IUI ronde 1 - mrt 2023

Na mijn blije nieuws donderdagavond dat ik positief testte, heb ik nu minder goed nieuws dat m'n testen niet oplopen :( ik had donderdagavond een licht streepje en nu, 16 DPO, nog steeds een licht streepje :(
Ik heb de moed al opgegeven dat dit goed gaat komen. Ik hoop heel hard dat het geen bbz is en het dan snel eruit komt zodat ik door kan.
Maar ben al wel even 2 dagen flink verdrietig :(

@Gebruiker111033 toch bijzonder hoeveel verschillende soorten behandelingen er bestaan en de dingen die overal anders gaan en kunnen.

@Jolynn ach Meis wat verdrietig! Dit is jou zo niet gegund. Moet jij nog bloed laden prikken om te kijken wat jou bloedwaarden zijn? Heel veel sterkte ❤️

@Geertjevd hoe gaat het bij jou?

Vandaag naar de gynaecoloog geweest. Ik ga aankomende maand met chlomid 50 beginnen en gronal. Zelf ben ik ook over ultrogestan begonnen omdat ik meteen alles wil doen om de kans op een zwangerschap te verhogen. Maar omdat mijn progesteron waarde al aan de hoge kant waren 1 week na mijn natuurlijke eisprong zal dat bij mij dan ook geen toegevoegde waarde zijn.

Super blij voor jullie! Gefeliciteerd ! Jij gebruikte ook een medicijn voor de innesteling toch? Echt super goed nieuws dat kunnen we hier in deze topic wel gebruiken af en toe.
Dankjewel ! ☺️ besef komt er steeds meer, heb al drie keer getest. Maar het is echt gelukt. Ik gebruik inderdaad utrogestan, dat moet ik 2x per dag inbrengen, nu moet ik dat tot week 7 door nemen om de kans op miskraam te verkleinen door de innesteling te ondersteunen inderdaad.

@Jolynn wat een onzekere periode voor je, hopelijk heb je snel uitsluitsel

@Zonnebloempje veel succes met de nieuwe ronde

En voor iedereen; ik blijf duimen voor jullie allemaal want dit is en blijft zo een lastig traject als je er in moet/gaat. Hopelijk komt er steeds meer positief nieuws

Aah nee @Jolynn wat ontzettend verdrietig. Hopelijk worden de streepjes op de testen toch nog duidelijker?

Hier nog steeds veel onduidelijkheid. Mocht uiteindelijk pas vanochtend langskomen.
Interne echo gaf aan: Aan het baarmoederslijmvlies is te zien dat ik pas in week 1/2 zit.
Echter zit er ook een follikel van 27mm (megagroot!).
Er moest bloedonderzoek gedaan worden om te kijken of deze follikel actief is of niet. Aangezien deze twee tekenen theoretisch gezien totaal tegenstrijdig zijn.
Zojuist gebeld door de arts; mijn waarden zijn megahoog, wat betekent dat de follikel zeer actief is.
Het is nu zaak dat de follikel gaat springen, dus mag vanavond Gonasi spuiten.
En mogen er dan zelf voor gaan deze ronde (verwacht er niks van, want eitje heeft niet echt veel om in te nestelen).
Maandag weer bloedonderzoek doen om te kijken of de follikel is gesprongen. Zo niet dan heb ik kans dat de boel nog langer onrustig blijft en dat we nog langer moeten wachten.

Ben vanochtend lichtelijk mentaal ingestort nadat ik weer met zoveel onzekerheid het ziekenhuis verliet.
Ik ben denk ik net iets te lang doorgegaan met doen alsof alles goed was en oké is.
Hebben meer van jullie daar last van of kunnen jullie dit hele traject wel met een fulltime baan combineren?

Veel succes weer voor iedereen!

@Eefjee wat vervelend :-(. Dit zal inderdaad een flinke achtbaan voor jullie zijn. Hopelijk springt de follikel alsnog en wordt daarna alles weer een beetje ‘normaal’ zodat jullie weer verder kunnen. Probeer moed te houden!

Toen ik op een gegeven moment niet echt meer kon verbergen waarom ik ieder keer onder werktijd naar het zh moest heb ik het aan mijn (beide) werkgevers verteld. We hebben sowieso een erg informele sfeer op het werk en kan dus ook heel goed met hen overweg. Ik vond de drempel daardoor niet heel hoog om het te delen. En gelukkig reageerden ze super begripvol. Ik weet niet hoe jouw situatie is op het werk, maar het kan zeker opluchten om het te delen.

———

Gisteravond hebben twee heel goede vrienden van ons bekend gemaakt in verwachting te zijn. Die kwam bij mij heel erg binnen, hoewel ik het ze heel erg gun. Ik hoop iedere keer zo erg dat het ons ook een keertje gegund is…

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan