Morgen weer 3e keer iui hopelijk laatste natuurlijk! Ik lees online dat sommige hun buik laten masseren voor de iui, iemand daar ervaring mee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ohh het is idd ook prijzig zie ik. Helaas. Bij mij was het dit keer ook dat mijn follikels minder snel groeide. Ik kreeg 3 echos ipv 2 voordat ik bloed kon geven. Fijn dat je kan doorgaan.Buikmassage hebben we het hier eerder eens over gehad. Je wilt graag geloven dat het helpt. Maar helaas is daar geen bewijs voor. Ik heb het in het ziekenhuis nagevraagd destijds, maar daar zijn ze erg sceptisch over. En ze waarschuwde mij om vooral niet te veel geld uit te geven aan dit soort dingen.
Het idee van de massage is dat de baarmoeder meer ontspant waardoor het eitje beter zou kunnen innestelen.
Mijn follikel groeit nog niet echt, op dag 12 had ik 3 van 10mm. Het lijkt alsof ik ongevoeliger wordt voor de hormonen, de eerste 3 x had ik op dag 12 al een follikel van zo’n 15mm. De cyste groeit gelukkig niet mee, dus ik kan wel doorgaan.