iui

Hoi  Hier 16 nov 4de iui gehad Vanaf vandaag 2x iets bruin roze afscheiding en nu met met plassen druppelde er bloed uit is dit nu een innesteling heb wel de rommelige buik masr geen pijn gister vlaag buikpijn vanochtend getest masr zag eerst niets en na paar uur een indroog streepje heb ik nog nooit gehad wel vaker na een paar uur gekeken masr dan steeds omo wit heb nog wel hoop masr ook weer niet wat vinden jullie? Ik ga morgen ook weet testen ons ik had 2 eitjes even groot en nog een eitje iets kleiner maar kon ook springen en heb gelezen dat het bij een meerling ook wel bloedverlies komt door de de meerder eitjes ps ik mag zondag testen is nu dus 5 dagen voor nod 

Hoi, ik ben eventjes niet meer op het forum geweest, dus 'goed' om weer even bij te lezen. 
@annemt, ik snap je helemaal. Wij nu ook 3xiui gehad met geen resultaat. Telkens één of twee eitjes, mooie ovulatie, inseminaties gehad, maar toch lukt het niet. Zo frusterend! 
En ondertussen ook alweer een half jaar vertraging vanwege corona. We mogen maar om de maand. Hebben jullie van dit laatste ook last? 

Succes allemaal. 

@Carolinekrj: Ai lastig! Volgens mij zou het theoretisch gezien nog wel een innestelingsbloeding kunnen zijn maar ik ben ook geen expert.. Ik dacht tussen de 5 en 8 dagen na bevruchting? Het beste advies zou wachten met testen tot zondag zijn maar dat zeg ik nu heel nuchter terwijl ik ook weet hoe lastig dat is wanneer je dichterbij NOD komt. Dus doe vooral wat goed voelt voor jou. Ben wel heel benieuwd en hoop voor je dat de test positief gaat zijn :) 

Succes ook voor de rest!

Bedankt mimilou ik probeer te wachten tot zondag en dan testen als ik dan niet ongi ben geworden natuurlijk 
Hoe gaat het met jou verder?

Hallo dames, 
hier ook weer niet gelukt de tweede iui, super frustrerend ook. Precies hetzelfde gevoel... alles ziet er steeds perfect uit, maar toch lukt het niet. Snap er niks van maarja wij blijven doorgaan en proberen zo positief mogelijk te denken. Mijn schoonzusje is nu ook zwanger. Hoop gewoon zo dat ik nog met haar zwanger mag zijn. 

we zullen het gaan zien. Op naar ronde 3 ik ben stiekem ook al aan het denken aan wat we gaan doen als dit ook niet gaat lukken. Ivf vind ik best heftig maar heb er alles voor over. 

Spannend carolinerkj! Ik duim voor je!

lentekindd hé wat vervelend dat jullie om de maand mogen! Kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is.. 

Vogeltjeee wat ben zeg! Wees maar extra lief voor jezelf! Weet je al hoe veel IUI pogingen ze gaan doen?

hier lopen de ovulatietesten inmiddels op. Tussen vanochtend en vanmiddag zat best een groot verschil. Dus ik ben heel benieuwd wat de test morgen ochtend aan geeft. Misschien is hij wel al positief. Ik voel wel allemaal dingetjes die ik normaal ook rond mijn eisprong heb. We gaan het zien, het zal in ieder geval niet lang meer duren nu :)

Hoi allemaal, even een tijdje afwezig geweest! Ik heb nog niet alles bijgelezen maar welkom voor alle nieuwe forummers!  Ik hoop dat jullie wens in vervulling zal gaan! 
Ik heb mijn 4e iui 13 dagen geleden gehad! Dit keer een absurd aantal 64miljoen spermacellen terwijl iui 3 er maar 2,5 miljoen waren niet dat dit erg is maar 64 miljoen... en nu nog niet ongesteld en ook geen ongesteldheid gevoelens! Alleen zijn mijn darmen ontzettend bezig...dit herken ik vanuit mijn eerste zwangerschap! Ik mag zondag testen....zou het nu toch...we wachten af! 
Ons zoontje hebben we na 6x iui gekregen, na 15 maanden in het traject gezeten te hebben. En daarvoor al 4 jaar de wens! Je lichaam moet zo wennen aan hormonen dat de eerste iui eigenlijk een proef is, op basis daarvan gaan ze met de hormonen kijken hoeveel voor jou geschikt is. In mijn geval 125 eh , dat is best veel. in het eerste traject had ik altijd min 2 eitjes, nu standaard 1. Ik ben 39 jaar dus mijn lichaam werkt niet meer zo goed mee met eitjes produceren ? Als deze poging niet goed is gaan we naar 137.5 pfff. Maar blijf hoop houden het kan goed komen.♥️
@Carolinerkj: we mogen beide testen zondag... spannend♥️ Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn....heb ik wel bij mijn zoontje gehad, dat was eigenlijk een meerling maar 2e vruchtje is toen heel vroeg ( voor de 6 weken) afgestoten. 
Lentekindd: jeetje telkens een maand ertussen dat is wel erg kl@€#! Is dit door corona? Nee bij mij is het erg snel gegaan begin september gestart en er nu al 4 op zitten. Wachtlijst was al weg toen ik starten dus dat scheelde. 
Verder iedereen succes met wachten, ovulatie testen en wachten op een iui? Hou vol en ik weet het is moeilijk, maar blijf positief! ♥️

Terug
Bovenaan