IUI ronde 1 - mrt 2023

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het gelukt is! Hoe voel je je?

@Zonnebloempje, wat balen dat het zo lang duurde tot je ongesteldheid! Kan me voorstellen dat het een grote mindfuck is geweest laatste dagen!

Ik heb ook spannende dagen achter de rug. Bij de eerste IUI werd ik dag 9 ongesteld. Nu heb ik 13 dagen geleden de 2e IUI gehad en ben nog niet ongesteld. Al wel lange tijd krampjes. Ik loop al vanaf dag 9 met vrees iedere keer naar de wc, haha.
Ik denk dat ik morgen maar eens een testje ga doen, als ik nog geen spotting heb en de temperatuur nog hoog is.

@Pizzas dankjewel! De echo staat alweer gepland voor volgende week vrijdag. Kan jouw volgende IUI doorgaan?

@Hope23 frustrerend hè.. maar fijn voor jullie dat jullie nu de volgende stap kunnen gaan zetten. Veel succes!

@Gebruiker10424483 dankjewel! Mag ik vragen wat je bedoelt met medicijn voor innesteling, bestaat zoiets? Ik ben er wel erg benieuwd naar.

@Jolynn nou behoorlijk… ik was zo hoopvol, zeker nadat die 14 dagen voorbij waren. ZH zei dat het voor kan komen, dat je pas na 17 dagen ongesteld wordt dus ja daar vertrouw ik dan maar op. Ik snap dat het voor jou nu spannend wordt, ik duim voor je!!

@Pizzas dankjewel! De echo staat alweer gepland voor volgende week vrijdag. Kan jouw volgende IUI doorgaan?

@Hope23 frustrerend hè.. maar fijn voor jullie dat jullie nu de volgende stap kunnen gaan zetten. Veel succes!

@Gebruiker10424483 dankjewel! Mag ik vragen wat je bedoelt met medicijn voor innesteling, bestaat zoiets? Ik ben er wel erg benieuwd naar.

@Jolynn nou behoorlijk… ik was zo hoopvol, zeker nadat die 14 dagen voorbij waren. ZH zei dat het voor kan komen, dat je pas na 17 dagen ongesteld wordt dus ja daar vertrouw ik dan maar op. Ik snap dat het voor jou nu spannend wordt, ik duim voor je!!
Ultrogestan wordt voornamelijk bij ivf trajecten voorgeschreven. In mijn ziekenhuis heb ik het zelf niet gekregen tijdens het IUI traject. Maar sommige mensen krijgen het weer wel...

Hi allemaal, na het hele forum gelezen te hebben heb ik toch maar besloten om mij bij jullie aan te sluiten. Al zo’n 5 jaar gestopt met anticonceptie vanwege de bijwerkingen. Nu 3 jaar ttc. Na alle onderzoeken zijn mijn man en ik gezond verklaard. De ongeloof en waarom wij spoken de hele dag door mijn hoofd. Om ons heen word de een na ander zwanger wat wij natuurlijk enorm leuk vinden voor die stellen. Maar toch krijg je tegelijkertijd iedere keer weer een klap in je nek. Aankomende maand gaan wij voor onze eerste iui met hormonen. Raar om te zeggen maar ik kan nu niet wachten tot ik ongesteld word Dan kunnen wij tenminste door met de volgende stap. Fingers crossed!
Veel succes Hope23. Ik hoop dat jullie goed het traject ingaan en hier je ei kwijt kunt. Het delen van informatie ervaar ik ook wel als prettig.

@Zonnebloempje @Gebruiker10424483 ja super frustrerend. Maar wij houden de moed erin. Het gevoel dat wij nu geholpen worden doet ons erg goed.

Even een vraagje. Afgelopen dinsdag heb ik een HSG gehad. Nu ben ik gister helder gaan bloeden na 2 dagen bruin verlies. Hadden jullie dit ook? Hopelijk stopt het vloeien vandaag.

@Zonnebloempje @Gebruiker10424483 ja super frustrerend. Maar wij houden de moed erin. Het gevoel dat wij nu geholpen worden doet ons erg goed.

Even een vraagje. Afgelopen dinsdag heb ik een HSG gehad. Nu ben ik gister helder gaan bloeden na 2 dagen bruin verlies. Hadden jullie dit ook? Hopelijk stopt het vloeien vandaag.
Hi Hope23,

Ik heb meer dan 4 dagen bloedverlies gehad na de HSG. Komt door irritatie van het baarmoederslijmvlies. Was heel normaal volgens mijn artsen, je lichaam wil het opruimen.

Nou hier nog steeds niet ongesteld. Wel een beetje licht bruin bloedverlies, maar het mag geen naam hebben. 2 dagen sochtends rood bloedverlies gehad bij afvegen, dus vol hoop een inlegkruisje in gedaan die dagen, maar keer daarna weer alles bruin. Ik heb dus 10 dagen lang Provera geslikt om de menstruatie op te wekken. De laatste pil heb ik geslikt op 8-7 (afgelopen zaterdag). Al wel weer contact gehad met het ziekenhuis, maar mag pas maandag komen voor een echo. Mijn lichaam trekt zich nergens meer wat van aan lijkt het wel. De hoop dat ik snel kan en mag beginnen met opnieuw IUI ronde 3 is zo goed als weg.
Bizar hoe graag ik nu gewoon even 1 dag flink ongesteld wil zijn. Ondertussen houdt mijn buik ook nog veel vocht vast, normaal gezien wel een teken dat het eraan zit te komen.... Ben er nu wel van overtuigd dat dus in 1 keer stoppen met alle hormonen, omdat de poging gestaakt wordt, niet de juiste manier is. Als ik dit had geweten, had ik liever de Gonasi gewoon gespoten en geen gebruik gemaakt van de eitjes die dan waren gesprongen. Dan zat ik alsnog in het normale ritme.... Mijn laatste menstruatie begon op 14 mei, ik sta dus al 2 maanden stil .
Sorry beetje een zeikpost zo
Hopelijk hebben jullie meer geluk!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het gelukt is! Hoe voel je je?

@Zonnebloempje, wat balen dat het zo lang duurde tot je ongesteldheid! Kan me voorstellen dat het een grote mindfuck is geweest laatste dagen!

Ik heb ook spannende dagen achter de rug. Bij de eerste IUI werd ik dag 9 ongesteld. Nu heb ik 13 dagen geleden de 2e IUI gehad en ben nog niet ongesteld. Al wel lange tijd krampjes. Ik loop al vanaf dag 9 met vrees iedere keer naar de wc, haha.
Ik denk dat ik morgen maar eens een testje ga doen, als ik nog geen spotting heb en de temperatuur nog hoog is.
Al een test gedaan? ik duim voor je dat deze positief is!

Terug
Bovenaan