met een nieuwe poging. Baal er zo van dat ik nu al bijna 1,5 maand stil sta

Wat vervelend Geertje dat het niet gelukt is, ben heel benieuwd inderdaad of het 'losmaken' gaat helpen. Zo wel dan wil ik heel graag de contactgegevens!

Fingers crossed Jolynn!

Fijn Pizzas dat je weer van start mag!

Gebruiker104 hoop dat jullie het IVF traject bespaard blijft en dat de laatste poging dan toch echt mag gaan lukken nu.

Mijn bericht werd ineens al geplaatst...

Gebruiker111 vervelend dag deze poging ook niet gelukt is. Succes weer met de volgende poging!

Geertje succes deze ronde.
Ik hoop zo dat de oestiopaat wat veranderingen heeft kunnen veroorzaken in je baarmoeder. Dat 50 procent van zijn cliënten zwanger worden is wel erg hoog. Houd ons op de hoogte. Ga je nu vaker langs of was het eenmalig?

Bedankt allemaal voor jullie berichten richting mij.

EEFJE succes hoop dat je menstruatie op gang is gekomen nu. Heb dit ook meegemaakt een keer omdat ik besloot een pauze in te lasten tijdens een traject. Weet hoe je je voelt.

Terug
Bovenaan