IUI ronde 1 - mrt 2023

@Eefjee zelf werk ik fulltime. In het begin lukte het nog om de afspraken naast werktijd te plannen. Maar op het moment dat dat niet meer lukte heb ik mijn werkgever gebelt. Gelukkig is er alle begrip voor en hoef ik mij geen enkele zorgen te maken over de tijden van de afspraken omdat ik dan meteen vrij krijg. Het voelt onwijs fijn ik nu toch wat stress minder omdat ik dat opzicht dus geen rekening hoef te houden met mijn werk.

- vraagje aan iedereen. Slikken jullie extra vitamine? En zo ja, welke gebruiken jullie?

@Eefjee zelf werk ik fulltime. In het begin lukte het nog om de afspraken naast werktijd te plannen. Maar op het moment dat dat niet meer lukte heb ik mijn werkgever gebelt. Gelukkig is er alle begrip voor en hoef ik mij geen enkele zorgen te maken over de tijden van de afspraken omdat ik dan meteen vrij krijg. Het voelt onwijs fijn ik nu toch wat stress minder omdat ik dat opzicht dus geen rekening hoef te houden met mijn werk.

- vraagje aan iedereen. Slikken jullie extra vitamine? En zo ja, welke gebruiken jullie?
Ik slik zelf alleen foliumzuur met vitamine D. Maar ik ben ook wel benieuwd of anderen nog iets anders 'extra's' doen om de kans te vergroten?

Ik heb heel lang gekeken welke vitamine ik wilde aanschaffen. Er zijn zoveel merken etc. Gebruik nu zelgewoon Holland en baret foliumzuur + D tabletten.

Welk merk gebruiken jullie?

Ik heb heel lang gekeken welke vitamine ik wilde aanschaffen. Er zijn zoveel merken etc. Gebruik nu zelgewoon Holland en baret foliumzuur + D tabletten.

Welk merk gebruiken jullie?
Ik gebruik vit D van de me werk ( werk in de apotheek) en foliumzuur in de vorm van gummies. Zit trouwens ook biotine in

@Jolynn wat verdrietig nieuws....heb je ook al gebeld met het ziekenhuis om te kijken of het echt zo is? Sterkte....hoop dat het uiteraard aan de testen liggen..

@eefje een follikel van 27 mm is super groot. Vermoed je dat je nooit een eisprong hebt gehad de laatste keer? Ik hoop dat ie gaat springen met ovutrille en wie weet is dat het eitje wat jullie nodig hebben. Wat betreft je baan, ik ben precies na de derde IUI traject volledig ingestort. Daarvoor kon ik me gevoelens nog wel "negeren". Inmiddels veel hulp gehad met pschyoloog en bedrijfsarts en heb ik veel dingen geleerd over hoe je mentaal hiermee om kunt gaan. Het verdriet is er nou eenmaal en elk behandeling blijft een teleurstelling. Mocht je tips willen mag je mij altijd een berichtje sturen. Maar weet dat je op het werk vervangbaar bent en thuis niet.

Hey,
Even niets van me laten horen want ook hier is het even helemaal ingestort.
Ik heb me deze week twee dagen ziek moeten melden omdat ik gewoon niet meer kon. Heb twee dagen alleen maar geslapen. Ben de afgelopen weken ook alleen maar aan het huilen..
Nu nog 1 weekje werken en dan eindelijk 3 weken vrij. Na de vakantie ga ik het gesprek aan met HR over hoe ik me voel. Ik werk helaas in een echt mannenbedrijf en ben bang dat er weinig begrip zal zijn voor mijn situatie, maar het is wat het is.
Vandaag ongesteld geworden en dus is helaas poging 6 niet gelukt.
We mogen na onze vakantie nog een 7e poging doen omdat we dat zelf eventueel fijn vinden, maar voordat je aan IVF kunt beginnen moet 1 natuurlijke cyclus zitten dus we twijfelen nog over die 7e poging. Ik was ook erg van slag van het IVF info gesprek..
Nu gelukkig even een maand geen hormonen en lekker weg met z’n 2en. Jullie ook een pauze vanwege vakantie?

Wat vervelend Eefjee dat je nog steeds geen duidelijk hebt, maar lijkt erop dat je nu bijna weer aan de gang kunt!

Wat een spannende tijd ook voor de rest!!
Blijdschap, hoop en verdriet staan zo dichtbij elkaar. Ik wens iedereen veel kracht toe!

Terug
Bovenaan