Ik 62,5Hallo allemaal. Ik mag weer beginnen met spuiten voor de 2e ronde. Nu 75ie was 50ie hoeveel spuiten jullie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik 62,5Hallo allemaal. Ik mag weer beginnen met spuiten voor de 2e ronde. Nu 75ie was 50ie hoeveel spuiten jullie?
Welkom in dit forum. Gek om iemand welkom te heten maar goed ik weet niet wat je anders kunt zeggen? Hoop dat je hier je ei kwijt kunt en hoop zo dat poging 2 gelukt is bij jullie. Super spannend! Ik ben altijd exact na 14 dagen aan het menstrueren.Hi allemaal! Via een ander topic ben ik getipt op deze groep. Toch fijn om met ‘lotgenoten’ mijn verhaal te delen (al zou ik voor iedereen willen dat ‘t niet zo was :-( ).
Wij zijn inmiddels ruim 1,5 jaar bezig waarbij we er na +- 4 maanden achterkwamen dat ik PCOS heb. Vanaf dat moment eigenlijk in de medische molen. Eerst hebben we het nog wel een tijd lang zelf geprobeerd i.c.m. Letrozol (5mg) maar na het uitblijven van een zwangerschap gestart met IUI. Tevens was de zaadkwaliteit van mijn partner ook niet optimaal.
In april de eerste ronde IUI gehad, helaas mislukt. In mei hebben we een keer moeten overslaan omdat de gyn dacht dat er een cyste op mijn eierstok zat. Dat was flink balen, want het voelt als een gemiste kans.
Inmiddels heb ik afgelopen maand (24 jun) de 2e IUI gehad en zitten we nu op het wachtbankje. Inmiddels 14 dagen geleden de IUI gehad dus extra spannend. Dag 18 mag ik testen.
Heb dit ook allemaal poriën die open staan. Normaal heb ik altijd een zuivere huid. Ik heb me zelf een goeie gezichtsbehandeling gegund waarbij alles schoon is gemaakt diep vanuit binnen. Tip gun je zelf deze behandeling als je merkt dat het teveel wordt. ISpannend de wachtweken ik duim voor jullie. Ik had bij spuiten van 50ie al wat last van puistjes maar nu met 75 zit mijn gezicht eronder haha en ook vaak hoofdpijn maargoed als het maar werkt!
Ik normaliter ook, voordat we begonnen met IUI en dus Ovitrelle. Maar na de eerste behandeling dus al na 12 dagen en nu nog - steeds - niet (16 dagen na Ovitrelle, 15 na IUI).Welkom in dit forum. Gek om iemand welkom te heten maar goed ik weet niet wat je anders kunt zeggen? Hoop dat je hier je ei kwijt kunt en hoop zo dat poging 2 gelukt is bij jullie. Super spannend! Ik ben altijd exact na 14 dagen aan het menstrueren.