IUI ronde 1 - mrt 2023

Hier ook weer stipt 12 dagen na iui ongesteld. Hoop word ook minder. Ik was de hele week misselijk dus ik dacht dat het was gelukt, maar helaas ! 2e poging mislukt
Pff stom is dat hè, dat je lichaam je ook zo voor de gek kan houden. Ik had bij poging 1 en 2 ook dat ik 12 dagen na de IUI al ongesteld werd. Bij poging 1 voelde ik niks, maar bij poging 2 had ik echt hele goede hoop.
Hopelijk gaat de 3e poging wel succesvol zijn!

@Eefjee Helaas was er geen plek voor mijn eisprong. Vandaag dat de keuze is gemaakt om het op cd 15 te doen. Gister toch maar even het ziekenhuis gebelt. Ik kreeg te horen dat dit niks met het onderzoek te maken heeft. Maar toch zei ze dat het veel vaker voorkomt dat vrouwen die mogen beginnen ineens een veel langer cyclus hebben. Ik vond het een beetje een vaag verhaal. ‍ maar goed wij wachten rustig af want het is nogsteeds niet op gang gekomen.

@Pizzas wat goed dat je zo positief blijft. Ik hoop dat jullie snel een kindje mogen verwachten

@Gebruiker111033 wat balen! Ik duim voor je bij de volgende poging

@Hope23 hoop dat inmiddels je menstruatie is doorgebroken. Bij mij is dat gelukkig dinsdagochtend wel gebeurd. Gisterochtend controle gehad in het ziekenhuis en alles ziet er rustig uit. Ik ben gisteravond weer begonnen met hormonen spuiten (87,5). Aanstaande donderdag controle om te kijken hoeveel eitjes er groeien.
Zo blij dat ik weer begonnen ben!

Zijn er nog meer updates?

@Hope23 hoop dat inmiddels je menstruatie is doorgebroken. Bij mij is dat gelukkig dinsdagochtend wel gebeurd. Gisterochtend controle gehad in het ziekenhuis en alles ziet er rustig uit. Ik ben gisteravond weer begonnen met hormonen spuiten (87,5). Aanstaande donderdag controle om te kijken hoeveel eitjes er groeien.
Zo blij dat ik weer begonnen ben!

Zijn er nog meer updates?
Fijn dat je weer mag beginnen. Ik spuit nu 75 en mag a.s maandag voor eerste echo weer.

@Eefjee wat fijn dat je weer kan beginnen!

Hier inmiddels begonnen met clomid. Menstruatie was een dag na mijn bericht vorige bericht doorgebroken. Maandag de 14e de eerste follikel meting.

Hoop zo dat wij meerdere goeie berichten krijgen deze maand in deze groep. Ik gun het iedereen zo!

Inmiddels zitten wij weer op dag 15 na IUI. Nog geen tekenen van een opkomende menstruatie, eigenlijk helemaal geen symptomen… Vorige maand kwam mijn menstruatie bij dag 17 alsnog aanzetten. Ik durf dus niet té veel te hopen. We zijn nu ook op vakantie, merk dat ik er daardoor iets minder mee bezig ben. Maar vind ieder wc bezoekje toch weer spannend….

Veel succes weer allemaal. Ik duim voor positief nieuws!

Ik probeer sterk en positief te blijven, maar ik heb een moeilijke week gehad met veel tranen. Mijn menstruatie is afgelopen woensdag gekomen, nadat ik vrijdag voor het laatst utrogestan heb gebruikt. De menstruatie was heel heftig, ik ben er 2 dagen ziek van geweest. De kramp kwam door paracetamol en ibuprofen 400mg heen, zo erg dat ik lag te kermen van de pijn. Ik zie er tegenop op het nogmaals te gebruiken, maar dit moeten we met de arts bespreken. Ik heb ook weer een cyste van 17mm, maar gelukkig mocht ik wel beginnen met FSH spuiten voor ronde 5. Hopelijk reageert de cyste er niet op.
Jeetje Pizzas dat is niet niks. Wat heftig joh. Je hoeft niet altijd sterk en positief te zijn hè. Er mag ook ruimte zijn voor het verdriet, teleurstelling etc. Laat dat juist toe.
Wat balen van die cyste, is dat dan een eitje welke niet gesprongen is tijdens de laatste poging?
Wel heel fijn dat je gewoon mag beginnen voor ronde 5! Heel veel succes deze ronde!

Inmiddels zitten wij weer op dag 15 na IUI. Nog geen tekenen van een opkomende menstruatie, eigenlijk helemaal geen symptomen… Vorige maand kwam mijn menstruatie bij dag 17 alsnog aanzetten. Ik durf dus niet té veel te hopen. We zijn nu ook op vakantie, merk dat ik er daardoor iets minder mee bezig ben. Maar vind ieder wc bezoekje toch weer spannend….

Veel succes weer allemaal. Ik duim voor positief nieuws!
Oooh @Zonnebloempje wat spannend!! Hopelijk is het deze keer toch gelukt, heb je al getest?
Ik ga voor je duimen! Geniet van jullie vakantie! Hopelijk kun je snel gaan proosten (met 0.0) op goed nieuws!

Terug
Bovenaan