Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wauwie! Wat fijn!! Gefeliciteerd!!Ik mocht zondag testen en deze was tot mijn grote schok positief, ik heb vandaag nog een test gedaan omdat het echt een beetje onwerkelijk voelde maar beide zijn echt overduidelijk positief. Het ziet er dus naar uit dat de tweede ronde bij ons gelukt is. We hebben al meteen een Echo staan over twee weken dus tot die tijd nog wel echt spannend of het allemaal goed gegaan is. Het moet wel echt nog een beetje landen.
@Zonnebloempje sorry ik tagte je omdat ik dacht dat je ook utrogestan gebruikte maar na teruglezen zie ik dat nergens staan. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en anders even bellen als dat nog langer duurt. Ik duim voor je !
Jaaaaa wat fijn!!!Ik heb positief getest!
Wat vervelend hoop dat je snel kan starten weer. Mijn 2e ronde is denk ik a.s zondag of maandag.Nou hier nog steeds niet ongesteld. Wel een beetje licht bruin bloedverlies, maar het mag geen naam hebben. 2 dagen sochtends rood bloedverlies gehad bij afvegen, dus vol hoop een inlegkruisje in gedaan die dagen, maar keer daarna weer alles bruin. Ik heb dus 10 dagen lang Provera geslikt om de menstruatie op te wekken. De laatste pil heb ik geslikt op 8-7 (afgelopen zaterdag). Al wel weer contact gehad met het ziekenhuis, maar mag pas maandag komen voor een echo. Mijn lichaam trekt zich nergens meer wat van aan lijkt het wel. De hoop dat ik snel kan en mag beginnen met opnieuw IUI ronde 3 is zo goed als weg.
Bizar hoe graag ik nu gewoon even 1 dag flink ongesteld wil zijn. Ondertussen houdt mijn buik ook nog veel vocht vast, normaal gezien wel een teken dat het eraan zit te komen.... Ben er nu wel van overtuigd dat dus in 1 keer stoppen met alle hormonen, omdat de poging gestaakt wordt, niet de juiste manier is. Als ik dit had geweten, had ik liever de Gonasi gewoon gespoten en geen gebruik gemaakt van de eitjes die dan waren gesprongen. Dan zat ik alsnog in het normale ritme.... Mijn laatste menstruatie begon op 14 mei, ik sta dus al 2 maanden stil .
Sorry beetje een zeikpost zo
Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Succes met jou 2e ronde! Wat gek in 2 cups. Wat is hier de reden van? Lijkt mij ongelofelijk onhandig met opvangenWat vervelend hoop dat je snel kan starten weer. Mijn 2e ronde is denk ik a.s zondag of maandag.
Mijn man moet zijn zaad in 2 cups inleveren wat een enorme drama is haha is dat bij andere ook ?