IUI ronde 1 - mrt 2023

@Gebruiker10424483 ik hoop het ook, maar vrees dat het weer niet is gelukt..

@Pizzas , ja per toeval eigenlijk! Ik zocht naar iets anders en toen kwam ik dit topic tegen :).

ik vind het ook erg spannend, maar gelijkertijd is m’n hoop inmiddels ook alweer vervlogen. Vandaag nog steeds negatief maar ook overtijd. Snap er niks van… Na Ovitrelle moet je eisprong binnen 30-48 uur op gang komen, dus ik had inmiddels hoe dan ook al ongesteld moeten zijn. Zijn er anderen die dit ook hebben gehad?

Fijn dat er bij jou in ieder geval weer een goede follikel is. De spanning is vervelend hè.. helemaal als de menstruatie doorzet. Maar houd moed!

Ik mocht zondag testen en deze was tot mijn grote schok positief, ik heb vandaag nog een test gedaan omdat het echt een beetje onwerkelijk voelde maar beide zijn echt overduidelijk positief. Het ziet er dus naar uit dat de tweede ronde bij ons gelukt is. We hebben al meteen een Echo staan over twee weken dus tot die tijd nog wel echt spannend of het allemaal goed gegaan is. Het moet wel echt nog een beetje landen.

@Zonnebloempje sorry ik tagte je omdat ik dacht dat je ook utrogestan gebruikte maar na teruglezen zie ik dat nergens staan. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en anders even bellen als dat nog langer duurt. Ik duim voor je !

Ik mocht zondag testen en deze was tot mijn grote schok positief, ik heb vandaag nog een test gedaan omdat het echt een beetje onwerkelijk voelde maar beide zijn echt overduidelijk positief. Het ziet er dus naar uit dat de tweede ronde bij ons gelukt is. We hebben al meteen een Echo staan over twee weken dus tot die tijd nog wel echt spannend of het allemaal goed gegaan is. Het moet wel echt nog een beetje landen.

@Zonnebloempje sorry ik tagte je omdat ik dacht dat je ook utrogestan gebruikte maar na teruglezen zie ik dat nergens staan. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en anders even bellen als dat nog langer duurt. Ik duim voor je !
Gefeliciteerd !!! Wat fijn om iets positiefs te lezen ook

Wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd!

Bij ons helaas weer niet gelukt. Vannacht is m’n menstruatie begonnen dus werd wakker met een minder leuke verrassing. :-(

Vandaag maar weer de volgende echo plannen en aankaarten dat het zo lang duurde tussen Ovitrelle - IUI en menstruatie (18 en 17 dagen)…

Hi allemaal, na het hele forum gelezen te hebben heb ik toch maar besloten om mij bij jullie aan te sluiten. Al zo’n 5 jaar gestopt met anticonceptie vanwege de bijwerkingen. Nu 3 jaar ttc. Na alle onderzoeken zijn mijn man en ik gezond verklaard. De ongeloof en waarom wij spoken de hele dag door mijn hoofd. Om ons heen word de een na ander zwanger wat wij natuurlijk enorm leuk vinden voor die stellen. Maar toch krijg je tegelijkertijd iedere keer weer een klap in je nek. Aankomende maand gaan wij voor onze eerste iui met hormonen. Raar om te zeggen maar ik kan nu niet wachten tot ik ongesteld word Dan kunnen wij tenminste door met de volgende stap. Fingers crossed!

Super blij voor jullie! Gefeliciteerd ! Jij gebruikte ook een medicijn voor de innesteling toch? Echt super goed nieuws dat kunnen we hier in deze topic wel gebruiken af en toe.

Bij ons helaas weer niet gelukt. Vannacht is m’n menstruatie begonnen dus werd wakker met een minder leuke verrassing. :-(

Vandaag maar weer de volgende echo plannen en aankaarten dat het zo lang duurde tussen Ovitrelle - IUI en menstruatie (18 en 17 dagen)…
Jammer erg frustrerend, succes met de nieuwe ronde!

Ik zelf ben altijd exact na 14 dagen ongesteld.

Terug
Bovenaan